Google Nákupy

Vyhledávání zboží se Google v České republice oficiálně věnuje od listopadu 2011. Vyznačuje se jinými požadavky na e-shop než většina ostatních vyhledávačů zboží. Pro všechny, kterým e-shop datový XML feed pro Google Nákupy (Google Merchants) nenabízí, jsme připravili speciální převodník. Ten umožní spustit inzerci na základě datového XML pro Heureku nebo Zboží.cz.

Odborné články o inzerci na Google Nákupech:

Zjednodušte si inzerci na Google Ads pomocí Mergada

V prvním díle článku o používání služby Google Ads jsme si řekli, že jejich pomocí přilákáte více zákazníků a dokážete zaujmout to publikum, které si zvolíte. Dnes si ukážeme, jak na Google Ads pomocí Mergada.

18.01.2019
Propagujte svoje zboží online pomocí Google Shopping #2

V prvním článku o inzerci na Google Shopping jsme si prošli základy. V dnešním pokračování se podíváme na to, jak vytvořit Google účty Merchants, Ads a Analytics a navzájem je propojit. Vše zvládneme v pár krocích.

04.01.2019
Propagujte svoje zboží online pomocí Google Shopping #1

Pro ty, kdo podnikají v ecommerce, je Google Shopping jeden z nejstěžejnějších kanálů. Propojení vašeho produktového feedu s Google Merchant Centrem je jen první krok. S naším dvoudílným průvodcem se vyhnete častým chybám a vaše inzerce bude od startu fungovat na sto procent.

03.01.2019
Video: Mergadovy tipy 6

Dnešní video je rozdělené na dvě části. V první vám s Luďkem představíme pár novinek. V druhé části nám konzultant Jirka Homola z agentury Besteto prozradí, jak při své práci na Google Nákupech využívá Mergado. Jaké jsou jeho vychytávky? Dozvíte se z videa.

19.06.2018
Video: Ecommerce tipy #4

Nahráním feedu do zbožáku práce e-shopaře nekončí. V dnešních Ecommerce tipech se podíváme na SEO z pohledu e-shopů: co je potřeba udělat pro to, abyste měli své stránky správně zaindexované na Google a Seznam.cz a jaké nástroje vám k tomu pomohou.

05.06.2018
Jak na kód EAN a kde se vám hodí?

V obchodech se denně setkáváme s čárovými kódy, kterými je každé zboží označené, ať už jde o čokoládu nebo knihu. Čárový kód je nejčastější forma kódu EAN-13. Zkratka EAN znamená European Articel Number a jde o kód, který označuje zboží. Jak takový kód získat a kde ho potřebujete si povíme v tomto článku.

20.09.2017
Elementy na Google Nákupech

Nedávno jsme v porovnání ukázali, kde se na Zboží.cz a Heurece zobrazují jednotlivé elementy. Dnes se podíváme na Google Nákupy, které taktéž pracují s XML soubory.   

25.07.2017
Rozhovor: S Ludmilou Navrátilovou o školení zbožáků i oblibě Google Nákupů

Rozhovorem s Lídou Navrátilovou z agentury RobertNemec.com pokračujeme v seriálu povídání s našimi certifikovanými specialisty. A o čem bude řeč? Zejména o rozdílech mezi zbožáky a PPCčky z různých úhlů. 

17.07.2017
Zanořené elementy v Mergadu

Pokud inzerujete na Google Nákupech, nejspíš už jste se setkali s elementem Shipping, který zahrnuje informace o dopravě – o její ceně, typu dopravy a zemi, pro kterou informace platí. Jak tyto zanořené elementy do svého feedu v Mergadu dostat?

12.05.2017
Chybějící identifikátory ve feedu pro Google? Víme, jak na to!

Google Nákupy vyžadují v XML feedu unikátní identifikátor vašeho zboží – čárový kód nebo číselné označení výrobce. Pokud vaše zboží takové označení nemá, je nutné dát informaci o tom do feedu. Jak na to?

04.04.2017