Zvyšte hodnotu e-shopu s odznakem Ověřený obchod od Pricemanie

Srovnávač Pricemania uděluje inzerujícím e-shopům od června certifikát Ověřený obchod. Ocenění získají dlouhodobě kladně hodnocení obchodníci bezplatně. Posilněte spolehlivost vaší značky a prostudujte si podmínky pro získání odznaku.

Seznamte se s Pricemania novinkou

Nová možnost zpětné vazby na nákup či službu zajišťuje e-shopům výraznou konkurenční výhodu. Dostatečně vysoké hodnocení od zákazníků vám přinese stříbrný odznak Ověřený obchod. K získání zlatého certifikátu potřebujete dostatečný počet hodnocení zaslaných Pricemanií a udělenou známku.

Zlatý odznak Ověřený obchod. Zdroj: https://www.pricemania.cz/mobily/huawei-p-smart-2019-7390333/

Zlepšete si proklikovost na e-shopu

Po dosáhnutí zlatého ocenění obdrží obchodník widget, který může nasadit na e-shop a odlišit se od ostatních značek na produktové kartě Pricemanie. Viditelnost prodejny nebo odběrného místa vám zabezpečí i fyzicky zaslaný certifikát.

Podmínky získání a udržení ocenění Ověřený obchod

  • Pro dosáhnutí certifikátu potřebujete mít 90 % zákaznických hodnocení Doporučuji – Pricemania sleduje období 90 dnů dozadu k danému datu.
  • Pokud si chcete odznak Ověřeného obchodu udržet, musíte si hlídat minimální počet hodnocení 10 v daném období a neklesnout pod 85 % hodnocení Doporučuji ze strany zákazníků.
Odznak Ověřený obchod na stránce e-shopu.. Zdroj: https://www.andreashop.sk/

Zajímá vás, jak si službu naimplementujete? Přihlaste se do administračního rozhraní, kde najdete kompletní návod a podmínky používání. A pokud stihnete do 30. 9. 2020 nasbírat alespoň 10 hodnocení, získáte bonusový kredit, který využijete na PPC kampaně. Více informací najdete na blogu Pricemanie.

 

Zapracujte s Pricemanií na viditelnosti vaší značky a zapojte se do programu Ověřený obchod. Nezapomeňte i na fotky produktů, které musí splňovat požadavky na kvalitu. Vyzkoušejte bezplatný audit obrázků od aplikace Feed Image Editor a odhalte slabá místa vaší inzerce.

 

Mohlo by vás zajímat:

Zapojte se do služby FAVI EXTRA. Podpoříte pozice vašich produktů v katalogu FAVI

Uvažujete, jak k nákupu nábytku online přilákat více zákazníků? Je pro vás důležitá zpětná vazba, abyste zjistili, jaké zboží je oblíbené a kde vaši inzerci či služby můžete vylepšit? FAVI pro e-shopy připravilo novou funkci pro sběr uživatelských recenzí na produkty i kvalitu služeb e-shopu.

30.11.2021
Jak zpřehlednit kampaně v Google Shopping pomocí custom_label

Využíváte všechny možnosti, které Google Shopping nabízí? Řiďte vaše reklamní kampaně ještě efektivněji – díky elementu custom_label seřadíte sortiment například podle sezónnosti zboží. A to se během vánoční nákupní horečky víc než hodí.

02.11.2021
Které srovnávače zboží zvednou prodeje vašeho e-shopu

Zbožové srovnávače a vyhledávače jsou dlouhodobě efektivním nástrojem inzerce. Najdete mezi nimi několik univerzálních pro začátečníky i pokročilé prodejce. Ale i takové, které zatím neznáte, a přitom vám budou umět přivést nové zákazníky. Zorientujete se v nich pomocí Mergado průvodce.

22.10.2021

Přidat komentář