Navštívili jsme E‑commerce Expo Krakov

Natália Saganová
24. 4. 2019
2 minuty čtení
Navštívili jsme E-commerce Expo Krakov

To, že Mergado umí polsky, už není žádnou novinkou. Minulý týden jsme se navíc vydali do Krakova na E‑commerce Expo, kterého jsme se jako návštěvníci zúčastnili poprvé. Jaké poznatky jsme si odnesli? Přečtěte si náš malý report.

To, že Mergado umí polsky, už není žádnou novinkou. Minulý týden jsme se navíc vydali do Krakova na E‑commerce Expo, kterého jsme se jako návštěvníci zúčastnili poprvé. Jaké poznatky jsme si odnesli? Přečtěte si náš malý report.

Krásy Krakova

Před pár měsíci jsme se rozhodli naplánovat pracovní cestu do Polska. Tehdy se to zdálo jako vzdálená budoucnost. Potom uběhlo pár dní a najednou jsme seděli v autobuse směr Krakov. Pokud jste v Krakově byli, tak víte, že je to město s krásnou architekturou, a pokud ne, určitě jeho návštěvu zvažte.

Naše výprava byla ubytovaná doslova v ulici pod hradem, a tak naše první kroky směřovaly právě na Wawel, ze kterého jsme měli výhled na celé město. A z výhledu nám tak vyhládlo, že jsme se vydali ochutnat místní speciality. Následovala večerní procházka městem a hurá do postele, abychom měli dost sil na nadcházející veletrh.

Od časopisů po agentury a nástroje

Krakovské E‑commerce Expo nabídlo na jednom místě opravdu velký počet různorodých vystavovatelů. Nás určitě překvapil počet odborných časopisů ze světa e‑commerce. Kromě nich jste mohli mezi vystavujícími najít e‑shopová řešení, dopravce, marketingové agentry, nebo nástroje na úpravu feedů. Kromě stánků mohli účastníci navštívit i přednášky.

V hale jsme zahlídli i naše slovenské kolegy z Expandeco či polské mutace Zásilkovny. Absolvovali jsme pár dopředu dohodnutých schůzek a velmi jsme se nasmáli u porovnání českých, slovenských a polských zákazníků, či u debaty o tom, kdy je nejlepší čas na oběd. Díky naší polské kolegyni jsme mohli komunikovat polsky a tak nevznikla žádná jazyková bariéra.

E‑commerce Expo Krakov byl pro nás zážitek a zejména vhled do dalšího e‑commerce světa. Těšíme se, až budeme tyto poznatky využívat při naší další práci. Jak to máte vy? Vydáváte se inspirovat i na zahraniční veletrhy? Napište nám do komentářů o vašich zkušenostech.

Natália Saganová

Natálka v Mergadu začínala jako copywriterka, a proto na blogu narazíte i na její články. Teď ji nejčastěji uvidíte před hledáčkem kamery nebo jako hlavní organizátorku každoročního MergadoFestu. Šéfka copy týmu nepohrdne dobrým jídlem a ráda cestuje, nejlépe obojí dohromady. Je milovnice jógy, dobré knihy a tance.