Od 8. září 2016 dojde k navýšení cen prokliků z vyhledávačů zboží NejlepsiCeny.cz, SrovnaniCen.cz a SeznamZbozi.cz na stránky e-shopů. Doposud přitom stál proklik 1 Kč. Nově budou ceny rozlišeny dle prodejní ceny zboží dle následující tabulky:
Byla v roce 2014 větší Heureka či Zboží.cz? Co přinesl redesign Zboží.cz z pohledu návštěvnosti? Přečtěte si odpovědi na tyto i další otázky v následujícím stručném souhrnu výsledků roku 2014.
Když potkáte člověka, kterému není cizí pojem „vyhledávače zboží“, je téměř jisté, že zná Heureku a Zboží.cz, ale co dál? Jelikož nás zajímalo rozložení sil hráčů na trhu vyhledávačů, udělali jsme si pomocí NetMonitor.cz malou analýzu návštěvnosti za rok 2013.
V poutavou detektivku se zvrtlo hledání největšího vyhledávače zboží. Získal jsem pro vás totiž nová data, která do boje mezi konkurenty vnášejí více "světla". Pojďme si vše povědět pěkně po pořádku.
„…Který vyhledávač zboží je největší?…“, ptají se mne lidé na školení. Pojďme společně hledat odpověď.
Jak vidí české vyhledávače zboží NetMonior
Připravil jsem si pro vás do tabulky veřejná data z českého auditu návštěvnosti NetMonitor. Z kategorie e-commerce jsem vybral auditované vyhledávače zboží:
Nechybí váš e-shop v důležitém vyhledávači zboží? Co když je tam inzerce zadarmo? Co když vám denně proklouznou stovky uživatelů mezi prsty? Uvařte si kávu, tak jako já, a pohodlně se usaďte. Ukážu vám svůj seznam českých vyhledávačů zboží.