Marketingová agentura BESTETO se stará o to, aby váš e-shop vydělával. Zabývá se zejména výkonovým marketingem na internetu, vyhledávači zboží a PPC kampaněmi. Její největší devízou je vytváření komplexního internetového marketingu e-shopů.
Chyběli jste na letošním MergadoFestu? Nebo si potřebujete doplnit získané poznatky? Projděte si prezentace z MF19, které vám přinášíme v této mini sérii. V prním díle se zaměříme na zefektivněníinzerce podle aktuálních možností Mergada pro zbožáky a další reklamní systémy.
Chybami se člověk učí. Tak proč se nepoučit z chyb někoho jiného, odnést si z nich to nejlepší a ušetřit si starosti (a častokrát i peníze)? Takto přemýšlela agentura BESTETO při organizaci osmého ročníku Nekonference, která svým účastníkům pomohla poučit se z failů lidí z e-commerce.
V předchozím dílu vám Martin Čtvrtníček z BESTETO představil formy obsahového marketingu. Dnes se s ním podíváme na možnosti vývoje e-shopu, který zapracovává nové formy obsahu jako je např. blog či fórum. Dále si poslechneme, jak si zjednodušitpráci při tvorbě obsahu a jak udržet dlouhodobý plán.
Obsahový marketing je rozsáhlé téma, které nabízí spoustu možností, jak lépe oslovitpotenciálnízákazníky. V třináctých Ecommerce tipech vám MartinČtvrtníček z agentury BESTETO představí jeho nejčastějšíformy.
Začátek června se už tradičně nesl v duchu NEkonference, kterou organizuje agentura Besteto. A my jsme na ní samozřejmě nemohli chybět. Ať už proto, že jsme na ní měli speakra, anebo proto, že je to jednoduše skvělá akce, na které se potká spousta e-commerce nadšenců.
Mergadova aplikace Seznam Index Checker vám pomůže mít přehled o zaindexovaných stránkách na Seznamu. Je vhodná nejen pro e-shopy, ale využijete ji i pro další stránky, jako například blog. O praktickém využití Seznam Index Checkeru jsme si povídali s Martinem Čtvrtníčkem z agentury Besteto.
Punkové prostory brněnského klubu Mersey, sedm přednášejících a téměř stovka účastníků dali dohromady letošní Nekonferenci. Kromě tradičních zbožákových témat byl tentokrát prostor i na krátkou „exkurzi“ do rebrandingu Notina nebo uvádění novinek od Tescomy. Přečtěte si víc!
Minulý čtvrtek se v Brně konal již pátý ročník NEkonference o cenových porovnávačích, který organizovala marketingová agentura Besteto ve spolupráci s Mergadem a hlavním sponzorem Zboží.cz. Pokud se chcete alespoň ve zkratce dozvědět, o čem mluvili přednášející na Nekonferenci, čtěte dále.