Ecommerce tipy #7

Článek zveřejněn 22. 08. 2018
| 1 minuta čtení

Je tu další měsíc a s ním další ze série ecommerce tipů. V tomto si představíme, jak funguje fulltextové vyhledávání. Ostřílený Martin Čtvrtníček nám opět společně s Natálkou poví, podle čeho vyhledávač vybírá výsledky. Řekneme si, jak důležité je používání odkazů nebo proč pro fulltextové vyhledávání využívat aplikaci Seznam Index Checker, službu Google Search Console či program Screaming Frog.

Napsal / Lukáš Horák / 22. 08. 2018

Lukáš se v MERGADU stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z MERGADA. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.

Přidat nový komentář

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Přidáním komentáře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.