Sklik

Sklik je reklamní systém pro zobrazování cílených inzerátů na stránkách výsledků vyhledávání ve vyhledávači Seznam.cz, dále pak na Zbozi.cz, SBazar.cz, Firmy.cz, Encyklopedie.seznam.cz a na dalších partnerských webech Seznamu. Inzerce probíhá přes správu kampaní v administrativním rozhraní, návrhu klíčových slov, nastavení denního rozpočtu a tvorbu textu inzerátu, který se bude zobrazovat na stránkách Seznamu. Pro snadné přenášení inzertních nákladů ze Skliku do Google Analytics, využijte Mergado aplikaci Sklik GA Importer.

Odborné články o systému Sklik:

Ecommerce tipy #11 – Jak nastavit kampaně v Ads a Sklik

V jedenáctých Ecommerce tipech s Martinem a Natálkou navážeme na předchozí díl o PPC systémech. Tentokrát si popíšeme, jak pracovat s inzertními systémy Google Ads a Sklik. Probereme, jak se člení kampaně a reklamní sestavy, čemu všemu se při nastavování kampaní věnovat a na co si dávat pozor. Na závěr nám Martin poví několik tipů, jak automatizovat kontrolu kampaní.

11.01.2019
Ecommerce tipy #10 – Základy PPC inzerce

Desáté Ecommerce tipy jsou tu, tentokrát na téma: Základy PPC inzerce. Zajímá vás, jaké jsou základní ppc systémy, které se nastavují na českém a slovenském trhu a jejich typy kampaní? Chcete se naučit pracovat s Sklikem, Google Ads nebo Facebookem? První kroky vám usnadní toto video.

07.12.2018
ShopCamp 2018 - Rozhovor s Janem Slezákem, Sklik

Jeden z workshopů na ShopCampu vedl i Jan Slezák z Skliku. My jsme si s ním promluvili o tom, jaké novinky mají. Nezapomněli jsme se ho zeptat ani na to, co by e-shopům doporučil ve vánoční sezóně, na co by si měli dát pozor a jaké inzeráty jsou pro ně z jeho pohledu nejlepší.

05.10.2018
Zpřesněte strategie díky vylepšením Sklik GA Importeru

Do aplikace Sklik GA Importer přibylo několik šikovných funkcí. Pomohou vám získat ještě komplexnější přehled při porovnávání nákladů z předchozích období. Pojďme si tyto změny představit.

 

13.08.2018
Staňte se ověřenou agenturou Skliku a Zboží.cz

To, co nám na NEkonferenci představil Milan Šmíd ze Zboží.cz, se stalo skutečností. Sklik a Zboží.cz 28.6. spustily program ověřených agentur a freelancerů. Kromě velkých hráčů tak mohou svůj profesionální přístup ke správě online marketingových kampaní zužitkovat i menší agentury a jednotlivci.

09.07.2018
Sklik vylepšuje kampaně

První červnový týden vstupují v platnost změny v reklamním systému Sklik. Tyto změny vylepšují tvorbu reklamních kampaní. Kromě zavedení nových typů kampaní a vylepšení jejich zadávání i editace se Sklik zaměřil i na transparentnější regionální cílení.

29.05.2018
Kombinovaná reklama: Využijte obsahovou síť Skliku naplno

Textové inzeráty v obsahové síti Skliku letos končí. Nahradí je kombinovaná reklama, která byla představena v únoru. Až nyní se však kromě vybraných nativních ploch začíná reklama kombinující textová pole s grafickými prvky zobrazovat v celé obsahové síti Skliku.

22.05.2018
Mergado bez Mergada aneb jak použít aplikaci bez e-shopu v Mergadu

Nedávno jsme dostali otázku na support, co s aplikací, která je vázaná na uživatele. Je pro její použití potřeba mít v Mergadu e-shop? V Mergado store najdete pěknou hrstku aplikací. Některé se váží na uživatele, některé na e-shop a některé na export. Jaký je v tom rozdíl?

04.05.2018
Už žádné čekání s Sklik GA Importerem

Využíváte pro svoji inzerci Sklik či Google Analytics? V Mergado Store už pár měsíců máme aplikaci Sklik GA Importer, díky níž propojíte statistiky z výše zmíněných služeb s Mergadem, a tak v Google Analytics snadno vyhodnotíte vaše kampaně na jednom místě a získáte tak komplexní přehled o své inzerci.

09.01.2018
Novinky uplynulého týdne

Pátek (potažmo víkend) se výborně hodí ke zrekapitulování toho, co se v minulém týdnu událo. V oblasti zbožáků jsme na to tentokrát pamatovali za vás, stačí si to jen přečíst!

10.02.2017