Heureka.cz
Co je Heureka
Heureka je nejpoužívanější vyhledávač zboží v České Republice a na Slovensku. Vedle kvalitního srovnání cen poskytuje řadu pokročilých funkcí, jako např. certifikát Ověřeno zákazníky, Heureka Košík, garanci nákupu, anketu ShopRoku a další. V ČR provozuje Heureka vyhledávání a srovnávání i na satelitních e‑shopech.
1. října 2019 se od Mall Group oddělila nezávislá Heureka Group, která klade větší důraz na expanzi e‑shopů. Její aktivity směřují zejména k propojení obsahu a vzniku jedné společné platformy, která bude obsahovat široký katalog produktů ze zapojených zbožáků. Zároveň bude fungovat jako vstupenka na zahraniční trhy v rámci CEE regionu bez nutnosti lokalizace e‑shopu v daném státu.
Jak vám s inzercí na Heurece pomůže MERGADO?
MERGADO je feed marketingový nástroj, jehož pomocí dokážete hromadně a automatizovaně nastavovat inzerci pro řadu velkých zbožových srovnávačů, včetně Heureky.
- MERGADO už několik let nabízí kompetní podporu Heureka.cz i Heureka.sk.
- Pro obě domény nabízíme Audit feedu a našeptáváme automaticky strom kategorií.
- Náš nástroj také podporuje služby Heureka Ověřeno zákazníky a Heureka měření konverzí. Používáte či pro inzerci na Heurece chcete používat některé e‑shopové platformy? Propojte je pohodlně s MERGADEM pomocí bezplatného modulu MERGADO Pack.
- Nezapomeňte využít aplikaci Bidding Fox – její pomocí na Heurece automatizovaně nastavíte ceny za proklik, tzv. bidding.
- Zautomatizujte cenotvorbu na e‑shopu a zbavte se nutnosti ručního přeceňování zboží s aplikací Pricing Fox.
- Obrázky, které jsou na Heurece stěžejní, hromadně upravíte v appce Feed Image Editor.
- Nevíte si rady s párováním produktů? Zaplaťte si služby appky Pairing Bear, se kterou zboží na Heurece napárujete na pár kliků.
Jak inzerovat na Heurece?
-
Jakýkoliv obchodník, jehož e‑shop nabízí vhodné zboží. Může využít placenou i neplacenou verzi inzerce. Na Heurece platíte za proklik ze srovnávače na váš e‑shop. Cena za proklik se liší podle toho, v jaké kategorii prodáváte a podle zařízení, ze kterého se zákazníci na váš e‑shop prokliknou.
-
Všechny informace ohledně specifikace feedu pro Heureku najdete na:
https://sluzby.heureka.cz/napoveda/xml-feed/ -
Zdrojem dat jsou tradiční importy XML.
-
Soubory musí být uloženy na URL adrese.
-
Všechny produkty zasílané na Heureku, musí mít systém velikostí a hodnotu velikosti správně vyplněnou. Více na: https://blog.heureka.cz/2020/03/30/povinne-parametry-v-mode-a-nabytku/
-
Ano. Heureka v XML feedu vyžaduje uvádět informace o složení výrobku včetně parametrů barva, materiál a uvedení značky. Heureka také doporučuje uvádět parametry jako styl, střih, vzor, druh atd. Čím detailnější popis produktu dodáte, tím větší je šance na jeho nalezení a zvyšuje se tím pravděpodobnost nákupu z vašeho e‑shopu. Více na: https://blog.heureka.cz/2020/03/30/povinne-parametry-v-mode-a-nabytku/