Přejít na hlavní obsah
  • Čeština
  • Slovak
  • English
  • Polish
  • Slovenian
  • Croatian
  • Serbian
  • German (Austria)
  • German (Germany)
  • German (Switzerland)
  • Hungarian
  • Systém
    MERGADO Editor
    MERGADO Audit
    MERGADO Pack
    MERGADO Store
    MERGADO Orders
    MERGADO Keywords
    MERGADO Translate
    MERGADO Marketplaces
    Facebook
    Heureka
    Shoptet
    Google
    Další integrace
  • Academy
    Jak začít
    Případové studie
    Blog
    Školení
    Nápověda/​FAQ
    Forum
    MERGADO TV
  • Partners
    Co nabízíme partnerům
    Certifikovaní partneři
    Certifikovaní specialisté
    Získejte certifikaci
    Pro reklamní portály a shopsystémy
    Pro tvůrce eshopů
    Pro vývojáře aplikací
  • Ceník
  • O nás
    Kontakty
    Kariéra
    Reference
    Náš příběh
    Press Kit
Zkuste trial na 30 dní zdarma
Přihlášení Registrace Registrace
Zkuste trial na 30 dní zdarma
Přihlášení Registrace Registrace
  • Čeština
  • Slovak
  • English
  • Polish
  • Slovenian
  • Croatian
  • Serbian
  • German (Austria)
  • German (Germany)
  • German (Switzerland)
  • Hungarian
  1. Úvod
  2. Blog
  3. Marketingové mýty

Marketingové mýty

Řada lidí má o inzerci na zbožových srovnávačích zkreslené představy. Toto téma vám bude ukazovat různé představy a polopravdy a objasní, jak se mají věci doopravdy.

Odborné články o marketingových mýtech:

Marketingové mýty: Bez EAN inzerce na Heurece a Zboží.cz nefunguje

Navažme na povídání o příliš dlouhých URL e‑shopů a rozkryjme druhý marketingový mýtus. Řada lidí si totiž myslí, že inzerce na Heurece či Zboží.cz nebude fungovat, nemáte-li ve svých datech EAN kódy. Skutečnost je ale odlišná.
08. 12. 2015
| 2 minuty čtení
Pracujeme s Mergadem
2 minuty

Marketingové mýty: Příliš dlouhé URL brání ve spárování na Heurece

Občas se k mým kolegům na podpoře aplikace Mergado, dostanou „zaručené informace“, nad nimiž zůstává rozum stát. Rozhodl jsem se je začít sbírat. A objasňovat, jak se mají věci doopravdy. Vítejte u prvního dílu seriálu článků o marketingových mýtech.
26. 11. 2015
| 2 minuty čtení
Pracujeme s Mergadem
2 minuty

Nejčtenější články

  • MERGADO Fest nasadil vysokou laťku nejen brněnským e-commerce akcím
  • Převod projektů na MERGADO 2: Podívejte se, kdy vás čeká, a připravte se na používání nové verze
  • Scraping Camel ziskově automatizuje tvorbu SEO a PPC reklamy a komplexně analyzuje váš web
  • 9 nejčastějších chyb ve Srovname.cz feedu a jak je opravit v MERGADU
  • Jak využít AI při správě dat v MERGADU

Kategorie

  • Pracujeme s Mergadem
  • Novinky ze srovnávačů
  • Rozhovory
  • E-shopová řešení a platformy
  • Aplikace
  • Mergado Pack
  • Case Studies
  • E-commerce tipy
  • Ze života Mergada
  • S Mergadem do zahraničí
  • Novinky v Mergadu
  • Mergado tipy

Oblíbená témata

Tipy pro práci s MergademTipy pro vaši inzerciHeureka.czPravidla v MergaduXML feedFeed Image EditorZboží.czE-commerce akceBidding FoxGoogle NákupyMergado PackBiddingMergado aplikaceWooCommerceElementy

Technický support

  • mergado@mergado.cz
  • +420 608 440 067
    (Po-Pá 9-16)

Fakturační support

  • fakturace@mergado.cz
  • +420 775 400 545
    (Po-Pá 10-15)

Důležité odkazy

  • Podmínky užívání
  • Prohlášení o cookies
  • Přihlášení k newsletteru

Sociální sítě

Capterra

Provozovatelem stránek MERGADO.cz je Mergado technologies, s. r. o., — Pavlovská 12, 623 00, Brno — IČ: 03570061 — DIČ: CZ03570061 — Podmínky užívání.
Mergado technologies, s. r. o. je členem koncernu Profitak group, s.r.o..