Představujeme Bidding Fox. Samostatný biddingový automat pro MERGADO

Lukáš Horák
3. 10. 2023
4 minuty čtení

Každý e‑shopař či marketér pravidelně potřebuje vyhodnocovat, které položky mají potenciál dobře se prodávat. Na základě těchto informací řídí inzerci svého zboží tak, aby bylo co nejvíce vidět, a tedy co nejlépe vydělávalo. Tyto úkony vám velmi zjednoduší aplikace Bidding Fox.

Každý e‑shopař či marketér potřebuje pravidelně nastavovat inzerci svého zboží tak, aby bylo co nejvíce vidět, a tedy co nejlépe vydělávalo. Tyto úkony se nazývají bidding a my pro vás máme aplikaci, se kterou ho nastavíte automatizovaně. Bidding Fox je biddingový automat pro vyhledávače zboží, který podporuje českou a slovenskou Heureku Zboží.cz. Jeho pomocí rozdělíte sortiment do výběrů podle společných vlastností (marže, cena, kategorie) a každému z nich nastavíte strategii na míru.

Co je Bidding Fox

Bidding Fox je automatický biddingový nástroj, který slouží ke správě biddingových strategií na HeureceZboží.cz.

Aplikace umí: 

  • Vyhodnotit, které produkty mají největší potenciál uspět v inzerci a nejvíce vám tedy vydělat. Takto ve své nabídce poznáte vhodné položky na bidding. 
  • Biddovat non-stop podle vámi nastavených pravidel. Hlídat CPC i PNO, takže vy můžete klidně spát.
  • Monitorovat konkurenci. Je levnější? Dražší? Má zalistovaných více produktů, nebo jste lepší vy? U kolika produktů spolu soupeříte? Bidding Fox vám dá přehledný report. 
  • Diagonostikovat vaši inzerci a upozorňovat na problémy a možná vylepšení. 

Bidding Fox je aplikace, která slouží všem, kteří chtějí pracovat s cenou prokliku automatizovaně. Nezáleží na tom, jestli jste marketingový specialista z agentury, marketér freelancer, zaměstnanec e‑shopu starající se o zbožáky nebo přímo jeho majitel. Aplikace bude pracovat pro každého stejně.

Proč Bidding Fox používat

  • Pomůže vám s navýšením obratu.
  • Ušetří čas i náklady.
  • Velmi rozumná cena.
  • Stačí ho zapnout.
Zdarma vás naučíme používat Bidding Fox

Posuňte svoji inzerci výš pomocí automatizovaného biddingu.

Společně si vysvětlíme celou aplikaci, tvorbu strategií i jaká data používat.

Co Bidding Fox umí

V první řadě automaticky biddovat produkty, které mají potenciál být kupovány, aby vaše nabídka byla mezi těmi top. Naopak ty, u kterých by se jen proklikával kredit, nepodporuje.

Lišák bude držet nabídky na místech, která si předem zvolíte. Pokud vám u některého zboží například nedává smysl být na první příčce, stačí si zvolit pro vás nejadekvátnější pozici. Díky tomu budete investovat peníze na smysluplná umístění a ceny za proklik se vám nebudou zbytečně zvětšovat (např. v situacích, kdy se několik automatů sejde v jednom produktovém detailu).

Navíc si můžete nastavit, jaké nákladovosti (PNO) se má Bidding Fox držet.

Kromě biddingu vám Lišák také ukáže, které produkty nebidduje a proč. Tuto informaci najdete v diagnostice, ze které si můžete stáhnout CSV exporty s produkty k jednotlivým problémům, nebo rovnou k nápravě využít výběry přímo do Mergada, které Bidding Fox autoticky předchystá a udržuje aktuální (jsou to ty, co začínají „BF_“).

Rozhodli jste se využívat Bidding Fox? Pracujte s ním naplno. Jeho blog pravidelně přináší mnoho informací, jak s appkou pracovat:

Usnadněte si práci pomocí videa

Mnoho návodů, tipů a novinek jsme pro vás natočili do přehledných videí. Pusťte si je a ušetřete si mnoho času v začátcích používání aplikace.

  • Na Přehledu naleznete spoustu údajů a grafů, které vám pomohou analyzovat, jak se e‑shopu či sortimentu daří.

  • Každý z nás chce mít přehled v možných problémech či být varován před tím, než nějaký nastane. Na stránce Diagnostika vám aplikace odhalí všechny důležité informace a podrobnosti, jak se vaše nabídky vyvíjí a na co si dát pozor.

  • Stránka Produkty umožňuje sledování jednotlivých nabídek a získávání zajímavých informací o sortimentu.

  • Monitoring konkurence je důležitou součástí činností každého e‑shopaře. To přesně vám v Bidding Foxu poskytuje stránka Konkurence.

Co musíte udělat pro propojení se zbožáky

Heureka

  1. V prvním kroku si nejdříve ověřte počet vašich konkurentů. Aby se na produktové kartě bidding vůbec spustil, musí produkt inzerovat minimálně 2 e‑shopy. (aktualizováno: 21. 11. 2022) 
  2. Poté si zapněte PPC režim. Stačí do administrace nahrát dostatek kreditu. Ten by měl mít stále nějaký zůstatek, aby nedošlo k pozastavení inzerce. Částku je možné dobíjet automaticky při zadání platební karty, 
  3. Máte dostatek recenzí od svých zákazníků? Pokud ne, začněte je sbírat. Pro zapojení do biddingu je potřeba vlastnit certifikát Ověřeno zákazníky.
  4. V případě, že máte zapnutý PPC režim, spárujte vaše produkty do produktových karet. Jde o jejich zařazení do správných kategorií. Pokud máte ve své nabídce stovky nebo tisíce položek a potřebujete je hromádně spárovat, využijte aplikaci Pairing Bear nebo Bidding Fox Elements. Pak si vše zkontrolujte v přehledu spárovanosti produktů

Zboží.cz

  1. V případě Zboží.cz nastavujete propojení přímo v Bidding Foxu.
  2. Zkontrolujte si, kolik e‑shopů nabízí stejný produkt jako vy. Měly by být minimálně tři
  3. Do administrace nahrajte dostatečný kredit.
Bidding Fox na 30 dní zdarma
  • neztrácejte čas ručním nastavením biddingu
  • využijte biddingový automat a zviditelněte nabídku vašeho e‑shopu

Tým Bidding Foxu také pravidelně přispívá na:

Mohlo by vás zajímat:

Lukáš Horák

Lukáš se v Mergadu stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z Mergada. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.