duplicity

Duplicity jsou častým problémem velkého množství e-shopů, s nímž lze těžko bojovat. Existuje několik druhů duplicit (např. několikrát opakovaný obsah na jednom webu, zkopírovaný obsah z jiných webů, duplicitní URL adresy produktů atp.). Pro obchodování na zbožových srovnávačích je vhodné se veškerého duplicitního obsahu vyvarovat. Mimo to, že originalita a unikátnost je pro inzerci velká výhoda, vyhledávač tak zároveň špatně identifikuje stránku, která je pro návštěvníka nejdůležitější, a tím e-shopy s duplicitním obsahem přicházejí o návštěvnost a konverzi. Velké zbožáky duplicitní e-shopy aktivně vyhledávají, jejich inzerci pak vypínají či různými způsoby znevýhodňují jejich fungování. V praxi to ovšem funguje jen částečně.

Odborné články o problematice duplicity:

Jak se zbavit nechtěných variant produktů?

Variantní položky jsou ve většině případů užitečnou věcičkou, vaši zákazníci se díky nim dostanou přímo tam, kam chtějí. U reklam na Facebooku je ale zbytečné zobrazovat varianty víckrát a hodí se je proto ve feedu skrýt. Jak na to?

21.02.2017