Textové inzeráty v obsahové síti Skliku letos končí. Nahradí je kombinovaná reklama, která byla představena v únoru. Až nyní se však kromě vybraných nativních ploch začíná reklama kombinující textová pole s grafickými prvky zobrazovat v celé obsahové síti Skliku.
Proč využít služeb kombinované reklamy
Důvodů, proč k inzerci zvolit právě kombinovanou reklamu, je několik:
- Stačí nahrát potřebné prvky. Systém pak už sám vybere reklamu, která vyhrála v aukci, a sám ji složí podle dané reklamní jednotky.
- Statistiky Skliku ukazují, že kombinovaná reklama dosahuje až dvojnásobné míry prokliku oproti běžným textovým inzerátům.
- Od minulého týdne začala využívat další dostupné prvky v celé síti.
Jak vytvořit kombinovanou reklamu
Kombinovaná reklama se vytváří pomocí jednotného průvodce pro tvorbu reklamy:
1.) Pro vytvoření nové reklamy v Skliku nejdříve klikněte na tlačítko Vytvořit reklamu.
2.) Vyberte kampaň a sestavu, do níž bude reklama umístěna. Při umístění kombinované reklamy do kampaně a sestavy s aktivními textovými inzeráty (ETA inzeráty), bude upřednostněna kombinovaná reklama.
3.) Ve výběru typu reklamy vyberte kombinovanou reklamu.
Přidat komentář