Přejít na hlavní obsah

MERGADO Fest 2023 proběhne 1. června v Impact Hubu Brno.    CHCI SE ZÚČASTNIT

  • Čeština
  • Slovak
  • English
  • Polish
  • Slovenian
  • Croatian
  • Serbian
  • German (Austria)
  • German (Germany)
  • German (Switzerland)
  • Hungarian
  • Systém
    MERGADO Editor
    MERGADO Audit
    MERGADO Pack
    MERGADO Store
    MERGADO Orders
    MERGADO Keywords
    MERGADO Translate
    MERGADO Marketplaces
    Facebook
    Heureka
    Shoptet
    Google
    Další integrace
  • Academy
    Jak začít
    Případové studie
    Blog
    Školení
    Nápověda/​FAQ
    Forum
    MERGADO TV
  • Partners
    Co nabízíme partnerům
    Certifikovaní partneři
    Certifikovaní specialisté
    Získejte certifikaci
    Pro reklamní portály a shopsystémy
    Pro tvůrce eshopů
    Pro vývojáře aplikací
  • Ceník
  • O nás
    Kontakty
    Kariéra
    Reference
    Náš příběh
    Press Kit
Zkuste trial na 30 dní zdarma
Přihlášení Registrace Registrace
Zkuste trial na 30 dní zdarma
Přihlášení Registrace Registrace
  • Čeština
  • Slovak
  • English
  • Polish
  • Slovenian
  • Croatian
  • Serbian
  • German (Austria)
  • German (Germany)
  • German (Switzerland)
  • Hungarian
  1. Úvod
  2. Blog
  3. Sklik

Sklik

Sklik je reklamní systém pro zobrazování cílených inzerátů na stránkách výsledků vyhledávání ve vyhledávači Seznam.cz, dále pak na Zbozi.cz, SBazar.cz, Firmy.cz, Encyklopedie.seznam.cz a na dalších partnerských webech Seznamu. Inzerce probíhá přes správu kampaní v administrativním rozhraní, návrhu klíčových slov, nastavení denního rozpočtu a tvorbu textu inzerátu, který se bude zobrazovat na stránkách Seznamu. Pro snadné přenášení inzertních nákladů ze Skliku do Google Analytics, využijte Mergado aplikaci Sklik GA Importer.

Odborné články o systému Sklik:

Jak nastavit kampaně v Google Ads a Skliku? Seriál E‑commerce tipy pro vás má návod

Chcete se zorientovat ve fungování reklamních systémů? Našeho průvodce nejdůležitějšími platformami na českém trhu využijí nováčci i zkušení marketéři. PPC specialistka z agentury BESTETO, Aneta Matyášová, vám přiblíží vše, co potřebujete vědět o Google Ads a Skliku.
08. 02. 2022
| 1 minuta čtení
E‑commerce tipy
1 minuta

Mergado Pack pro OpenCart nově nabízí implementaci měření konverzí pro Sklik a Zboží.cz

Nedávný release Mergado Packu pro OpenCart přinesl mnoho novinek, se kterými zlepšíte chod vašeho e‑shopu před hlavní sezónou roku. Přidanou funkcí je implementace měření konverzí pro Sklik a Zboží.cz a připojený retargeting. Pojďme si ukázat, jak je s pomocí Packu jednoduše nastavíte.
24. 09. 2020
| 2 minuty čtení
Mergado Pack
2 minuty

Sklik přechází na nový kód pro efektivnější měření konverzí

PPC systém Sklik nasadil vylepšený kód na měření konverzí. Od 1. července přinese uživatelům větší stabilitu naměřených dat a vylepší tím viditelnost jejich inzerce. Ukažme si, jak tuto novinku implementujete na váš e‑shop.
04. 06. 2020
| 2 minuty čtení
2 minuty

Ecommerce tipy #11 – Jak nastavit kampaně v Ads a Sklik

V jedenáctých Ecommerce tipech s Martinem a Natálkou navážeme na předchozí díl o PPC systémech. Tentokrát si popíšeme, jak pracovat s inzertními systémy Google Ads a Sklik. Probereme, jak se člení kampaně a reklamní sestavy, čemu všemu se při nastavování kampaní věnovat a na co si dávat pozor. Na závěr nám Martin poví několik tipů, jak automatizovat kontrolu kampaní.
11. 01. 2019
| 1 minuta čtení
E‑commerce tipy
1 minuta

Ecommerce tipy #10 – Základy PPC inzerce

Desáté Ecommerce tipy jsou tu, tentokrát na téma: Základy PPC inzerce. Zajímá vás, jaké jsou základní ppc systémy, které se nastavují na českém a slovenském trhu a jejich typy kampaní? Chcete se naučit pracovat s Sklikem, Google Ads nebo Facebookem? První kroky vám usnadní toto video.
07. 12. 2018
| 1 minuta čtení
E‑commerce tipy
1 minuta

ShopCamp 2018 — Rozhovor s Janem Slezákem, Sklik

Jeden z workshopů na ShopCampu vedl i Jan Slezák z Skliku. My jsme si s ním promluvili o tom, jaké novinky mají. Nezapomněli jsme se ho zeptat ani na to, co by e‑shopům doporučil ve vánoční sezóně, na co by si měli dát pozor a jaké inzeráty jsou pro ně z jeho pohledu nejlepší.
05. 10. 2018
| 1 minuta čtení
Rozhovory
1 minuta

Zpřesněte strategie díky vylepšením Sklik GA Importeru

Do aplikace Sklik GA Importer přibylo několik šikovných funkcí. Pomohou vám získat ještě komplexnější přehled při porovnávání nákladů z předchozích období. Pojďme si tyto změny představit. 
13. 08. 2018
| 1 minuta čtení
Novinky v Mergadu
1 minuta

Staňte se ověřenou agenturou Skliku a Zboží.cz

To, co nám na NEkonferenci představil Milan Šmíd ze Zboží.cz, se stalo skutečností. Sklik a Zboží.cz 28.6. spustily program ověřených agentur a freelancerů. Kromě velkých hráčů tak mohou svůj profesionální přístup ke správě online marketingových kampaní zužitkovat i menší agentury a jednotlivci.
09. 07. 2018
| 2 minuty čtení
Novinky ze srovnávačů
2 minuty

Sklik vylepšuje kampaně

První červnový týden vstupují v platnost změny v reklamním systému Sklik. Tyto změny vylepšují tvorbu reklamních kampaní. Kromě zavedení nových typů kampaní a vylepšení jejich zadávání i editace se Sklik zaměřil i na transparentnější regionální cílení.
29. 05. 2018
| 2 minuty čtení
Novinky ze srovnávačů
2 minuty

Kombinovaná reklama: Využijte obsahovou síť Skliku naplno

Textové inzeráty v obsahové síti Skliku letos končí. Nahradí je kombinovaná reklama, která byla představena v únoru. Až nyní se však kromě vybraných nativních ploch začíná reklama kombinující textová pole s grafickými prvky zobrazovat v celé obsahové síti Skliku.
22. 05. 2018
| 2 minuty čtení
Novinky ze srovnávačů
2 minuty
  • 1
  • 2
  • ›Další
  • »Poslední

Nejčtenější články

  • Scraping Camel ziskově automatizuje tvorbu SEO a PPC reklamy a komplexně analyzuje váš web
  • 9 nejčastějších chyb ve Srovname.cz feedu a jak je opravit v MERGADU
  • Jak využít AI při správě dat v MERGADU
  • PPC reklamy pro Google Ads a Sklik už nikdy ne ručně. Ušetřete si čas s aplikací PPC Wolf
  • MERGADO Fest vás vzdělá v e-commerce i propojí s odborníky

Kategorie

  • Pracujeme s Mergadem
  • Novinky ze srovnávačů
  • Rozhovory
  • E-shopová řešení a platformy
  • Aplikace
  • Mergado Pack
  • Case Studies
  • E-commerce tipy
  • Ze života Mergada
  • S Mergadem do zahraničí
  • Novinky v Mergadu
  • Mergado tipy

Oblíbená témata

Tipy pro práci s MergademTipy pro vaši inzerciHeureka.czPravidla v MergaduXML feedFeed Image EditorZboží.czE-commerce akceBidding FoxGoogle NákupyMergado PackBiddingMergado aplikaceWooCommerceElementy

Technický support

  • mergado@mergado.cz
  • +420 608 440 067
    (Po-Pá 9-16)

Fakturační support

  • fakturace@mergado.cz
  • +420 775 400 545
    (Po-Pá 10-15)

Důležité odkazy

  • Podmínky užívání
  • Prohlášení o cookies
  • Přihlášení k newsletteru

Sociální sítě

Capterra

Provozovatelem stránek MERGADO.cz je Mergado technologies, s. r. o., — Pavlovská 12, 623 00, Brno — IČ: 03570061 — DIČ: CZ03570061 — Podmínky užívání.
Mergado technologies, s. r. o. je členem koncernu Profitak group, s.r.o..