Copy na stojáka

Copy na stojáka je setkání copywriterů, bloggerů a příznivců psaného slova. Vzniklo z nedostatku akcí podobného typu, které by pomohly rozvíjet znalosti a schopnosti psaní kvalitních textů. Copy na stojáka obsahuje jeden až dva tématické bloky, které vedou odborníci z oboru reklamních psavců. Zúčastnit se může kdokoliv, bez ohledu na to, jestli je copywriting jeho zaměstnáním či pouze koníčkem.

Copy na stojáka je zpět

Po letní pauze a podzimním rozběhu jsme pro vás připravili další Copy na stojáka. Počtvrté se spolu setkáme v prostorách Nekavárny. Pozvání přednášet přijal Roman Hřebecký z brněnského Pábení.

10.10.2018
Copy na stojáka #3 vám zachrání život

Copywriterských vzdělávacích akcí není nikdy dost, a proto jsme zavedli akci Copy na stojáka. Včera jsme se již potřetí setkali s nadšenci psaného slova u nás v Nekavárně. Naše pozvání přednášet přijal Martin Brablec z Obsahové agentury. A to samo o sobě slibovalo dobrou akci.

20.04.2018
Zářivé obzory vašeho obsahu: Copy na stojáka #3 je tu

V půlce dubna odložíme copywriterské příručky. A budeme se opět bavit. Dveře Nekavárny se potřetí otevřou našemu Copy na stojáka a na její zásoby kafe se opět vrhnou poznatků chtiví autoři prodejních textů. Je to tak, 19.4. se zas o něco hlouběji ponoříme do světa jiskrného psaní.

26.03.2018
Titulky jako víno: Máme za sebou Copy na stojáka #2

Minulý čtvrtek proběhlo druhé Copy na stojáka. Toto setkání copywriterů, bloggerů a příznivců psaného slova se zaměřuje na rozvoj znalostí autorů reklamních textů a propojování píšící komunity. Tentokrát měla slovo copywriterka agentury Besteto, Nikola Jakubová. Věnovala se tématu psaní působivých titulků.

09.03.2018
Copy na stojáka #2

Když jsme na podzim začali pracovat na první edici Copy na stojáka, přirozeně jsme trochu předpokládali, že si tato událost své zájemce najde. Teď už víme, že o akce podobného typu není zájem – je o ně totiž hlad. A máme pro vás radostnou zprávu. Naše Copy na stojáka se 1. března dočká pokračování!

15.02.2018
Copy na stojáka má za sebou první akci

Copy na stojáka máme úspěšně za sebou a těší nás velký zájem o akci. Náš večer byl krátký, ale intenzivní. Během hodiny a půl se vystřídali dva přednášející a proběhly dvě diskuze.

 

30.11.2017