Specializovaný srovnávač Biano přichází s novou službou Biano pixel. Umožní obchodům přizpůsobit zobrazování produktů na základě preferencí zákazníka a má i další výhody. Podívejte se, jak ho získáte pro svůj e-shop.
Nasměrujte nakupující k vaší značce
Biano pixel přináší řešení, které nakupujícím zjednoduší výběr produktů. Vychází ze sledování zákazníkových oblíbených značek, obchodů či ceny zboží. Služba cílí zejména na spotřebitele, kteří už na daném e-shopu nakoupili, anebo nedokončili nákup. Biano pixel vám proto pomůže lépe oslovit potenciálního zákazníka a zvětšuje pravděpodobnost uskutečnění nákupu.
Výhody Biano pixelu:
- pomáhá zvýšit tržby a konverze e-shopu
- zviditelňuje obchod na Biano.cz
- minimalizuje náklad na objednávku (PNO)
- cílí na zákazníka podle preferencí
- nezobrazuje produkty, které mají vysokou návštevnost, avšak málo konverzí
- zaměřuje se na nové zákazníky, kteří mají podobný výběr jako ti, kteří už u vás nakoupili
Podle jakého principu funguje Biano pixel?
- Zákazník si produkt prohlédl a na e-shopu, který má aktivovaný Biano pixel, případně uložil do oblíbených.
- Pořadí výrobků na stránce Biano.cz se následně přizpůsobí parametrům jeho prohlídnutých či nakoupených produktů.
- Sortiment se personalizuje a tím se zvyší celkový výkon inzerce e-shopu.
Jednoduchá implementace pro každý e-shop
Biano pixel naimplementujete do jakéhokoliv e-shopu a celá služba je zdarma. Prvním krokem je získaní unikátního kódu, tzv. Merchant ID. Abyste ho získali, stačí zaslat požadavek na shop@biano.cz a podpora Biana vám ho vygeneruje. Tento kód můžete následně implementovat do vašeho Google Tag Manageru, anebo postupovat podle návodu programátorů.
Implementace Biano pixelu vám také nabízí možnosti využití dynamického retargetingu. Tomuto nástroji se detailně věnujeme v článku S dynamickým retargetingem na Biano.cz dostanete zboží na top pozice.
Inzerujete na Bianu? Používáním remarketingového nástroje Biano Pixel zvyšíte šanci uspět u cílových zákazníků vašeho e-shopu. A nezapomeňte – v této oblasti obzvlášť prodávají kvalitní produktové obrázky. Věnujte pozornost jejich stavu a naučte se je přehledně nastavovat pomocí Feed Image Editoru. Pokud 7. dubna navštívíte webinář Online MergadoFestu, Marek Daňko vám ukáže mnoho tipů, jak vytvořit bezchybný obrazový feed.
Komentáře
Vida, tedy další analytika ze strany oborového vyhledávače zboží. Následující např. GLAMI pixel. Případně starší měření konverzí Zboží.cz a nebo (ještě starší) Heureka Ověřeno zákazníky. Tedy další data o e-shopech uložená u třetí strany...
Přidat komentář