Začněte s cenotvorbou ze správného konce. Přesně a bezchybně
Už jste pro e‑shop upravili feedy, vyřešili obrazovou reklamu a nastavili bidding? Pokud chcete, aby vaše inzerce vydělávala co nejvíce, je ještě několik dalších úkonů, které by si měl každý e‑shopař po počátečním nastavení pohlídat. Mezi ty často opomíjené – tedy takové, které by pro vás mohly být zásadní konkurenční výhoda – patří i pricing.
Na tomto webináři vám prakticky představíme způsoby přeceňování produktů tak, abyste sami dokázali nastavit pro vás co nejvhodnější pricingové strategie a dosáhnout jimi stanovené cíle.
Na toto školení navazuje webinář Vydělejte více pomocí automatické cenotvorby v aplikaci Pricing Fox.
Co se na webináři dozvíte:
- Jak na klasifikaci nákladů a jejich kalkulaci.
- Možnosti cenové politiky a metody stanovení cen.
- Jaké jsou typy cenových strategií.
- Které externí a interní faktory ovlivňují cenu.
- Jaké jsou způsoby analýzy konkurence a poptávky.
- Jak na dynamickou cenotvorbu.
- Jak dosáhnout stanovených cílů a jak je vyhodnocovat.
- Praktické tipy na závěr.
Cena webináře
- Webinář je zdarma.
- Jeho délka trvání je 2 hodiny.
Komu je webinář určený
Využijí ho e‑shopaři a agenturní pracovníci, kteří chtějí rozšířit správu e‑shopu o konkurenční výhodu, se kterou dokáží nastavit ideální ceny zboží a zařídit tím svým strategiím vyšší výkon.

Školitel
Vladimír Trevisan
Vladimír Trevisan má více než 10 let zkušeností s daty v e‑commerce. Mezi jeho odborné certifikace patří specialista Mergado a certifikovaný partner Pricing Fox. Pracuje s technologiemi jako Google Tag Manager, Google Analytics, Shoptet, E‑shop Rychle a dalšími.