Sklik

Sklik je reklamní systém pro zobrazování cílených inzerátů na stránkách výsledků vyhledávání ve vyhledávači Seznam.cz, dále pak na Zbozi.cz, SBazar.cz, Firmy.cz, Encyklopedie.seznam.cz a na dalších partnerských webech Seznamu. Inzerce probíhá přes správu kampaní v administrativním rozhraní, návrhu klíčových slov, nastavení denního rozpočtu a tvorbu textu inzerátu, který se bude zobrazovat na stránkách Seznamu. Pro snadné přenášení inzertních nákladů ze Skliku do Google Analytics, využijte Mergado aplikaci Sklik GA Importer.

Odborné články o systému Sklik:

ShopCamp 2018 - Rozhovor s Janem Slezákem, Sklik

Jeden z workshopů na ShopCampu vedl i Jan Slezák z Skliku. My jsme si s ním promluvili o tom, jaké novinky mají. Nezapomněli jsme se ho zeptat ani na to, co by e-shopům doporučil ve vánoční sezóně, na co by si měli dát pozor a jaké inzeráty jsou pro ně z jeho pohledu nejlepší.

05.10.2018
Zpřesněte strategie díky vylepšením Sklik GA Importeru

Do aplikace Sklik GA Importer přibylo několik šikovných funkcí. Pomohou vám získat ještě komplexnější přehled při porovnávání nákladů z předchozích období. Pojďme si tyto změny představit.

 

13.08.2018
Staňte se ověřenou agenturou Skliku a Zboží.cz

To, co nám na NEkonferenci představil Milan Šmíd ze Zboží.cz, se stalo skutečností. Sklik a Zboží.cz 28.6. spustily program ověřených agentur a freelancerů. Kromě velkých hráčů tak mohou svůj profesionální přístup ke správě online marketingových kampaní zužitkovat i menší agentury a jednotlivci.

09.07.2018
Sklik vylepšuje kampaně

První červnový týden vstupují v platnost změny v reklamním systému Sklik. Tyto změny vylepšují tvorbu reklamních kampaní. Kromě zavedení nových typů kampaní a vylepšení jejich zadávání i editace se Sklik zaměřil i na transparentnější regionální cílení.

29.05.2018
Kombinovaná reklama: Využijte obsahovou síť Skliku naplno

Textové inzeráty v obsahové síti Skliku letos končí. Nahradí je kombinovaná reklama, která byla představena v únoru. Až nyní se však kromě vybraných nativních ploch začíná reklama kombinující textová pole s grafickými prvky zobrazovat v celé obsahové síti Skliku.

22.05.2018
Mergado bez Mergada aneb jak použít aplikaci bez e-shopu v Mergadu

Nedávno jsme dostali otázku na support, co s aplikací, která je vázaná na uživatele. Je pro její použití potřeba mít v Mergadu e-shop? V Mergado store najdete pěknou hrstku aplikací. Některé se váží na uživatele, některé na e-shop a některé na export. Jaký je v tom rozdíl?

04.05.2018
Už žádné čekání s Sklik GA Importerem

Využíváte pro svoji inzerci Sklik či Google Analytics? V Mergado Store už pár měsíců máme aplikaci Sklik GA Importer, díky níž propojíte statistiky z výše zmíněných služeb s Mergadem, a tak v Google Analytics snadno vyhodnotíte vaše kampaně na jednom místě a získáte tak komplexní přehled o své inzerci.

09.01.2018
Novinky uplynulého týdne

Pátek (potažmo víkend) se výborně hodí ke zrekapitulování toho, co se v minulém týdnu událo. V oblasti zbožáků jsme na to tentokrát pamatovali za vás, stačí si to jen přečíst!

10.02.2017
Zboží.cz vs. Sklik, CATEGORYTEXT

Už o tom mluvil David Velechovský z Skliku na Nekonferenci. Ale kdo by věnoval pozornost nějakému rozporu ve zpracování kategorií CATEGORYTEXT mezi Zboží.cz a Produktovými Inzeráty Skliku, když kolem bylo tolik jiných novinek? Jenže včerejší redesign Zboží.cz dal celé věci nový impulz. Začal to být problém.

02.08.2016
Novinky, Heureka, Sklik, Zboží.cz, ilustrace

Tak nám ten podzim získává spád. Za posledních pár týdnů se událo hned několik klíčových událostí, jejichž následky si poneseme i několik let. Aby se nám na ně v budoucnu vzpomínalo jednodušeji, zapsal jsem k nim pár řádek.

26.10.2015

Stránky