Dostaňte vaše data z Skliku do Google Data Studia

Článek zveřejněn 11. 07. 2018
| 2 minuty čtení

Víte, že pomocí Google Data Studia dokážete vašim klientům poskytnout přehledné informace o výkonu jejich kampaní? Do Data Studia napojíte jakýkoliv Google partnerský datový zdroj. Pokud do něj potřebujete dostat i data z Skliku, máte několik možností. Jestli používáte Mergado a chcete se vyhnout programování, máme pro vás návod, jak to snadno zvládnete.

Google Data Studio

GDS je bezplatný nástroj, v němž vytvoříte automatické dashboardy, které budete sdílet s klienty. Využít můžete rozsáhlé množství grafů a nástrojů, které klientům pomohou udělat si přehled v jejich účtech a snáze se rozhodovat. Můžete si vytvořit vlastní přehledy, nebo využít šablony z nabídky.

Stačí jen napojit vaše data (musíte mít Google účet) a můžete vytvářet interaktivní reporty, které budou obsahovat informace podle vašeho výběru (metriky, barvu, období, datový zdroj, atp.). Vytvořené dashboardy pak můžete sdílet s klienty. Díky tomu, že budou vždy aktualizované, můžete spolupracovat v reálném čase.

Jak dostat data z Skliku do Google Data Studia pomocí Mergada

Mergado Store nabízí zručnou appku Sklik GA Importer. Právě s její pomocí dostanete data z Skliku do Google Data Studia.

Postačí dva jednoduché kroky:

  1. Pomocí Sklik GA Importeru přenesete data do Google Analytics.
  2. Google Analytics už snadno propojíte s Google Data Studiem.

Všechna data tak budete mít přesně tam, kde potřebujete, a dokážete vizualizovat výkon kampaní vašich klientů.

Vyzkoušejte Sklik GA Importer na 10 dní zdarma. Na jednom místě uvidíte, kolik uživatelů z Skliku jste na web přivedli, kolik vás taková návštěvnost stálajaký vytvořila obrat. Náklady je možné importovat pro všechny e‑shopy, které máte v Mergadu napojeny.

Napsal / Lukáš Horák / 11. 07. 2018

Lukáš se v MERGADU stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z MERGADA. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.

Přidat nový komentář

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Přidáním komentáře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.