Sklik

Sklik je reklamní systém pro zobrazování cílených inzerátů na stránkách výsledků vyhledávání ve vyhledávači Seznam.cz, dále pak na Zbozi.cz, SBazar.cz, Firmy.cz, Encyklopedie.seznam.cz a na dalších partnerských webech Seznamu. Inzerce probíhá přes správu kampaní v administrativním rozhraní, návrhu klíčových slov, nastavení denního rozpočtu a tvorbu textu inzerátu, který se bude zobrazovat na stránkách Seznamu. Pro snadné přenášení inzertních nákladů ze Skliku do Google Analytics, využijte Mergado aplikaci Sklik GA Importer.

Odborné články o systému Sklik:

Mergado Pack pro OpenCart nově nabízí implementaci měření konverzí pro Sklik a Zboží.cz

Nedávný release Mergado Packu pro OpenCart přinesl mnoho novinek, se kterými zlepšíte chod vašeho e-shopu před hlavní sezónou roku. Přidanou funkcí je implementace měření konverzí pro Sklik a Zboží.cz a připojený retargeting. Pojďme si ukázat, jak je s pomocí Packu jednoduše nastavíte.

24.09.2020
Sklik přechází na nový kód pro efektivnější měření konverzí

PPC systém Sklik nasadil vylepšený kód na měření konverzí. Od 1. července přinese uživatelům větší stabilitu naměřených dat a vylepší tím viditelnost jejich inzerce. Ukažme si, jak tuto novinku implementujete na váš e-shop.

04.06.2020
Ecommerce tipy #11 – Jak nastavit kampaně v Ads a Sklik

V jedenáctých Ecommerce tipech s Martinem a Natálkou navážeme na předchozí díl o PPC systémech. Tentokrát si popíšeme, jak pracovat s inzertními systémy Google Ads a Sklik. Probereme, jak se člení kampaně a reklamní sestavy, čemu všemu se při nastavování kampaní věnovat a na co si dávat pozor. Na závěr nám Martin poví několik tipů, jak automatizovat kontrolu kampaní.

11.01.2019
Ecommerce tipy #10 – Základy PPC inzerce

Desáté Ecommerce tipy jsou tu, tentokrát na téma: Základy PPC inzerce. Zajímá vás, jaké jsou základní ppc systémy, které se nastavují na českém a slovenském trhu a jejich typy kampaní? Chcete se naučit pracovat s Sklikem, Google Ads nebo Facebookem? První kroky vám usnadní toto video.

07.12.2018
ShopCamp 2018 - Rozhovor s Janem Slezákem, Sklik

Jeden z workshopů na ShopCampu vedl i Jan Slezák z Skliku. My jsme si s ním promluvili o tom, jaké novinky mají. Nezapomněli jsme se ho zeptat ani na to, co by e-shopům doporučil ve vánoční sezóně, na co by si měli dát pozor a jaké inzeráty jsou pro ně z jeho pohledu nejlepší.

05.10.2018
Zpřesněte strategie díky vylepšením Sklik GA Importeru

Do aplikace Sklik GA Importer přibylo několik šikovných funkcí. Pomohou vám získat ještě komplexnější přehled při porovnávání nákladů z předchozích období. Pojďme si tyto změny představit.

 

13.08.2018
Staňte se ověřenou agenturou Skliku a Zboží.cz

To, co nám na NEkonferenci představil Milan Šmíd ze Zboží.cz, se stalo skutečností. Sklik a Zboží.cz 28.6. spustily program ověřených agentur a freelancerů. Kromě velkých hráčů tak mohou svůj profesionální přístup ke správě online marketingových kampaní zužitkovat i menší agentury a jednotlivci.

09.07.2018
Sklik vylepšuje kampaně

První červnový týden vstupují v platnost změny v reklamním systému Sklik. Tyto změny vylepšují tvorbu reklamních kampaní. Kromě zavedení nových typů kampaní a vylepšení jejich zadávání i editace se Sklik zaměřil i na transparentnější regionální cílení.

29.05.2018
Kombinovaná reklama: Využijte obsahovou síť Skliku naplno

Textové inzeráty v obsahové síti Skliku letos končí. Nahradí je kombinovaná reklama, která byla představena v únoru. Až nyní se však kromě vybraných nativních ploch začíná reklama kombinující textová pole s grafickými prvky zobrazovat v celé obsahové síti Skliku.

22.05.2018
Mergado bez Mergada aneb jak použít aplikaci bez e-shopu v Mergadu

Nedávno jsme dostali otázku na support, co s aplikací, která je vázaná na uživatele. Je pro její použití potřeba mít v Mergadu e-shop? V Mergado store najdete pěknou hrstku aplikací. Některé se váží na uživatele, některé na e-shop a některé na export. Jaký je v tom rozdíl?

04.05.2018