Sklik přechází na nový kód pro efektivnější měření konverzí

Článek zveřejněn 04. 06. 2020
| 2 minuty čtení

PPC systém Sklik nasadil vylepšený kód na měření konverzí. Od 1. července přinese uživatelům větší stabilitu naměřených dat a vylepší tím viditelnost jejich inzerce. Ukažme si, jak tuto novinku implementujete na váš e‑shop.

Vylepšený kód si poradí s blokováním reklam

Funkce nového měřicího kódu se zachovává, přidaná vylepšení ho více posouvají k efektivnějšímu zobrazování reklamy na Seznamu. Hlavní výhodou jeho aktualizace je stabilita a odolnost vůči blokování inzerce. Po nasazení kódu v systému navíc najdete přesnější množství konverzí přiváděných z Skliku.

Na přechod k novému kódu máte čas do 30. června – potom vyprší jeho platnost. Aby se vyhnuli vypnutí měření konverzí, Sklik všem uživatelům doporučuje nahradit současný kód s předstihem.

Postup nasazení nového kódu na Skliku:

  • V záložce Nástroje najdete konverzní kód pod volbou Sledování konverzí.
  • Pokud jste v Skliku ještě konverze neměřili, vytvořte si v účtu nový kód pomocí možnosti Vytvořit konverzi.
  • Přidejte její název, zadejte její typ a volitelnou hodnotu.
  • Výsledný kód vložte na konverzní stránku.
  • Pokud už konverze měříte, nahraďte současný kód tím novým. V rozhraní Skliku ho najdete v detailu aktuálního kódu – odkud si ho zkopírujte.
  • Aby se vám konverze do konce června neměřily dvakrát, nezapomeňte odebrat původní kód.

Pro detailnější informace čtěte nápovědu Skliku.

Nová verze Mergado Packu pro PrestaShop a plugin WooCommerce už aktualizovaný kód pro měření konverzí Skliku obsahují. A to není všechno – mezi jejich aktuální novinky také patří podpora pro Biano pixel a Kelkoo měření prodeje.

Zvyšte kvalitu inzerce pomocí balíku funkcí Mergado Packu. Nejnovější updaty reklamních systémů a implementaci měřicích kódů s ním nastavíte efektivně a zdarma.

Mohlo by vás zajímat:

Napsal / Petra Marková / 04. 06. 2020

Slovenský trh a libozvučnou slovenštinu má v Mergadu na starosti copywriterka Petra. Textuje, bloguje, překládá a s vášní tvoří obsah na sociální sítě. A když zrovna nehledá ta správná slova, věnuje svůj čas své bytové džungli, pečení, kavárnám nebo cestování. 

Přidat nový komentář

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Přidáním komentáře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.