Výsledky Srovnáme CZ za rok 2013, ilustrace

P { margin-bottom: 0.21cm; }

V nedávném článku jsem popisoval rozložení sil mezi zbožáky v ČR. Aby byly data kompletní, bylo by vhodné zahrnout i vyhledávač Srovname.cz, který bohužel není členem NetMonitoru. Kontaktoval jsem proto Pavla Kročáka ze Srovname.cz, který se ochotně podělil o data z Google Analytics.

 

Výsledky Srovnáme.cz dle Google Analytics

Vyhledávač Návštěvy Zobrazené stránky
Srovname.cz (samostatně) 4 218 219 10 208 297
Srovname.cz + satelity 5 939 356 13 650 980

Návštěvnost Srovnáme.cz a jeho satelitů za rok 2013.

 

Návštěvnost satelitů Naakup.cz a Porovnani-ceny.cz

Srovnáme.cz zobrazuje reklamy na dvou satelitních vyhledávačích zboží. Inzeráty jsou přitom tvořeny na základě společné databáze a cena je účtována společně.

Satelit Návštěvy Zobrazené stránky
Naakup.cz 428 183 830 787
Porovnani-ceny.cz 1 292 954 2 611 896

Návštěvnost Naakup.cz a Porovnani-ceny.cz za rok 2013.

 

Výhled na rok 2014

Podle Pavlových slov Srovnáme.cz mezi roky 2012 a 2013 rostlo. Navíc jeho data nově zobrazuje také Zaza.cz, a tak by mohla být pokořena hranice šesti milionů návštěv za rok, což už pro nás inzerenty tvoří zajímavou cílovou skupinu :)

Jakub Nožička

Kuba vám odpoví, když napíšete dotaz na Mergadovu českou podporu. Je také autorem řady článků a návodů. To proto, že ví, jaké trable řešíte nejčastěji. Když zrovna nepracuje pro Mergado hraje na basu s kapelou Ponk, se kterou získal hudební cenu Anděl.