Google Nákupy

Vyhledávání zboží se Google v České republice oficiálně věnuje od listopadu 2011. Vyznačuje se jinými požadavky na e-shop než většina ostatních vyhledávačů zboží. Pro všechny, kterým e-shop datový XML feed pro Google Nákupy (Google Merchants) nenabízí, jsme připravili speciální převodník. Ten umožní spustit inzerci na základě datového XML pro Heureku nebo Zboží.cz.

Odborné články o inzerci na Google Nákupech:

Jak na kód EAN a kde se vám hodí?

V obchodech se denně setkáváme s čárovými kódy, kterými je každé zboží označené, ať už jde o čokoládu nebo knihu. Čárový kód je nejčastější forma kódu EAN-13. Zkratka EAN znamená European Articel Number a jde o kód, který označuje zboží. Jak takový kód získat a kde ho potřebujete si povíme v tomto článku.

20.09.2017
Elementy na Google Nákupech

Nedávno jsme v porovnání ukázali, kde se na Zboží.cz a Heurece zobrazují jednotlivé elementy. Dnes se podíváme na Google Nákupy, které taktéž pracují s XML soubory.   

25.07.2017
Rozhovor: S Ludmilou Navrátilovou o školení zbožáků i oblibě Google Nákupů

Rozhovorem s Lídou Navrátilovou z agentury RobertNemec.com pokračujeme v seriálu povídání s našimi certifikovanými specialisty. A o čem bude řeč? Zejména o rozdílech mezi zbožáky a PPCčky z různých úhlů. 

17.07.2017
Zanořené elementy v Mergadu

Pokud inzerujete na Google Nákupech, nejspíš už jste se setkali s elementem Shipping, který zahrnuje informace o dopravě – o její ceně, typu dopravy a zemi, pro kterou informace platí. Jak tyto zanořené elementy do svého feedu v Mergadu dostat?

12.05.2017
Chybějící identifikátory ve feedu pro Google? Víme, jak na to!

Google Nákupy vyžadují v XML feedu unikátní identifikátor vašeho zboží – čárový kód nebo číselné označení výrobce. Pokud vaše zboží takové označení nemá, je nutné dát informaci o tom do feedu. Jak na to?

04.04.2017
zbožové srovnávače 2016 a 2017

Jak bývá dobrým zvykem na začátku nového roku, podívali jsme se na loňské statistiky návštěvnosti zbožáků. Jenže čísla nejsou všechno! Použili jsme je tedy spíš jako odrazový můstek pro další přemýšlení. A první výsledek z něj je tady.

17.02.2017
Zákaznické recenze z Heureky na Google Adwords

Nedávno tu byly novinky ze Zboží, dneska jsme omrkli Heureku. A zjistili jsme, že kromě nového ceníku na příští rok bude od nynějška předávat informace o zákaznických recenzích do placených odkazů na Googlu.

19.12.2016
google nákupy zákaznické recenze

Ověřeno zákazníky na Heurece všichni známe a většinou i používáme, nově ale s hodnocením od zákazníků přišly taky Google Nákupy. Co to pro e-shopy může znamenat a jak na to?

07.12.2016

Na novinky v Google Nákupech bylo září bohaté. Shrňme si proto ty nejdůležitější, ať víte, kam se tento reklamní systém posouvá.

05.10.2015
Podporovaných formátů je již 40

Ano, od začátku června, kdy jsem počítal podporované reklamní formáty naposledy, jsem se naučil spravovat data pro nové vyhledávače zboží z Evropy, a tak vám nově pomohou rovnou se 40 různými reklamními sytsémy.

31.07.2015