David Cikánek: Jaký je potenciál marketplaců na našem trhu?

Petra Marková
20. 9. 2022
2 minuty čtení
David Cikánek: Jaký je potenciál marketplaců na našem trhu?

Zářijový ShopCamp je konference, kterou tradičně navštivuje celá e‑shopařská komunita i Mergado tým. Program jejího 9. ročníku byl kvalitně sestavený a plný zvučných jmen přednášejících. Jeho části vám každý rok přinášíme v rozhovorech na Mergado TV.

Zářijový ShopCamp je konference, kterou tradičně navštivuje celá e‑shopařská komunita i Mergado tým. Program jejího 9. ročníku byl kvalitně sestavený a plný zvučných jmen přednášejících. Jeho části vám každý rok přinášíme v rozhovorech na Mergado TV. První interview jsme na téma marketplaces vedli se specialistou agentury Expando, Davidem Cikánkem.

David v rozhovoru prozradil:

00:53 Proč má smysl působit na marketplacech?
02:18 Jak se liší příprava vstupu na marketplace oproti srovnávači zboží?
03:47 Jakou roli hraje velikost značky při startu na marketplaces?
04:57 Které vlastnosti značky dokáží Davidovi napovědět, že marketplaces nemají pro klienta význam?
07:08 Jaké typy produktů je vhodné prodávat na marketplacech?
08:02 Dá se strategie postavit pouze na datech? Nebo funguje i odhad odborníka?
08:57 Kdy začít s hodnocením úspěšnosti?
10:24 V jakém stadiu je aktuálně vstup Amazonu na československý trh?
12:18 Jak David hodnotí vzestup marketplaců?
13:26 Je náročné dostat se na Amazon?
15:15 S jakou strategií se na Amazon vrhnout?
17:04 Jaké tři tipy má David pro začátky na marketplacech?
19:10 Jaký je Davidův odhad na další vývoj marketplaců?
20:31 Co radí e‑shopařům do příští sezóny?

Letošní podzim bude nabitý i pro Mergado. Vyrazíme za vámi do Prahy a Bratislavy. Na bezplatných Mergado MeetUpech vám čtyři e‑commerce odborníci dají tipy na práci s Mergado 2 i v dalších oborech online marketingu. Zarezervujte si místo na pražský či bratislavský termín co nejdříve.

Mohlo by vás zajímat:

Petra Marková

Slovenský trh a libozvučnou slovenštinu má v Mergadu na starosti copywriterka Petra. Textuje, bloguje, překládá a s vášní tvoří obsah na sociální sítě. A když zrovna nehledá ta správná slova, věnuje svůj čas své bytové džungli, pečení, kavárnám nebo cestování.