AppDate #7 Jak pracovat s aplikací Translating Parrot

Zaujala vás možnost automatického překladu od appky Translating Parrot? V sedmé části rubriky AppDate naleznete tipy a příklady použití právě pro ni. Její product owner, Martin Čtvrtníček, vám povypráví nejen o jejích funkcích, ale také o připravovaných novinkách ve firmě Ordelogy a jejich nové appce v Mergado Store.

V novém dílu AppDate se dozvíte:

00:17 Jak funguje Translating Parrot?
00:33 Které jazyky appka podporuje?
00:48 Jak podle Martina můžete nejlépe využít aplikaci?
01:15 Je překlad přes TP spolehlivý?
01:37 Jaké jsou hlavní výhody aplikace?
02:46 Má aplikace i nevýhody?
03:40 Co přinesl jejím uživatelům poslední release?
04:02 Jaké novinky chystá firma Ordelogy?

Aplikaci najdete v Mergado Store⬇

Translating Parrot

Translating Parrot funguje jako překladač XML feedu do potřebného cílového jazyka. Aplikace vám dokáže pomoct při expanzi s e-shopem nebo prostřednictvím marketplace a plně připravit váš feed. Vybrat si můžete z automatického překladu, nebo ho definovat manuálně. Translating Parrot je aktuálně vhodný pro feedy do cca 2000 produktů. Vyzkoušejte si jeho výhody na prvních 10 dní zdarma.

Mohlo by vás zajímat:

 

Jak probíhala organizace osmého ročníku ShopCampu z pohledu Johany Kapošváryové?

Letošní ShopCamp se v plné síle vrátil do prostor ČVUT v Praze a opět přivítal česko-slovenskou e-commerce komunitu. Jak vzniká offline akce s ohledem na pandemická opatření? A jaké poznatky si odnesl ShopCamp tým z netradičního ročníku 2020?

30.09.2021
Poznejte blíže Biano novinky v rozhovoru s Paulínou Palíkovou

Jako mediální partneři jsme letošní ShopCamp využili naplno. Pro Mergado TV jsme natočili sérii zajímavých rozhovorů a dnes vám přinášíme další z nich. Se specialistkou Paulínou Palíkovou jsme si popovídali o nových funkcích v srovnávači Biano.

23.09.2021
Na co by si měly dát e-shopy pozor z pohledu copywritera?

Co je důležité pro e-shopy z hlediska obsahu? Jak mají vyřešit texty pro popisky a kategorie produktů? A na jaké další typy textů by se měly ještě zaměřit? Na ShopCampu 21 jsme tato a další témata probrali s Janem Novákem, copywriterem z Obsahové agentury.

14.09.2021

Přidat komentář