Mergado Analytics


Odborné články o webové analytice a o tom, jak na ni kouká tým tvůrců aplikace Mergado. Řeč je zejména o Heurece, Zboží.cz i dalších vyhledávačích zboží, o tom, jaká data poskytují pro vyhodnocování inzerce e-shopů či o Google Analytics.

Odborné články o Mergado Analytics:

Gogle Analytics a Mergado

Povídal jsem si včera s konzultantem jedné z certifikovaných marketingových agentur a on říká: „...Ty Mergado, já ti sice věřím, ale přeci jen se mi nechce nasdílet ti přístup k účtu Google Analytics, kde mám data desítek klientů. Co ti brání vzít si data i jiných webů než toho, který ti chci zpřístupnit já...?“ A protože mi přijde, že toto může napadnout i vás, rád bych dal tip, jak získat jistotu.

Google Analytics a Mergado

„...Malý krok pro lidstvo, veliký skok pro Mergada...“, dalo by se říct. V minulém přehledu nových funkcí jsem naznačoval sbližování s Google Analytics a nyní se to stalo skutečností.

Mergadovo XML, ilustrace

„...A to se e-shopy nebrání posílat ti, Milý Mergado, nákupní ceny zboží v Mergado XML?...“, ptávají se mne často marketéři. Inu některé e-shopy se kdysi bránily. Ale dnes to funguje dobře. Povím vám příběh, jak Mergado XML vzniklo, a proč si myslím, že by se e-shop u mne o tato data bát neměl.

Mergado XML, ilustrace

Všimli jste si, že v minulém článku o analytice mluvila Jana s Láďou o zisku i ztrátách v inzerci na Heurece? To bylo možné, protože používají Mergadovo XML. Získejte z nové analytiky také maximum. Přečtěte si jak.

The Analytics Story, ilustraton :)

Potkal jsem minulý týden Láďu. Pracuje v jedné z certifikovaných marketingových agentur jako konzultant. Zeptal jsem se ho, jak se mu líbí moje nová analytika. A on mi řekl:

Mergadovy novinky, ilustrace

Jak jsem psal v povídání o chybách v XML pro Heureku a Zboží.cz, že tentokrát psát o novinkách nebudu, tak jsem nakonec změnil názor. Navažme tedy na minulý přehled Mergadových novinek. Jsou sice maličké, ale je jich mnoho. A k tomu jedna podstatná uvnitř Mergada. Pro zvídavé odborníky jsem tedy sepsal následující přehled.

Mergadova Analytika dal e-shopů, ilustrace

Připravil jsem pro vás názorný příklad s tipy, které vám pomohou vytěžit z mé nové Mergadovy analytiky maximum. Tady je:

Mergadova analytika, ilustrace

Kde vzniká zisk e-shopu? Tuhle otázku si kladu již dlouho. Možná jste mne někdy slyšeli brblat, že zatímco lidé často vyhodnocují rentabilitu inzerce na Heurece jako celek dohromady, tak ve skutečnosti jejich e-shop živí jednotky procent položek zboží. A oni to nevědí. A tak málo pečují o toto TOP zboží a zároveň utrácejí za inzerci položek zboží, které jim přinášejí namísto zisku jen ztráty. Proto vznikla aplikace Heureka Watchdog. A proto nyní přináším zbrusu novou Mergadovu Analytiku.

Mergadovy novinky, ilustrace

Analytický nástroj, podpora produktových dat pro Facebook či lepší podpora XML pro Google Nákupy - takové pecky naváží na Mergadovy novinky z minulého týdne. Přečtěte si podrobnosti.




Přihlásit se k odběru RSS - Mergado Analytics