Srovname.cz

Co je Srovname.cz

Obchodní rádce a srovnávač cen Srovname.cz nabízí uživatelům možnost srovnání cen rychle a jednoduše. Pro prodejce funguje jako platforma, která se pomocí automatizace a chytrých algoritmů postará o co nejefektivnější rozložení investice každého e-shopu.

Každý den porovná ceny okolo 2 milionů výrobků a sleduje více než 3 tisíce e-shopů. Na trhu působí od roku 2006 a stabilně se drží v trojici nejpoužívanějších srovnávačů v České republice.

Zakládá si na individuálním přístupu ke klientům. Proto kromě klasické nápovědy na webu v rámci prémiové péče o zákazníka nabízí služby osobních marketingových specialistů, kteří klientům pomáhají dotáhnout a vyladit celý proces.

Jak vám s inzercí na Srovname.cz pomůže Mergado?

Mergado je feed marketingový nástroj, jehož pomocí dokážete hromadně a automatizovaně nastavovat inzerci pro řadu velkých zbožových srovnávačů, včetně Srovname.cz.

    • Mergado už několik let nabízí kompletní podporu Srovname.cz. 
    • Pro Srovname.cz nabízíme Audit feedu a našeptáváme automaticky strom kategorií
    • Používáte či pro inzerci na Srovname.cz chcete používat některé e-shopové platformy? Propojte je pohodlně s Mergadem pomocí Mergado Packu.
    • Obrázky, které jsou na zbožácích stěžejní, hromadně upravíte v appce Feed Image Editor.
    • Zautomatizujte cenotvorbu na e-shopu a zbavte se nutnosti ručního přeceňování zboží s aplikací Pricing Fox.

 

 

Jak inzerovat na Srovname.cz

Jakýkoliv obchodník, jehož e-shop nabízí vhodné zboží. Může využít placenou i neplacenou verzi inzerce. Na Srovname.cz platíte za proklik ze srovnávače na váš e-shop. Cena za proklik se liší podle toho, v jaké kategorii prodáváte, a podle zařízení, ze kterého se zákazníci na váš e-shop prokliknou.

Zdrojem dat jsou tradiční importy XML.

Soubory musí být uloženy na URL adrese.

Všechny informace ohledně specifikace feedu pro Srovnáme najdete na: https://www.srovname.cz/napoveda/xml-specifikace

Srovname.cz v XML feedu přímo nevyžaduje uvádět informace o složení výrobku včetně parametrů barva, materiál či uvedení značky, ale použití těchto informací doporučuje. Dále doporučuje uvádět parametry jako styl, střih, vzor, druh atd. Čím detailnější popis produktu dodáte, tím větší je šance na jeho nalezení a zvyšuje se tím pravděpodobnost nákupu z vašeho e-shopu.

Zaregistrujte svůj e-shop na Srovname.cz nyní a získejte 15% bonus při dobití kreditu. Kód akce se vygeneruje automaticky, když se přihlásíte přes tento odkaz: https://www.srovname.cz/muj-obchod/registrace/mergado.

Odborné články o Srovname.cz:

Inzerujte na Srovname.cz. Staví na individuálním přístupu a obsahové platformě

Česká e-commerce v rámci inzerce na srovnávačích zboží nabízí více možností než jen využití Google Nákupů, Heureky nebo Zboží.cz. Co se týká tradice a kvality, Srovname.cz se stabilně drží na třetím místě nejpoužívanějších zbožáků v České republice.

10.02.2022
Logo Srovnáme cz

S Pavlem jsme se sešli v Praze, jen pár kroků od známé O2 arény. V zánovní mezonetové kanceláři, nad úrovní okolních střech, jsme si povídali o tom, jak se Srovnáme.cz vydařil loňský rok a co připravují na rok 2015.

30.07.2015
TOP srovnávače / porovnávače zboží v ČR v roce 2014 dle NetMonitoru, loga

Byla v roce 2014 větší Heureka či Zboží.cz? Co přinesl redesign Zboží.cz z pohledu návštěvnosti? Přečtěte si odpovědi na tyto i další otázky v následujícím stručném souhrnu výsledků roku 2014.

26.02.2015

Navažme na 7 tipů, jak vylepšit inzerci na Hledejceny.cz, Heurece i Zboží.cz a podívejme se, jak vylepšit XML pro vyhledávač zboží Srovnáme.cz tak, aby vašemu e-shopu vydělal více peněz.

01.12.2014
Který vyhledávač zboží vybrat pro svůj e-shop? Ilustrace.

Obrátil se na mne majitel e-shopu, že by rád využil další prodejní kanál a sice vyhledávače zboží. Ptal se, do kterých vyhledávačů je vhodné investovat čas a peníze. Posoudil jsem přínos a náklady jednotlivých vyhledávačů zboží v ČR a zde je výsledek.

17.07.2014
Výsledky Srovnáme CZ za rok 2013, ilustrace

V nedávném článku jsem popisoval rozložení sil mezi zbožáky v ČR. Aby byly data kompletní, bylo by vhodné zahrnout i vyhledávač Srovname.cz, který bohužel není členem NetMonitoru. Kontaktoval jsem proto Pavla Kročáka ze Srovname.cz, který se ochotně podělil o data z Google Analytics.

27.02.2014
Pan Mergado se ohlíží za rokem 2013

Když potkáte člověka, kterému není cizí pojem „vyhledávače zboží“, je téměř jisté, že zná Heureku a Zboží.cz, ale co dál? Jelikož nás zajímalo rozložení sil hráčů na trhu vyhledávačů, udělali jsme si pomocí NetMonitor.cz malou analýzu návštěvnosti za rok 2013.

30.01.2014
Voucher na Srovnáme.cz, ilustrace

Slevové kupony mohou zvýraznit nabídku e-shopu ve vyhledávači zboží Srovnáme.cz. Povězme si o nich proto víc.

19.12.2013
Pan Mergado a element pro značení kategorií zboží. ilustrace

Klíčový význam pro správné spárování zboží může hrát element CATEGORYTEXT. Je však nutno jej vyplnit správně. K dnešnímu dni spravuji pro své klienty celkem 57 025 různých hodnot elementu CATEGORYTEXT. Vybral jsem pro vás 9 příkladů, na které si dát pozor.

30.07.2013
Pan Mergado a texty filtrů pro Google Analytics.

Rád bych se s vámi podělil o rozšířené segmenty, které jsem připravil pro Google Analytics. Proč? Protože pro správné vyhodnocování výsledků vyhledávačů zboží základní nastavení Google Analytics nestačí. Přečtěte si více.

30.04.2013