Školení pro pokročilé: Naučte se pracovat s dodavatelskými feedy na Shoptetu pomocí MERGADA
Máte e‑shop postavený na Shoptetu a nevíte si rady s dodavatelskými feedy? Naučíme vás, jak se v nich snadno vyznat a jak využít všechny možnosti jejich zpracování. Na tomto webináři pochopíte, jak pracovat s jednotlivými elementy i jak se pomocí MERGADA vypořádat s nedostatky “shoptetí” validace.
Co se na webináři dozvíte
- jak na zpracování běžných typů dodavatelů (heureka, google, custom formát)
- jak na zpracování méně běžných dat (videa, pdf, filtry)
- jak pracovat s variantními produkty
- co jsou příznaky produktů (akce, atd)
- jak pracovat s dostupností a nákupem do mínusu
Komu je webinář určený
- Informace z webináře využijí marketingoví specialisté pracující s produktovými daty, majitelé e‑shopů či jejich zaměstnanci, kteří inzerují pomocí Shoptet řešení.
- Školení bude probíhat prakticky pouze v MERGADO Editoru bez ukázek v Shoptetu.
- Pro registraci na školení je nutná znalost dokumentace Shoptetu a absolvování školení pro začátečníky. S ohledem na komplikovanost školení bude menší prostor pro vysvětlení základních principů.
Cena webináře
Webinář je zdarma.

Jiří Drážný
Jsem zlatým partnerem Mergada. Pracoval jsem v high-tech technologické firmě, kde jsem se podílel na přípravě veletrhů, e‑shopu, printových věcech a redesignu webu počínaje, až přes agenturní práci, jako “feedař” a částečný projekťák. Odtud jsem se dostal do developerské firmy na pozici marketingového manažera. Poté jsem se ze světa korporátu vrátil zpět do e‑commerce sféry, ve které pracuji jako freelancer. Mojí hlavní specializací jsou datové migrace, feedové synchronizace, repricing, biddingové strategie a napojení dodavatelských feedů. U zajímavého projektu ale nepohrdnu kompletní výstavbou e‑shopu, marketingovými konzultacemi a školením.