Přejít na hlavní obsah

Stáhněte si zdarma náš nový E‑BOOK o regulárních výrazech! 

  • Čeština
  • Slovak
  • English
  • Polish
  • Slovenian
  • Croatian
  • Serbian
  • German (Austria)
  • German (Germany)
  • German (Switzerland)
  • Hungarian
  • Systém
    MERGADO Editor
    MERGADO Audit
    MERGADO Pack
    MERGADO Store
    MERGADO Orders
    MERGADO Keywords
    MERGADO Translate
    MERGADO Marketplaces
    Facebook
    Heureka
    Shoptet
    Google
    Další integrace
  • Academy
    Jak začít
    Případové studie
    Blog
    Školení
    Nápověda/​FAQ
    Forum
    MERGADO TV
  • Partners
    Co nabízíme partnerům
    Certifikovaní partneři
    Získejte certifikaci
    Pro reklamní portály a shopsystémy
    Pro tvůrce eshopů
    Pro vývojáře aplikací
  • Ceník
  • O nás
    Kontakty
    MERGADO Research Group
    Kariéra
    Reference
    Náš příběh
    Press Kit
Zkuste trial na 30 dní zdarma
Přihlášení Registrace Registrace
Zkuste trial na 30 dní zdarma
Přihlášení Registrace Registrace
  • Čeština
  • Slovak
  • English
  • Polish
  • Slovenian
  • Croatian
  • Serbian
  • German (Austria)
  • German (Germany)
  • German (Switzerland)
  • Hungarian
  1. Úvod
  2. Blog
  3. Sklik

Sklik

Sklik je reklamní systém pro zobrazování cílených inzerátů na stránkách výsledků vyhledávání ve vyhledávači Seznam.cz, dále pak na Zbozi.cz, SBazar.cz, Firmy.cz, Encyklopedie.seznam.cz a na dalších partnerských webech Seznamu. Inzerce probíhá přes správu kampaní v administrativním rozhraní, návrhu klíčových slov, nastavení denního rozpočtu a tvorbu textu inzerátu, který se bude zobrazovat na stránkách Seznamu. Pro snadné přenášení inzertních nákladů ze Skliku do Google Analytics, využijte Mergado aplikaci Sklik GA Importer.

Odborné články o systému Sklik:

Jak nastavit kampaně v Google Ads a Skliku? Seriál E‑commerce tipy pro vás má návod

Jak nastavit kampaně v Google Ads a Skliku? Seriál E-commerce tipy pro vás má návod
Chcete se zorientovat ve fungování reklamních systémů? Našeho průvodce nejdůležitějšími platformami na českém trhu využijí nováčci i zkušení marketéři. PPC specialistka z agentury BESTETO, Aneta Matyášová, vám přiblíží vše, co potřebujete vědět o Google Ads a Skliku.
08. 02. 2022
| 1 minuta čtení
E‑commerce tipy

Mergado Pack pro OpenCart nově nabízí implementaci měření konverzí pro Sklik a Zboží.cz

Mergado Pack pro OpenCart nově nabízí implementaci měření konverzí pro Sklik a Zboží.cz
Nedávný release Mergado Packu pro OpenCart přinesl mnoho novinek, se kterými zlepšíte chod vašeho e‑shopu před hlavní sezónou roku. Přidanou funkcí je implementace měření konverzí pro Sklik a Zboží.cz a připojený retargeting. Pojďme si ukázat, jak je s pomocí Packu jednoduše nastavíte.
24. 09. 2020
| 3 minuty čtení
Mergado Pack

Sklik přechází na nový kód pro efektivnější měření konverzí

Sklik přechází na nový kód pro efektivnější měření konverzí
PPC systém Sklik nasadil vylepšený kód na měření konverzí. Od 1. července přinese uživatelům větší stabilitu naměřených dat a vylepší tím viditelnost jejich inzerce. Ukažme si, jak tuto novinku implementujete na váš e‑shop.
04. 06. 2020
| 2 minuty čtení

Ecommerce tipy #11 – Jak nastavit kampaně v Ads a Sklik

Ecommerce tipy #11 – Jak nastavit kampaně v Ads a Sklik
V jedenáctých Ecommerce tipech s Martinem a Natálkou navážeme na předchozí díl o PPC systémech. Tentokrát si popíšeme, jak pracovat s inzertními systémy Google Ads a Sklik. Probereme, jak se člení kampaně a reklamní sestavy, čemu všemu se při nastavování kampaní věnovat a na co si dávat pozor. Na závěr nám Martin poví několik tipů, jak automatizovat kontrolu kampaní.
11. 01. 2019
| 1 minuta čtení
E‑commerce tipy

Ecommerce tipy #10 – Základy PPC inzerce

Ecommerce tipy #10 – Základy PPC inzerce
Desáté Ecommerce tipy jsou tu, tentokrát na téma: Základy PPC inzerce. Zajímá vás, jaké jsou základní ppc systémy, které se nastavují na českém a slovenském trhu a jejich typy kampaní? Chcete se naučit pracovat s Sklikem, Google Ads nebo Facebookem? První kroky vám usnadní toto video.
07. 12. 2018
| 1 minuta čtení
E‑commerce tipy

ShopCamp 2018 — Rozhovor s Janem Slezákem, Sklik

ShopCamp 2018 - Rozhovor s Janem Slezákem, Sklik
Jeden z workshopů na ShopCampu vedl i Jan Slezák z Skliku. My jsme si s ním promluvili o tom, jaké novinky mají. Nezapomněli jsme se ho zeptat ani na to, co by e‑shopům doporučil ve vánoční sezóně, na co by si měli dát pozor a jaké inzeráty jsou pro ně z jeho pohledu nejlepší.
05. 10. 2018
| 1 minuta čtení
Rozhovory

Zpřesněte strategie díky vylepšením Sklik GA Importeru

Zpřesněte strategie díky vylepšením Sklik GA Importeru
Do aplikace Sklik GA Importer přibylo několik šikovných funkcí. Pomohou vám získat ještě komplexnější přehled při porovnávání nákladů z předchozích období. Pojďme si tyto změny představit. 
13. 08. 2018
| 1 minuta čtení
Novinky v Mergadu

Staňte se ověřenou agenturou Skliku a Zboží.cz

Staňte se ověřenou agenturou Skliku a Zboží.cz
To, co nám na NEkonferenci představil Milan Šmíd ze Zboží.cz, se stalo skutečností. Sklik a Zboží.cz 28.6. spustily program ověřených agentur a freelancerů. Kromě velkých hráčů tak mohou svůj profesionální přístup ke správě online marketingových kampaní zužitkovat i menší agentury a jednotlivci.
09. 07. 2018
| 2 minuty čtení
Novinky ze srovnávačů

Sklik vylepšuje kampaně

Sklik vylepšuje kampaně
První červnový týden vstupují v platnost změny v reklamním systému Sklik. Tyto změny vylepšují tvorbu reklamních kampaní. Kromě zavedení nových typů kampaní a vylepšení jejich zadávání i editace se Sklik zaměřil i na transparentnější regionální cílení.
29. 05. 2018
| 2 minuty čtení
Novinky ze srovnávačů

Kombinovaná reklama: Využijte obsahovou síť Skliku naplno

Kombinovaná reklama: Využijte obsahovou síť Skliku naplno
Textové inzeráty v obsahové síti Skliku letos končí. Nahradí je kombinovaná reklama, která byla představena v únoru. Až nyní se však kromě vybraných nativních ploch začíná reklama kombinující textová pole s grafickými prvky zobrazovat v celé obsahové síti Skliku.
22. 05. 2018
| 2 minuty čtení
Novinky ze srovnávačů
  • 1
  • 2
  • ›Další
  • »Poslední

Nejčtenější články

  • Jak nastavovat uživatelské účty agenturních pracovníků v MERGADU
  • 10 tipů, jak vám AI pomůže při úpravě produktových obrázků
  • Jak dostat maximum z inzerce na GLAMI pro Vánoce 2023
  • Jak nahrát produkty na Kaufland marketplace a vytvořit kampaň
  • Jak nahrát produkty do Allegro.cz a vytvořit kampaň

Kategorie

  • Pracujeme s Mergadem
  • Novinky ze srovnávačů
  • Rozhovory
  • E-shopová řešení a platformy
  • Aplikace
  • Mergado Pack
  • Case Studies
  • E-commerce tipy
  • Ze života MERGADA
  • S Mergadem do zahraničí
  • Novinky v Mergadu
  • Mergado tipy

Oblíbená témata

Tipy pro práci s MergademTipy pro vaši inzerciXML feedHeureka.czNovinky v MergaduPravidla v MergaduMergado aplikaceFeed Image EditorMergadoMergado PackZboží.czAdFormGoogle NákupyBidding FoxGLAMI

Technický support

  • mergado@mergado.cz
  • +420 608 440 067
    (Po-Pá 9-16)

Fakturační support

  • fakturace@mergado.cz
  • +420 775 400 545
    (Po-Pá 10-15)

Důležité odkazy

  • Podmínky užívání
  • Prohlášení o cookies
  • Přihlášení k newsletteru

Sociální sítě

Capterra

Provozovatelem stránek MERGADO.cz je Mergado technologies, s. r. o., — Pavlovská 12, 623 00, Brno — IČ: 03570061 — DIČ: CZ03570061 — Podmínky užívání.
Mergado technologies, s. r. o. je členem koncernu Profitak group, s.r.o..