Bidding

Bidding, neboli nastavení výše ceny za proklik, je klíčovou součástí inzerce na zbožových srovnávačích a PPC reklamě vůbec. Obvykle pracuje s elementy obsahujícími v názvu CPC (cost per click) - například HEUREKA_CPC, MAX_CPC, MAX_CPC_SEARCH a další. Pro biddování je také možné využít automatizované aplikace, které nastaví a hlídají cenu a útratu za biddování podle nastavených kritérií, tedy tzv. automatický bidding. Patří k nim třeba Bidding Fox nebo Weekday Bidding Booster.

Pokud by Vás bidding na portálech Heureka.cz, Heureka.sk či Zboží.cz zajímal podrobněji, právě Bidding Fox má na svém webu další definici slova bidding (někdy zkráceně biding).

Odborné články na téma bidding / biding :

Bidding Fox posouvá aktuálnost dat na další level

Lišáci postupují mílovými kroky a jejich nejnovější vylepšení je zaměřeno na sledování nebo pracování s reporty. Díky nové funkci vám odpadává nutnost pokaždé manuálně stahovat exporty a Bidding Fox se o to automaticky postará za vás. Jak to celé funguje?

 

30.08.2019
Kompletní report konkurence v Bidding Foxu na pár kliknutí

Být o krok před konkurencí a sledovat jejich ceny za dopravu, produkty nebo přibývání doplňkových služeb je náročné na čas i samotné zpracování. V Bidding Foxu se rozhodli uživatelům ulehčit práci a přinášejí novou podstránku Konkurence, zaměřenou na její důkladný rozbor.

29.07.2019
S novinkami z Bidding Foxu ohlídáte počet prokliků a nastavíte UTM parametry

Aplikace Bidding Fox jde stále kupředu a další novinky přidává i v letních měsících. Z těch nejaktuálnějších vám představíme hlídání nárůstu či poklesu prokliků, kontrolu spárovanosti produktů podle jejich ceny s Bidding Fox Elements a možnost nastavení aplikace při používání UTM parametrů.

18.07.2019
PROBIDDING 2019 – Rozhovory se Šárkou Cihlovou (Red Media) a Jirkou Drážným (PRIA SYSTEM)

Na konferenci PROBIDDING 2019 jsme posbírali pěkný kus video-materiálu. Abyste nemuseli na zatím nezveřejněné rozhovory čekat, přinášíme vám rovnou dva naráz.

10.06.2019
PROBIDDING 2019 – Rozhovor s Lídou Svitálkovou, Optimio

Na konferenci PROBIDDING 2019 jsme vyzpovídali také PPC specialistu z agentury Optimio, Lídu Svitálkovou. Na své přednášce mluvila o důležitosti auditů na Heurece a Zboží.cz. Toto téma jsme v rozhovoru ještě rozvedli.

06.06.2019
PROBIDDING 2019 – Rozhovor s Lucií Hvězdovou, Zboží.cz

Na konferenci PROBIDDING 2019 jsme se potkali s Lucií Hvězdovou, která pracuje jako specialista pro správu kampaní na Zboží.cz. Lucie se ve své práci stará také o bidovací nástroje – proto nás zajímalo, jak se k nim na Zboží staví, jaké z nástrojů zde fungují a které doporučují svým uživatelům.

23.05.2019
PROBIDDING 2019 přinesl mnoho inspirace

Ve čtvrtek 16. 5. jsme se zúčastnili první konference o biddingu v ČR. Pořádal ji nástroj Bidding Fox, jehož tým má s automatizovaným biddingem široké zkušenosti. Aby si e-shopaři a marketéři udělali přehled o možnostech bidovacích strategií, pozval šest odborníků, kteří představili svoje poznatky.

17.05.2019
Novinky v Bidding Fox zlepší přehled ve vašich strategiích #2

Na začátku týdne jsme vám představili několik vylepšní aplikace Bidding Fox. Dnes bychom vám rádi ukázali další novinky, které v nedávné době do appky přibyly. Díky nim zjistíte, jestli se ve vašem e-shopu děje všechno, co skutečně má. Tak jdeme na to.

14.05.2019
Novinky v Bidding Fox zlepší přehled ve vašich strategiích #1

Aplikace Bidding Fox vylepšila několik nedávno představených novinek a opět přidala několik nových. Pomohou vám lépe se zorientovat mezi vašimi produkty a lépe plánovat vaše strategie. Představme si teď jednotlivé novinky blíž.

07.05.2019
Video: Just Bidding #5 - Jak na reporty na Zboží.cz

V pátém díle našeho pořadu, který přináší pravidelné tipy, jak biddovat jako profík, se zaměříme na reporty na Zboží.cz. Jaké jsou výhody a nevýhody párovacího reportu? Co najdete ve statistickém reportu? A jaké jsou možnosti využití reportu ceny za proklik?

15.04.2019