Kombinovaná reklama: Využijte obsahovou síť Skliku naplno

Textové inzeráty v obsahové síti Skliku letos končí. Nahradí je kombinovaná reklama, která byla představena v únoru. Až nyní se však kromě vybraných nativních ploch začíná reklama kombinující textová pole s grafickými prvky zobrazovat v celé obsahové síti Skliku.

Textové inzeráty v obsahové síti Skliku letos končí. Nahradí je kombinovaná reklama, která byla představena v únoru. Až nyní se však kromě vybraných nativních ploch začíná reklama kombinující textová pole s grafickými prvky zobrazovat v celé obsahové síti Skliku.

Proč využít služeb kombinované reklamy

Důvodů, proč k inzerci zvolit právě kombinovanou reklamu, je několik:

  • Stačí nahrát potřebné prvky. Systém pak už sám vybere reklamu, která vyhrála v aukci, a sám ji složí podle dané reklamní jednotky.
  • Statistiky Skliku ukazují, že kombinovaná reklama dosahuje až dvojnásobné míry prokliku oproti běžným textovým inzerátům.
  • Od minulého týdne začala využívat další dostupné prvky v celé síti.

Jak vytvořit kombinovanou reklamu

Kombinovaná reklama se vytváří pomocí jednotného průvodce pro tvorbu reklamy:

1.) Pro vytvoření nové reklamy v Skliku nejdříve klikněte na tlačítko Vytvořit reklamu.

2.) Vyberte kampaň a sestavu, do níž bude reklama umístěna. Při umístění kombinované reklamy do kampaně a sestavy s aktivními textovými inzeráty (ETA inzeráty), bude upřednostněna kombinovaná reklama.

3.) Ve výběru typu reklamy vyberte kombinovanou reklamu.

4.) Vyplňte formulář pro její vytvoření a uložte. Kombinovaná reklama se skládá z množství prvků – dvě verze titulků, popisek, čtvercový i obdélníkový obrázek, čtvercové i obdélníkové logo, název firmy a několika volitelných položek. Sklik má připravenou stránku s přehledem šablon, ve kterých se mohou vaše reklamy zobrazit.

Jak nastavit kombinovanou reklamu

Když reklamu naplníte patřičnými prvky, vždy se sestaví tak, aby zajistila co největší možný výkon. Ne všechny prvky kombinované reklamy se však použijí. Vybírají se podle tvaru a velikosti konkrétní reklamní jednotky. Sklik proto při psaní inzerátů upozorňuje na pár pravidel, které je dobré znát.

  • V inzerátu se zobrazí buď krátký, nebo dlouhý titulek. Nikdy ne oba zároveň.
  • V některých šablonách se nezobrazuje popisek. Dbejte tedy na to, aby z dlouhého titulku bylo vždy patrné, co je předmětem reklamy a co uživatel najde na cílové stránce.
  • Z loga by měl být patrný název firmy.

Mergado tip

Hodilo by se vám umět přenášet inzertní náklady ze Skliku do Google Analytics. A díky tomu mít na účtu GA přehled, kolik uživatelů ze Skliku jste na web přivedli, kolik vás taková návštěvnost stála a jaký vytvořila obrat. Dokážete to s naší aplikací Sklik GA Importer, kterou aktivujete v našem store.

Lukáš Horák

Lukáš se v Mergadu stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z Mergada. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.