Přečtěte si, jak Mergado využívají odborníci z branže. Spolupracujeme s řadou marketingových agentur a freelancerů, kteří se s našimi čtenáři dělí o expertní tipy na různorodé úkony nastavování inzerce e-shopů.
Hledáte návody a tipy, jak odstranit problémy nebo zlepšit výkon vašeho internetového podnikání? Na této stránce najdete odpovědi na množství specifických otázek i inspiraci, jak svoji inzerci posunete na ještě konverznějších úroveň.
Vyberte si, co vás zajímá z odborných use casů:
PAVEL PLUHAŘ: Omnichannel expanze do Maďarska s Mergadem na pohodku
Omnichannel marketing je další termín, který se dnes často vyskytuje ve spojení s internetovým prodejem. Název sám o sobě napovídá, že se jedná o mnoha kanálovou strategii, bez které se neobejdete, a to ani v Maďarsku. Expanze na zahraniční trh obnáší mnoho energie a úkolů, ale Mergado se o řadu z nich postará.
02.08.2022
PAVEL VYBÍRAL: Tvorba a optimalizace Google Shopping feedu pro e‑shop na WooCommerce
V reklamní a digitální agentuře ImperialMedia se již několik let věnujeme tvorbě e‑shopů a navazujícímu marketingu. Jedním z efektivních způsobů propagace je inzerce produktů v Google Nákupech. Abychom však mohli zboží na tomto kanálu inzerovat, musíme vytvořit správně strukturovaný XML feed s co nejpodrobnějšími informacemi o produktech.
27.07.2022
ADVISIO: Jak vylepšit vlastní štítky pomocí praktických tipů od Advisia
V dnešní době plné automatizací máme například u kampaní v Google Nákupech velice omezené možnosti optimalizace. Nelze pracovat s vylučováním nerelevantních vyhledávacích dotazů nebo používat úpravy nabídek. Případová studie agentury [Advisio] radí zaměřit se na maximální kvalitu produktových dat.
07.12.2021
ADAM FIŠER: 7 nejčastějších chyb ve FAVI feedu a jak jim zabránit
Jako každý jiný srovnávač má i FAVI svá kritéria, která musíte dodržet, pokud chcete inzerovat na jejich stránkách. Proto jsme ve spolupráci s jeho profesionály dali dohromady článek, který vám pomůže vyřešit 7 nejčastějších problémů na FAVI pomocí nástroje Mergado.
02.09.2021
ADAM FUNIOK: 7 obvyklých nedokonalostí Google Shopping feedu a jak je odstranit v Mergadu
Google Shopping je v Mergadu hned po Heurece nejpoužívanější formát produktových feedů. Ve spolupráci s agenturou Proficio, která je certifikovaným partnerem Google, jsme dali dohromady 7 nejčastějších nešvarů, se kterými se v diagnostickém centru Google Merchant můžete setkat.
30.06.2021
TOMÁŠ SOKOL: Udržujte údaje o zboží na Shoptet e‑shopu aktuální. Pomocí případové studie od Flexity
Pokud spravujete více e‑shopů provozovaných na řešení Shoptet, je důležité, abyste udržovali údaje o produktech vzájemně aktuální. Při sebemenší změně u produktu na jednom e‑shopu potřebujete, aby se v co nejkratším čase přenesla i do vašich dalších provozovaných obchodů.
16.06.2021
HANA KOBZOVÁ: Ovládněte dynamický remarketing Google Ads s webem bez košíku. Pomocí Mergado Packu a Google Web Designeru
U sektorů mimo e‑shopy vyžaduje nastavení dynamického remarketingu technické úpravy na webu, přípravu vlastního feedu a také dynamického banneru, který bude informace z připraveného feedu zobrazovat. Jak to celé připravit se dozvíte v článku PPC specialistky Hany Kobzové.
20.04.2021
PTAGROUP: Kde všude Mergado usnadňuje život agenturám? Inspirujte se u ptagroup
Slovenská agentura ptagroup vytvořila na ich blogu sérii článků, kde představila pět praktických způsobů, jak nejčastěji pracují s Mergadem. Zvažujete, jak si usnadnit analytiku, bidding, cenotvorbu a další pravidelné marketérské činnosti? Přečtěte si, jak si ptagroup usnadňuje práci pomocí Mergada.
14.10.2020
JANA DZURIČKOVÁ: Vstup obchodu Footshop na rumunský trh pomocí Mergada
Pražská marketingová agentura Unikum spravuje v Mergadu účty e‑shopu se značkovou obuví Footshop. Jaká je jejich strategie při obsazování nového trhu a jak jim v tom pomáhá Mergado?
27.02.2019