Zvyšte hodnotu e-shopu s odznakem Ověřený obchod od Pricemanie

Srovnávač Pricemania uděluje inzerujícím e-shopům od června certifikát Ověřený obchod. Ocenění získají dlouhodobě kladně hodnocení obchodníci bezplatně. Posilněte spolehlivost vaší značky a prostudujte si podmínky pro získání odznaku.

Seznamte se s Pricemania novinkou

Nová možnost zpětné vazby na nákup či službu zajišťuje e-shopům výraznou konkurenční výhodu. Dostatečně vysoké hodnocení od zákazníků vám přinese stříbrný odznak Ověřený obchod. K získání zlatého certifikátu potřebujete dostatečný počet hodnocení zaslaných Pricemanií a udělenou známku.

Zlatý odznak Ověřený obchod. Zdroj: https://www.pricemania.cz/mobily/huawei-p-smart-2019-7390333/

Zlepšete si proklikovost na e-shopu

Po dosáhnutí zlatého ocenění obdrží obchodník widget, který může nasadit na e-shop a odlišit se od ostatních značek na produktové kartě Pricemanie. Viditelnost prodejny nebo odběrného místa vám zabezpečí i fyzicky zaslaný certifikát.

Podmínky získání a udržení ocenění Ověřený obchod

  • Pro dosáhnutí certifikátu potřebujete mít 90 % zákaznických hodnocení Doporučuji – Pricemania sleduje období 90 dnů dozadu k danému datu.
  • Pokud si chcete odznak Ověřeného obchodu udržet, musíte si hlídat minimální počet hodnocení 10 v daném období a neklesnout pod 85 % hodnocení Doporučuji ze strany zákazníků.
Odznak Ověřený obchod na stránce e-shopu.. Zdroj: https://www.andreashop.sk/

Zajímá vás, jak si službu naimplementujete? Přihlaste se do administračního rozhraní, kde najdete kompletní návod a podmínky používání. A pokud stihnete do 30. 9. 2020 nasbírat alespoň 10 hodnocení, získáte bonusový kredit, který využijete na PPC kampaně. Více informací najdete na blogu Pricemanie.

 

Zapracujte s Pricemanií na viditelnosti vaší značky a zapojte se do programu Ověřený obchod. Nezapomeňte i na fotky produktů, které musí splňovat požadavky na kvalitu. Vyzkoušejte bezplatný audit obrázků od aplikace Feed Image Editor a odhalte slabá místa vaší inzerce.

 

Mohlo by vás zajímat:

Novinky ze srovnávačů aneb jak se nejlépe připravit na letní e-shopařskou sezónu

Co by vás v nadcházejícím období nemělo minout v případě srovnávačů zboží? Shrnuli jsme pro vás užitečné novinky z Heureky a Favi, které využijete s nadcházejícími sezónními akcemi. Ať už zvažujete expanzi nebo vyladění inzerce pro domácí trh, jste na správném místě.

09.06.2021
Prodávejte zboží pro udržitelné bydlení pomocí nové kategorie Biano EKO

Nabízíte ekologické a udržitelné produkty v sekci Home & Decor? Upozorněte na ně snáze prostřednictvím specializovaného srovnávače Biano. 22. dubna 2021 představil novou kategorii, která nabízí ekologičtější varianty produktů, inspiraci, informace a tipy o udržitelném životním stylu.

29.04.2021
Přeložte si české popisy produktů na Heureka.sk. Od 1. dubna je nebude zobrazovat

Inzerujete s českým e-shopem na slovenské Heurece? Od 1. dubna 2021 začne zobrazovat popisy produktů pouze ve slovenštině. Pokud do ní posíláte české popisy a chcete zabránit tomu, aby se k tomuto datu přestaly zobrazovat, máme pro vás jednoduchý tip.

23.03.2021

Přidat komentář