Copy na stojáka

Copy na stojáka je setkání copywriterů, bloggerů a příznivců psaného slova. Vzniklo z nedostatku akcí podobného typu, které by pomohly rozvíjet znalosti a schopnosti psaní kvalitních textů. Copy na stojáka obsahuje jeden až dva tématické bloky, které vedou odborníci z oboru reklamních psavců. Zúčastnit se může kdokoliv, bez ohledu na to, jestli je copywriting jeho zaměstnáním či pouze koníčkem.

Odlište se od ostatních firem používáním kvalitních infografik

Posbírali jste zajímavá data? Chcete, aby je čtenáři vašeho blogu (mailingu, prezentace atd.) pochopili rychle a snadno? Zprostředkujte jim informace pomocí infografiky. Čemu se při tvorbě infografiky věnovat, nám na Copy na stojáka #5 ukázal Josef Řezníček z marketingové agentury Včeliště.

05.02.2019
Copy na stojáka #5 vás naučí prezentovat data

Se začátkem roku se vrací naše oblíbené copy setkání, které své návštěvníky provádí zákoutími tvorby textového obsahu. 17.1. si v Nekavárně společně ukážeme, jak na prezentaci dat pomocí infografiky. Našim průvodcem tentokrát bude zakladatel marketingové agentury Včeliště, Josef Řezníček.

02.01.2019
Human Centered Design mění všechny a všechno

Nenechte se mýlit. Toto je článek o Copy na stojáka #4. Ale proto, že ho vedl Roman Hřebecký z Pábení, téma se už zdaleka netýkalo jen copywritingu. Roman nám pomohl rozšířit pohled na to, jakým způsobem mají firmy přemýšlet a jaké informace zhodnocovat, aby dokázaly vytvářet kvalitní práci.

24.10.2018
Copy na stojáka je zpět

Po letní pauze a podzimním rozběhu jsme pro vás připravili další Copy na stojáka. Počtvrté se spolu setkáme v prostorách Nekavárny. Pozvání přednášet přijal Roman Hřebecký z brněnského Pábení.

10.10.2018
Copy na stojáka #3 vám zachrání život

Copywriterských vzdělávacích akcí není nikdy dost, a proto jsme zavedli akci Copy na stojáka. Včera jsme se již potřetí setkali s nadšenci psaného slova u nás v Nekavárně. Naše pozvání přednášet přijal Martin Brablec z Obsahové agentury. A to samo o sobě slibovalo dobrou akci.

20.04.2018
Zářivé obzory vašeho obsahu: Copy na stojáka #3 je tu

V půlce dubna odložíme copywriterské příručky. A budeme se opět bavit. Dveře Nekavárny se potřetí otevřou našemu Copy na stojáka a na její zásoby kafe se opět vrhnou poznatků chtiví autoři prodejních textů. Je to tak, 19.4. se zas o něco hlouběji ponoříme do světa jiskrného psaní.

26.03.2018
Titulky jako víno: Máme za sebou Copy na stojáka #2

Minulý čtvrtek proběhlo druhé Copy na stojáka. Toto setkání copywriterů, bloggerů a příznivců psaného slova se zaměřuje na rozvoj znalostí autorů reklamních textů a propojování píšící komunity. Tentokrát měla slovo copywriterka agentury Besteto, Nikola Jakubová. Věnovala se tématu psaní působivých titulků.

09.03.2018
Copy na stojáka #2

Když jsme na podzim začali pracovat na první edici Copy na stojáka, přirozeně jsme trochu předpokládali, že si tato událost své zájemce najde. Teď už víme, že o akce podobného typu není zájem – je o ně totiž hlad. A máme pro vás radostnou zprávu. Naše Copy na stojáka se 1. března dočká pokračování!

15.02.2018
Copy na stojáka má za sebou první akci

Copy na stojáka máme úspěšně za sebou a těší nás velký zájem o akci. Náš večer byl krátký, ale intenzivní. Během hodiny a půl se vystřídali dva přednášející a proběhly dvě diskuze.

 

30.11.2017