Zvyšte hodnotu e-shopu s odznakem Ověřený obchod od Pricemanie

Srovnávač Pricemania uděluje inzerujícím e-shopům od června certifikát Ověřený obchod. Ocenění získají dlouhodobě kladně hodnocení obchodníci bezplatně. Posilněte spolehlivost vaší značky a prostudujte si podmínky pro získání odznaku.

Seznamte se s Pricemania novinkou

Nová možnost zpětné vazby na nákup či službu zajišťuje e-shopům výraznou konkurenční výhodu. Dostatečně vysoké hodnocení od zákazníků vám přinese stříbrný odznak Ověřený obchod. K získání zlatého certifikátu potřebujete dostatečný počet hodnocení zaslaných Pricemanií a udělenou známku.

Zlatý odznak Ověřený obchod. Zdroj: https://www.pricemania.cz/mobily/huawei-p-smart-2019-7390333/

Zlepšete si proklikovost na e-shopu

Po dosáhnutí zlatého ocenění obdrží obchodník widget, který může nasadit na e-shop a odlišit se od ostatních značek na produktové kartě Pricemanie. Viditelnost prodejny nebo odběrného místa vám zabezpečí i fyzicky zaslaný certifikát.

Podmínky získání a udržení ocenění Ověřený obchod

  • Pro dosáhnutí certifikátu potřebujete mít 90 % zákaznických hodnocení Doporučuji – Pricemania sleduje období 90 dnů dozadu k danému datu.
  • Pokud si chcete odznak Ověřeného obchodu udržet, musíte si hlídat minimální počet hodnocení 10 v daném období a neklesnout pod 85 % hodnocení Doporučuji ze strany zákazníků.
Odznak Ověřený obchod na stránce e-shopu.. Zdroj: https://www.andreashop.sk/

Zajímá vás, jak si službu naimplementujete? Přihlaste se do administračního rozhraní, kde najdete kompletní návod a podmínky používání. A pokud stihnete do 30. 9. 2020 nasbírat alespoň 10 hodnocení, získáte bonusový kredit, který využijete na PPC kampaně. Více informací najdete na blogu Pricemanie.

 

Zapracujte s Pricemanií na viditelnosti vaší značky a zapojte se do programu Ověřený obchod. Nezapomeňte i na fotky produktů, které musí splňovat požadavky na kvalitu. Vyzkoušejte bezplatný audit obrázků od aplikace Feed Image Editor a odhalte slabá místa vaší inzerce.

 

Mohlo by vás zajímat:

Přílákejte další zákazníky. Pomohou vám předvánoční vychytávky ze srovnávačů

Srovnávače zboží a e-shopová řešení pro uživatele před Vánoci připravily několik užitečných vylepšení. Jaké nové funkce přibyly do Shoptetu, GLAMI nebo Heureky? Zorientujte se v novinkách a získejte jejich pomocí zákazníky, kteří nechávají nákup dárků na poslední chvíli.

03.12.2020
Kde ještě prodávat módu? Inzerujte na Modio.cz

Hledáte další cestu, jak zákazníkům nabídnout zboží ze segmentu móda a doplňky? Využijte možnosti marketingového kanálu Modio.cz. Funguje klasickým proklikovým systémem a pro zapojení do něj vám stačí XML feed.

10.11.2020
Přilákejte k sobě zákazníky přímou cestou. Pomocí partnerské sítě Pricemanie

Zlepšete viditelnost a důvěryhodnost vašeho e-shopu s partnerským programem od Pricemanie. Slovenský zbožák pro své klienty připravil novou síť Pricemania Content Network (PCN). Zjistěte, jak její pomocí před Vánoci zvýšíte zájem nakupujících.

05.11.2020

Přidat komentář