Bidding

Bidding, neboli nastavení výše ceny za proklik, je klíčovou součástí inzerce na zbožových srovnávačích a PPC reklamě vůbec. Obvykle pracuje s elementy obsahujícími v názvu CPC (cost per click) - například HEUREKA_CPC, MAX_CPC, MAX_CPC_SEARCH a další. Pro biddování je také možné využít automatizované aplikace, které nastaví a hlídají cenu a útratu za biddování podle nastavených kritérií, tedy tzv. automatický bidding. Patří k nim třeba Bidding Fox nebo Weekday Bidding Booster.

Pokud by Vás bidding na portálech Heureka.cz, Heureka.sk či Zboží.cz zajímal podrobněji, právě Bidding Fox má na svém webu další definici slova bidding (někdy zkráceně biding).

Odborné články na téma bidding / biding :

Udělejte bidding ještě automatizovanější s novinkami z Bidding Fox

Pracujete často na tvorbě biddingových strategií? To vás určitě taky štve, že se do své biddovací aplikace musíte vracet pokaždé v konkrétní čas, abyste strategie zapnuli či je zastavili. V appce Bidding Fox si je nově dokážete nastavit dopředu. A to není všechno.

25.11.2019
Kolik se platí za proklik na Heurece

Pro nárůst návštěvnosti e-shopu ze srovnávačů zboží je stěžejní nastavení výše ceny za proklik. Každý zbožák si cenu za prokliky účtuje podle vlastních podmínek. Udělejte si přehled, kolik se platí za proklik na největším českém zbožáku – Heureka.cz.

19.11.2019
MergadoFest 19 – Kdy se obrátit na biddingový automat a jaký si vybrat, Adam Funiok / Proficio

Adam Funiok z agentury Proficio se ve své přednášce na MergadoFestu 19 zaměřil na úskalí automatického biddingu. Potřebujete objasnit, kdy má smysl spouštět automatický bidding a jaké jsou jeho výhody a nevýhody? Pusťte si Adamovu přednášku a pochopte rozdíly mezi třemi hlavními bidovacími nástroji v ČR.

12.11.2019
Bidding Fox posouvá aktuálnost dat na další level

Lišáci postupují mílovými kroky a jejich nejnovější vylepšení je zaměřeno na sledování nebo pracování s reporty. Díky nové funkci vám odpadává nutnost pokaždé manuálně stahovat exporty a Bidding Fox se o to automaticky postará za vás. Jak to celé funguje?

 

30.08.2019
Kompletní report konkurence v Bidding Foxu na pár kliknutí

Být o krok před konkurencí a sledovat jejich ceny za dopravu, produkty nebo přibývání doplňkových služeb je náročné na čas i samotné zpracování. V Bidding Foxu se rozhodli uživatelům ulehčit práci a přinášejí novou podstránku Konkurence, zaměřenou na její důkladný rozbor.

29.07.2019
S novinkami z Bidding Foxu ohlídáte počet prokliků a nastavíte UTM parametry

Aplikace Bidding Fox jde stále kupředu a další novinky přidává i v letních měsících. Z těch nejaktuálnějších vám představíme hlídání nárůstu či poklesu prokliků, kontrolu spárovanosti produktů podle jejich ceny s Bidding Fox Elements a možnost nastavení aplikace při používání UTM parametrů.

18.07.2019
PROBIDDING 2019 – Rozhovory se Šárkou Cihlovou (Red Media) a Jirkou Drážným (PRIA SYSTEM)

Na konferenci PROBIDDING 2019 jsme posbírali pěkný kus video-materiálu. Abyste nemuseli na zatím nezveřejněné rozhovory čekat, přinášíme vám rovnou dva naráz.

10.06.2019
PROBIDDING 2019 – Rozhovor s Lídou Svitálkovou, Optimio

Na konferenci PROBIDDING 2019 jsme vyzpovídali také PPC specialistu z agentury Optimio, Lídu Svitálkovou. Na své přednášce mluvila o důležitosti auditů na Heurece a Zboží.cz. Toto téma jsme v rozhovoru ještě rozvedli.

06.06.2019
PROBIDDING 2019 – Rozhovor s Lucií Hvězdovou, Zboží.cz

Na konferenci PROBIDDING 2019 jsme se potkali s Lucií Hvězdovou, která pracuje jako specialista pro správu kampaní na Zboží.cz. Lucie se ve své práci stará také o bidovací nástroje – proto nás zajímalo, jak se k nim na Zboží staví, jaké z nástrojů zde fungují a které doporučují svým uživatelům.

23.05.2019
PROBIDDING 2019 přinesl mnoho inspirace

Ve čtvrtek 16. 5. jsme se zúčastnili první konference o biddingu v ČR. Pořádal ji nástroj Bidding Fox, jehož tým má s automatizovaným biddingem široké zkušenosti. Aby si e-shopaři a marketéři udělali přehled o možnostech bidovacích strategií, pozval šest odborníků, kteří představili svoje poznatky.

17.05.2019