Chcete na e‑shopu zveřejnit podobné produkty z vaší nabídky, ale nevíte, které to přesně jsou? Nová funkce Feed Image Editoru projde vaše data a na základě vizuální podobnosti dodá URL nebo ID produktů, které propíše do výstupního feedu. Takto uvidíte, které z nich dokódovat do konkrétních produktových karet svého e‑shopu.
Zobrazujte nejvhodnější alternativní produkty. Nakoupí u vás více zákazníků
Jak zabránit, aby váš zákazník neutekl ke konkurenci, když u vás nenajde to, co hledá? V sekci AI nástroje Feed Image Editoru odteď snadno vyhledáte podobné produkty. Umístěte je na své produktové karty a zvyšte šanci k dokončení nákupu i uživatelský zážitek.
S vizuálně podobnými produkty poroste váš zisk
- Překonáte konkurenci – Nabízením podobných produktů lépe zajistíte, že u vás zákazník nakoupí a neopustí váš web kvůli konkurenci.
- Posílíte zákaznickou zkušenost – Přimějete zákazníky, aby efektivněji využívali váš e‑shop a zůstali v něm.
- Zvýšíte průměrnou hodnotu objednávky – Motivujete zákazníky k nákupu více produktů.
Jak nastavit zobrazování podobných produktů
Otevřete si Feed Image Editor a:
1. klikněte na Vizuální podobnost na kartě 4 v sekci AI nástroje
2. dostanete se na kartu 5, kde vyberete
a) kolik podobných produktů chcete ve feedu najít (maximum je 20)
b) a pomocí indexu podobnosti určíte, jak moc si mají být podobné
POZNÁMKA:
a) Čím vyšší je hodnota indexu, tím jsou si objekty podobnější. 1 tedy znamená, že objekty budou naprosto stejné.
b) Feed Image Editor vyhledá zboží stejné či nejbližší kategorie a stejné či nejbližší barvy.
3. Vyhledané výsledky snadno zapíšete do svého výstupního feedu ve formě ID podobných produktů a adres URL podobných obrázků.
Vyzkoušejte funkci Vizuální podobnost na 30 dnů zdarma. S Feed Image Editorem vytvoříte poutavé produktové obrázky a nemusíte být grafik. Vyzkoušejte jeho šikovné funkce, které vám pomohou odlišit se od konkurence a přilákat více zákazníků.
Lukáš Horák
Lukáš se v Mergadu stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z Mergada. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.