Sklik přechází na nový kód pro efektivnější měření konverzí

PPC systém Sklik nasadil vylepšený kód na měření konverzí. Od 1. července přinese uživatelům větší stabilitu naměřených dat a vylepší tím viditelnost jejich inzerce. Ukažme si, jak tuto novinku implementujete na váš e-shop.

Vylepšený kód si poradí s blokováním reklam

Funkce nového měřicího kódu se zachovává, přidaná vylepšení ho více posouvají k efektivnějšímu zobrazování reklamy na Seznamu. Hlavní výhodou jeho aktualizace je stabilita a odolnost vůči blokování inzerce. Po nasazení kódu v systému navíc najdete přesnější množství konverzí přiváděných z Skliku.

Na přechod k novému kódu máte čas do 30. června – potom vyprší jeho platnost. Aby se vyhnuli vypnutí měření konverzí, Sklik všem uživatelům doporučuje nahradit současný kód s předstihem.

 

Postup nasazení nového kódu na Skliku:

  • V záložce Nástroje najdete konverzní kód pod volbou Sledování konverzí.
  • Pokud jste v Skliku ještě konverze neměřili, vytvořte si v účtu nový kód pomocí možnosti Vytvořit konverzi.
  • Přidejte její název, zadejte její typ a volitelnou hodnotu.
  • Výsledný kód vložte na konverzní stránku.
  • Pokud už konverze měříte, nahraďte současný kód tím novým. V rozhraní Skliku ho najdete v detailu aktuálního kódu – odkud si ho zkopírujte.
  • Aby se vám konverze do konce června neměřily dvakrát, nezapomeňte odebrat původní kód.

Pro detailnější informace čtěte nápovědu Skliku.

Nový kód měření konverzí na Skliku. Zdroj: https://blog.seznam.cz/2020/03/prechazime-na-novy-konverzni-kod/

 

Nová verze Mergado Packu pro PrestaShop a plugin WooCommerce už aktualizovaný kód pro měření konverzí Skliku obsahují. A to není všechno – mezi jejich aktuální novinky také patří podpora pro Biano pixel a Kelkoo měření prodeje.

Zvyšte kvalitu inzerce pomocí balíku funkcí Mergado Packu. Nejnovější updaty reklamních systémů a implementaci měřicích kódů s ním nastavíte efektivně a zdarma.

 

Mohlo by vás zajímat:

Mergado Pack pro OpenCart nově nabízí implementaci měření konverzí pro Sklik a Zboží.cz

Nedávný release Mergado Packu pro OpenCart přinesl mnoho novinek, se kterými zlepšíte chod vašeho e-shopu před hlavní sezónou roku. Přidanou funkcí je implementace měření konverzí pro Sklik a Zboží.cz a připojený retargeting. Pojďme si ukázat, jak je s pomocí Packu jednoduše nastavíte.

24.09.2020
Ecommerce tipy #11 – Jak nastavit kampaně v Ads a Sklik

V jedenáctých Ecommerce tipech s Martinem a Natálkou navážeme na předchozí díl o PPC systémech. Tentokrát si popíšeme, jak pracovat s inzertními systémy Google Ads a Sklik. Probereme, jak se člení kampaně a reklamní sestavy, čemu všemu se při nastavování kampaní věnovat a na co si dávat pozor. Na závěr nám Martin poví několik tipů, jak automatizovat kontrolu kampaní.

11.01.2019
Ecommerce tipy #10 – Základy PPC inzerce

Desáté Ecommerce tipy jsou tu, tentokrát na téma: Základy PPC inzerce. Zajímá vás, jaké jsou základní ppc systémy, které se nastavují na českém a slovenském trhu a jejich typy kampaní? Chcete se naučit pracovat s Sklikem, Google Ads nebo Facebookem? První kroky vám usnadní toto video.

07.12.2018

Přidat komentář