Začněte s cenotvorbou ze správného konce. Přesně a bezchybně

Už jste pro e‑shop upravili feedy, vyřešili obrazovou reklamu a nastavili bidding? Pokud chcete, aby vaše inzerce vydělávala co nejvíce, je ještě několik dalších úkonů, které by si měl každý e‑shopař po počátečním nastavení pohlídat. Mezi ty často opomíjené – tedy takové, které by pro vás mohly být zásadní konkurenční výhoda – patří i pricing.

Na tomto webináři vám prakticky představíme způsoby přeceňování produktů tak, abyste sami dokázali nastavit pro vás co nejvhodnější pricingové strategie a dosáhnout jimi stanovené cíle.

Na toto školení navazuje webinář Vydělejte více pomocí automatické cenotvorby v aplikaci Pricing Fox.

Co se na webináři dozvíte:

  • Jak na klasifikaci nákladů a jejich kalkulaci.
  • Možnosti cenové politiky a metody stanovení cen.
  • Jaké jsou typy cenových strategií.
  • Které externí a interní faktory ovlivňují cenu.
  • Jaké jsou způsoby analýzy konkurence a poptávky.
  • Jak na dynamickou cenotvorbu.
  • Jak dosáhnout stanovených cílů a jak je vyhodnocovat.
  • Praktické tipy na závěr.

Cena webináře

  • Webinář je zdarma.
  • Jeho délka trvání je 2 hodiny.

Komu je webinář určený

Využijí ho e‑shopaři a agenturní pracovníci, kteří chtějí rozšířit správu e‑shopu o konkurenční výhodu, se kterou dokáží nastavit ideální ceny zboží a zařídit tím svým strategiím vyšší výkon.

Školitel

Vladimír Trevisan

Vladimír Trevisan má více než 10 let zkušeností s daty v e‑commerce. Mezi jeho odborné certifikace patří specialista Mergadocertifikovaný partner Pricing Fox. Pracuje s technologiemi jako Google Tag Manager, Google Analytics, Shoptet, E‑shop Rychle a dalšími.

Datum
29.06.2023
Název školení
Začněte s cenotvorbou ze správného konce. Přesně a bezchybně