Affiliate je marketingový přístup fungující na provázanosti stránek prodejce se stránkami, které službu či výrobek doporučují. Provize poskytovateli se zde nevyplácí za zobrazení reklamy či za proklik, ale za skutečně proběhlé obchody.
Chcete zvýšit své prodeje, odlišit se od konkurence a budovat svému brandu jméno dalším směrem? Vyzkoušejte affiliatemarketing. Jeho pomocí se internetové obchody propojují s weby, aby na nich propagovaly své produkty.
Stagnuje nebo klesá návštěvnost vašeho webu? Se situací vám poradí firma Ordelogy, která pracuje na vývoji užitečných aplikací pro e-shopaře. Jednou z nich je Cron Runner, který spouští procesy na webu pravidelně s pomocí cron. Zjistěte, jak vám tato appka zvedne návštěvnost.
Potřebujete zkvalitnit propagaci e-shopu? Vyzkoušejte oslovit affiliate partnery a dodat jim unikátní inzertní prvky, se kterými získáte konkurenční výhodu. Jedněmi z nich jsou affiliate XML feedy.
Plánujete pro vaši založit značku affiliate program? Nechte si poradit od odborníků a objevte široké možnosti, které nabízí e-commerce trh. V druhé části série o affiliate marketingu vám MartinČtvrtníček představí všechno, co potřebujete vědět.
Zajímá vás, jestli se vám vyplatí investovat do populárního affiliate marketingu? V nové trojdílné sérii E-commerce tipů vám představíme provizníaffiliateprogram se specialistou z agentury Ordelogy, Martinem Čtvrtníčkem. Pusťte si úvodní část, kde se dozvíte, jak funguje forma affil spolupráce mezi e-shopem a partnerskou značkou.
Punkové prostory brněnského klubu Mersey, sedm přednášejících a téměř stovka účastníků dali dohromady letošní Nekonferenci. Kromě tradičních zbožákových témat byl tentokrát prostor i na krátkou „exkurzi“ do rebrandingu Notina nebo uvádění novinek od Tescomy. Přečtěte si víc!
Uplynulý měsíc byl v Mergadu hlavně ve znamení úprav automatické fakturace a vůbec změn "uvnitř" Mergada. Přesto pro vás máme i pár viditelných novinek a změn, pojďme se na ně podívat!
Ač se to možná nezdá, ten podivný shluk písmen, jakým váš XML feed do jisté míry je, obsahuje interní a citlivé informace o vašem e-shopu – třeba ceny všech produktů nebo dobu dodání. Vaše konkurence by nad takovými daty jistě zajásala.