Nové Ověřeno zákazníky, co na něj říkáte?

Článek zveřejněn 29. 06. 2017
| 1 minuta čtení

Jednodušší design

Od něj si Heureka slibuje snazší průchod zákazníků dotazníkem a tím i větší množství získaných odpovědí. Zůstávají tlačítka „Doporučuji“, „Nedoporučuji“, některé otázky úplně zmizely a nahradily je nové. Podívejte se:

Zdroj: Heureka.cz

Responzivní dotazník

Podobně jako další webové služby, i Heureka řeší vzrůstající počet přístupů z mobilních zařízení (tomu koneckonců odpovídá i nová verze mobilní aplikace, o které Heureka tento týden informovala). Nově je pro ně optimalizovaný i dotazník hodnocení, což opět zvyšuje šanci, že jej uživatelé vyplní.

E‑shop i produkt

Spolu s hodnocením e‑shopu je nyní snazší přejít na hodnocení produktů, což je podle Heureky něco, o co mají zákazníci dlouhodobě zájem – zhodnotit nejen e‑shop ale i konkrétní produkt. 

Výstupy z dotazníku

V návaznosti na změnu dotazníku se změnily i výstupy, které e‑shopům Heureka posílá. Nejedná se ale o žádné zásadní úpravy. Původní e‑mail vypadal takhle, nový vypadá takto.  

Co na změny říkáte? Dejte nám vědět do komentářů!

Napsal / Kateřina Šmajzrová / 29. 06. 2017

Katka se panu Mergadovi stará o české texty, hlídá aby jim bylo rozumět a aby vás bavily. Taky točí videa a webináře pro ty, kdo jsou spíš na obrázky než na texty. Mimo to ráda chodí po horách a čte.

Přidat nový komentář

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Přidáním komentáře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.