Na cestě za kvalitnější kampaní s FAVI Checklistem

Vyhledávač FAVI rozbíhá podzimní nákupní sezónu a připravuje tak e-shopy na vánoční období, které se nezadržitelně blíží. Šikovným pomocníkem pro obchodníky je nový FAVI Checklist, který využívají všichni uživatelé Mergada. Pojďme se spolu podívat, co byste neměli v případě kampaně vynechat a jak ji správně nastavit.

Inspirace k lepší inzerci

Specializované FAVI nabízí široký výběr inspirace nejen pro zákazníky, ale i e-shopy či obchodníky. Nástrojem, který má přispět hlavně k dobré aktualizaci kampaní na FAVI je Checklist obsahující 18 otázek. Díky nim si umíte hravě určit bezproblémové oblasti a najít vaše slabé místa v přípravě na vánoční sezónu.

Ukázka FAVI Checklistu. Zdroj:https://lnk.sk/JNS4

Vyladěné podzimní kampaně

V následujících týdnech je potřebné zbystřit při zasílání všeobecných kategorií – data musí být co nejpodrobnější a nejpřesnější. E-shopy se musí přichystat i na změny akceptované kategorie import produktu. Pozornost by měla směřovat hlavně k univerzálním pojmům sleva, výprodej, akce, týdenní kolekce, příslušenství a podobně. Produkty ze všeobecných kategorií se nebudou do katalogu importovat a může to ovlivnit už načtenou nabídku s takto uvedenou kategorií.

Zasílání správné kategorie do FAVI je polovina úspěchu. Vyhledávač má vlastní strom kategorií a používání všeobecných slov má povolené v případě dostatečné konkrétnosti.

V rámci vytváření exportu na FAVI s využitím pravidla Hromadně přejmenovat kategorie nebo Hromadně přepsat hodnoty a element CATEGORYTEXT na výstupu, dokáže Mergado kategorie našeptávat.

Příklad: Obývací pokoj > Sedací soupravy > výprodej

Příklad FAVI stromu kategorii. Zdroj:https://favi.cz/strom-kategorii

FAVI tipy

Přípravy by se neměli týkat jen XML feedu, ale nad sezónou je nutné přemýšlet komplexněji. Všechny úpravy mohou zvýšit konverzní míru e-shopu:           

  • Podívejte se na svůj e-shop z pohledu uživatele a zjistíte, jestli funguje každý krok jak má. Dává vám to prostor na opravu chyb a vyhnete se nepříjemným e-mailům od zákazníků.   
  • Zjednodušte objednávkový proces.
  • Poskytněte návštěvníkům co nejvíce detailů o produktech a informujte je pravidelně o průběhu objednávky.
  • Reagujte na všechny recenze – na pozitivní, ale i na negativní. Případné reklamace řešte aktivně.

Vyzkoušeli jste si Checklist od FAVI a nebo máte jiné ověřené tipy na přípravu nákupní sezóny? Dejte nám vědět do komentářů.

Mohlo by vás zajímat:

Zařazujte zboží na FAVI podle nového stromu kategorií

Srovnávač nábytku FAVI představil vlastní strom kategorií. S jeho pomocí lépe zařadíte produkty do kategorií. Pokud budete do FAVI posílat správné kategorie, odstraníte tím riziko, že vaše zboží nebude zařazeno do jeho nabídky.

21.05.2019
Buďte připraveni na chystané změny na FAVI

V nadcházejích týdnech připravuje vyhledávač nábytku a dekorací FAVI dvě důležité změny. Nově budou inzerenti muset povinně zasílat identifikátor produktu a uvádět jeho kategorii. Pojďme si tyto změny představit blíže.

30.04.2019

Přidat komentář