MergadoFest 20

Co by to bylo za podzim v e-commerce bez MergadoFestu. V září se v Brně setkáme na čtvrtém ročníku e-commerce konference MergadoFest 2020.

Letos se zaměříme na aktuální trendy v expanzi do zahraničí a automatizaci v e-commerce. Naše pozvání přijalo velké množství odborníků, kteří vás seznámí s novinkami a zajímavostmi, kterými se ve své branži zabývají.

Kdy a kde?

Zapište si do kalendáře: 17. 9. 2020 v Brně od 9:00 do 16:45. Na celkem pěti stageích budete mít na výběr z více než dvacítky přednášek. Na úvodní slovo se není potřeba registrovat. Ostatní vstupy budou mít omezenou kapacitu a je třeba se na ně přihlásit. Program je nabitý, proto letos žádnou přednášku nezopakujeme.

Akci pořádáme v social mixeru Mo-cha blízko brněnského výstaviště.

V případě mimořádných bezpečnostných opatření nebo po našem uvážení situace datum MergadoFestu změníme. O případném náhradním termínu vás budeme včas informovat.

Co?

Dozvíte se novinky o expanzi do zahraničí, automatizaci, Mergadu, automatickém pricingu, image marketingu, ShopAliku, Heurece, Shoptetu a dalších oblastech online marketingu. MergadoFest také opět poskytne prostor pro networking a neformální setkávání u kávy a čaje. Užijeme si spolu další inspirativní den, kde se podělíme o nápady a energii a načerpané znalosti využijeme pro tvorbu efektivních strategií.

Přednášky a workshopy

Čoraz viac zbožákov nám umožňuje zapojiť sa do CSS. Aké možnosti nám zbožáky ponúkajú? Kedy je výhodné sa zapojiť? A ako pri tom pracovať s biddingom a neminúť celý budget za 3 dni? Prednáška o tom, ako efektívne využiť CSS vo svoj prospech.

Inzerujete/pracujete na srovnávačích, ale stále není výstup takový, jaký chcete? Zastavte se za námi. Ukážeme vám, jaké fičury používáme při práci s analytikou srovnávačů (Zboží.cz a Heureka.cz). Ve druhé části si ukážeme regulární výrazy, které nám pomáhají vyladit chyby do posledních detailů.

Pokud plánujete expandovat na německy mluvící trhy, případně v Německu už nějakou dobu online působíte, pak byste tuto přednášku neměli minout. Ukážeme si, jak se na expanzi analyticky připravit a jak nastavit strategii na začátek online prodeje v Německu. Chybět nebudou ani nejčastější chyby při začátku online prodeje na německy mluvících trzích.

Kedy, ako, prečo - začať, pozastaviť, skončiť. Identifikujte top riešenie biddingu pre váš eshop na základe našich úspechov a poučte sa z našich chýb.

Vyhľadávače tovaru, resp. cenové katalógy sú miestom, ktoré pre e-shop dokážu priniesť veľkú návštevnosť, v lepšom prípade aj vysoké obraty. Sú však aj miestom, kde je možné za krátky čas minúť veľké množstvo peňazí za kredit. Aby ste nemíňali veľké peniaze zbytočne a inzercia bola pre vás výhodná, je nutné nastaviť podrobnú analytiku a následne vyhodnocovať a optimalizovať. Ako na to si povieme na tomto workshope.

Jak bude vypadat Heureka marketplace a jaké to přinese možnosti pro e-shopy. Jak jsme daleko od propojení 9 zemí v jednu Heureka platformu nebo jak dnes vypadá expanze e-shopů za podpory Heureky? To vše vám poví Honza už 17. 9. během MergadoFestu.

Kampaně máte vyladěné, na účtu přibývají peníze a brand je silnější, než kdy byl. Kam dál? No – do zahraničí! Na workshopu si projdeme, jak v PROFICIU pomáháme klientům expandovat do zahraničí a představíme si checklist, který bychom měli před expanzí perfektně pokrýt. Také vám ukážu, jak vypadají naše prvotní analýzy trhů a vysvětlím metodiku, kterou pro ně používáme. Cílem přednášky je dát vám dostatek prostoru pro zamyšlení, zda jste vy nebo váš klient připraveni expandovat do zahraničí a zároveň vám dát mantinely, které zabrání těm nejhorším failům.

Tipy prinesené priamo z praxe v 13 krajinách - od chladných severských krajín po temperamentný juh Európy. Sú medzi krajinami kultúrne rozdiely aj pri vstupe, riadení a optimalizácii e-shopu? Čo všetko je nutné mať pri vstupe na trh do zahraničia a aké sú najčastejšie chyby v praxi? Tieto informácie a viac sa dozviete priamo od Miroslavy Birešovej zo ShopAlike, ktorá má skúsenosť pri zalistovaní a optimalizácii obchodov do rôznych krajín Európy.

Rádi byste svou cenotvorbu zautomatizovali a hledáte efektivní řešení za přijatelnou cenu? Správná cenotvorba je část úspěchu každého prodejce a na to se na workshopu zaměříme. Povíme si o tom, jak aplikace Pricing Fox funguje, jaké limity je možné stanovit a nebo které shopové systémy podporuje. Rozhraní aplikace projedeme od jeho nastavení až po monitoring vývoje cen a prostor bude také na vaše dotazy.

Přemýšlíte nad zavedením automatické cenotvorby, ale nevíte kde začít? Tento workshop bude pro vás jako dělaný. Na našem workshopu si ukážeme, jak nasadit automatické přecenění pomocí Pricing Foxu pro Shoptet nebo Woocommerce. Postupy pak lehce uplatníte i pro jiné e-shopové platformy.

Nebaví vás biddovat manuálně? Nahlédněte do světa automatického biddingu. Ukážeme si, jaká data a informace můžete získat díky Bidding Foxu o konkurenci nebo vlastním sortimentu. Jak na pár kliknutí odhalit problémy či pravidelně dostávat reporty o vybraných produktech. Nebo jak zjistit, které produkty máte špatně spárovány a stojí jen peníze místo toho, aby přinášely objednávky. Díky aplikaci Bidding Fox ušetříte hodiny týdně.

Přemýšlíte nad zavedením automatické cenotvorby, ale nevíte kde začít? Tento workshop bude pro vás jako dělaný. Na našem workshopu si ukážeme, jak nasadit automatické přecenění pomocí Pricing Foxu pro Shoptet nebo Woocommerce. Postupy pak lehce uplatníte i pro jiné e-shopové platformy.

Produktové obrázky jsou většinou první, co zákazníky zaujme (hned po ceně). Proto byste měli věnovat zvýšenou pozornost tomu, v jakém jsou stavu. Pomalé načítání či nízká kvalita mohou odradit. Některé porovnávače zboží zakazují vodoznaky, nebo vyžadují určitý formát obrázku. Společně si ukážeme, jak s pomocí aplikace Feed Image Editor efektivně odhalit a vyřešit tyto problémy na pár kliknutí.

Jaké jsou cenové strategie? Kde získat data pro cenotvorbu? Jak si stanovit cíle? Jak cenotvorbu automatizovat? Jak vyhodnotit přínos cenotvorby? Na to všechno a mnohem víc odpovím ve svém workshopu. Dále vám ukážu, jak si snadno nastavit cenový automat pomocí Mergada a nebo aplikace Pricing Fox na Shoptetu a nebo jiném krabicovém, či open-source e-shopovém řešení.

*Na přednášku po obědě navazuje workshop, který toto téma více rozvine.*

Jaké jsou cenové strategie? Kde získat data pro cenotvorbu? Jak si stanovit cíle? Jak cenotvorbu automatizovat? Jak vyhodnotit přínos cenotvorby? Na to všechno a mnohem víc odpovím ve svém workshopu. Dále vám ukážu, jak si snadno nastavit cenový automat pomocí Mergada a nebo aplikace Pricing Fox na Shoptetu a nebo jiném krabicovém, či open-source e-shopovém řešení.

*Tento workshop navazuje na přednášku, která vám k tomuto tématu poskytne základy.*

Zjistěte, jak vytěžit více ze svého affiliate programu. Ukážu vám jak vylepšit váš affiliate XML feed, aby vaši partneři získávali víc návštěvnosti z neplaceného vyhledávání (SEO). Jak upravit grafické prvky, aby se s nimi partnerům dobře pracovalo a vám přinášely více návštěv a tržeb.

A brief overview of Polish e-commerce market. Current trends, popular platforms and much more are going to be tailored into an interactive presentation that will enrich your knowledge about Polish ecommerce market.

Ohlédnu se za klíčovými novinkami uplynulého roku a odhalím, kam se chystáme ubírat v roce nadcházejícím. Upozorním na podstatné trendy, hrozby i některé příležitosti, kterým by laskavý posluchač mohl věnovat pozornost.

Přednáška o maďarském e-commerce trhu, ve které se dozvíte, proč se vyplatí expandovat do státu s divným jazykem. Zaměříme se na potenciál maďarského trhu a jeho výhody a nevýhody. Také si vysvětlíme, jak letošní pandemie ovlivnila tamní e-commerce a na kterých zbožových srovnávačů doporučuji inzerovat.

Proč je na Balkáně všechno špatně, proč je všechno jinak oproti naší e-kotlině, a proč e-commerce v těchto državách zřejmě do 5 let zhyne… A plno dalších clickbaitových nadpisů… Primárně ale bude přednáška zaměřena na rozdíly mezi českým e-commerce trhem a e-commerce trhy v post-jugoslávských zemích, s užším zaměřením na zbožové srovnávače. Dozvíte se na co se připravit před expanzí do jedné či více zemí v této části Evropy, a jak se na tamních trzích rychle etablovat.

Ukážeme si, jak načíst dodavatelské feedy do Mergada, jak je upravit, aby prošly validací Shoptet validátoru a bylo možné vše naimportovat do Shoptetu. Tímto postupem můžete automatizovat importy nových produktů a aktualizace stávajících produktů od dodavatelů, nastavovat si akční ceny, apod.

Naučte se v Mergadu vytvářet vlastní makra a používat regulární výrazy, je to snadné, je to rychlé a ušetří vám to spoustu času i rutinní práce. A protože jde o "rychlokurz", ušetřím vás povídání kolem a půjdeme rovnou na věc. Bude to intenzivní zážitek.

V přednášce S Mergadem do zahraničí se dozvíte, jaké funkce Mergada využijete při správě zahraničních formátů. Začnete auditem feedu a obrazků a přes custom formát, makra a bidding v zahraničí nastavíte inzerci jako profík. Také získáte přehled, jaké appky vám při prodeji v dalších státech ulehčí život.

Ukážu vám, jak pustupuji při nastavování strategií pro bidding. Jak se rozhoduji, jestli a kolik strategií zvolím. Z jakých dat vycházím, (jak strategie validuji) a inzerci zpětně vyhodnocuji napříč zbožáky, jako je Heureka, Favi, Glami.

Co s sebou?

Doporučujeme si vzít notebook, abyste si různá nastavení mohli sami rovnou vyzkoušet a případně kus staromódního papíru na poznámky.

Za kolik?

Celá akce je zdarma. Musíte se pouze registrovat a získat si své místo na vybraných přednáškách.

Internety

V místě konání je kvalitní wifi připojení. Informace, jak se přihlásit, vám včas dodáme. Pokud budete z MergadoFestu postovat obsah na některou ze sociálních sítí, použijte náš hashtag #mergadofest20. Děkujeme.

Afterparty

Letos neproběhne afterparty v prostorách naší firmy, ale i tak se pobavíme. Za pěkného počasí vyrazíme do brněnského centra. Pokud tomu situace přát nebude, zarezervujeme nám místa v nějakém fajn podniku.

Zeptej se!

Máte otázky k MergadoFestu? Mrkněte do fóra, jestli už je někdo neřeší tam, nebo napište na mergado@mergado.cz. Aktuální informace budeme zveřejňovat taky na FB události.