Lišák jede aneb novinky z Bidding Fox

Lukáš Horák
23. 11. 2017
2 minuty čtení
Lišák jede aneb novinky z Bidding Fox

V poslední době se v životě aplikace Bidding Fox udála spousta novinek a z mladého liščete se pomalu ale jistě stává protřelý lišák. Pojďme si nyní shrnout ty nejdůležitější a nejviditelnější změny.

V poslední době se v životě aplikace Bidding Fox udála spousta novinek a z mladého liščete se pomalu ale jistě stává protřelý lišák. Pojďme si nyní shrnout ty nejdůležitější a nejviditelnější změny.

Bidding alespoň čtyřikrát za den

Důležitou informací je, že Bidding Fox v současnosti bidduje několikrát za den podle aktuálních dat. Několikrát za den také ověřuje aktuálnost dat přímo na Heurece.

Nový vzhled

Několika větších úprav si okamžitě všimnete na stránce Produkty, na níž jsou teď přehledně umístěny všechny důležité informace k produktu: jeho pozice (v biddingu a podle ceny) a to, zda se od minula změnila a jak; počet e‑shopů v kartě (v biddingu a podle ceny) a informace o jeho změnách. Rovnou také poznáte, jestli je produkt nespárován, nebo jestli CPC dosahuje nastaveného maxima.

Na stránce Filtrování/​Vyhledávání můžete nově vyhledávat podle ITEM_ID, názvu a adresy karty na Heurece. Filtry jsme pro rychlejší orientaci rozdělili. V pokročilých filtrech najdete např. tyto nové možnosti filtrování – kategorie na Heurece (přesná shoda), aktuální výše CPC, počet e‑shopů podle ceny nebo v biddingu, strategie či diagnostika.

V Detailu produktu najdete jeho Historii, kde se zapisují všechny důležité informace k produktu při každém biddingu nebo pak jako průměr za den. V Detailu produktu zároveň vidíte, jestli odpovídá nastavením, nebo jakou z podmínek nesplňuje.

Z grafu na hlavní straně se navíc prokliknete na skupiny produktů, které jsou zobrazeny. Zde si tak rychle zobrazíte např. všechny produkty nevyhovující nastavením vašich strategií.

Větší přehled. Těmito slovy se autoři lišácké aplikace ze společnosti Reglendo řídili při vylepšování jejích vlastností. Díky tomu teď budete mít opět ucelenější představu o vašich pozicích. Rychleji a souhrnněji.

Lukáš Horák

Lukáš se v Mergadu stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z Mergada. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.