Heureka Ověřeno zákazníky

Ověřeno zákazníky je panel organizovaný vyhledávačem zboží Heureka. Služby a zboží inzerujících e-shopů jsou hodnoceny zákazníky a při dobrých výsledcích získá e-shop certifikát Ověřeno zákazníky. Ten mu umožní využívat pokročilé nástroje Heureky, například navýšit nabídku za proklik, a další.

Odborné články o certifikátu Ověřeno zákazníky:

Ukažte své kvality s Heureka certifikáty

Heureka nabízí možnost získání několika typů osvědčení, které zákazníkům pomohou rozpoznat kvalitní e-shop. Tím, že nakupující označení certifikátů u vašeho zboží uvidí, posilujete důvěru v nákup ve vašem e-shopu. Jejich získání také umožní naplno používat některé Mergadovy aplikace.

17.01.2018
Změny v dotaznících spokojenosti na Heurece i Zboží.cz

Určitě se shodneme, že u nákupů na internetu je pro e-shop důležitá jeho reputace a tedy i dobré jméno. A protože lidé rádi hodnotí, Heureka, Zboží.cz i Mergado mají zavedené způsoby, jak zákazník může svou zkušenost se službou, nákupem a samotným e-shopem předat dál. V případě Heureky i Zboží.cz nastaly malé změny. Víte jaké?

 

27.09.2017
Nové Ověřeno zákazníky, co na něj říkáte?

Začátkem tohoto týdne ohlásila Heureka novinky u certifikátu Ověřeno zákazníky. Změnily se některé otázky a vizuální stránka dotazníku, princip zůstává stejný. Určitě jde ale o zajímavost, na kterou stojí za to se podívat blíže!

29.06.2017
Správná doba na odeslání dotazníku pro Ověřeno zákazníky?
Certifikát Ověřeno zákazníky je založen na uživatelských recenzích, které získává Heureka z dotazníků, rozesílaných po nakoupení zboží. Standardně odejde e-mail s prosbou o hodnocení zákazníkovi po deseti dnech od nákupu. Co dělat v případě, kdy je potřeba delší doba?
 
03.05.2017
Heureka logo

Často se mne na školení ptají kolegové z e-shopů, jak navýšit počet odeslaných hodnocení do služby Heureka Ověřeno zákazníky. Dnes pro vás takový tip mám. Jde o kontrolu SPF záznamů.

25.08.2016

Ano, dlužím vám poslední díl ze slíbené mini série článků ke schválení změny vlastníka Heureky Úřadem pro ochranu hospodářské soutěže. O obecném rámci a změnách v PPC reklamě jsme si už napsali. Zbývají novinky ve službě Ověřeno zákazníky. A ty bych nyní rád popsal.

28.07.2016
Shop Roku 2015, ilustrace

Heureka odstartovala akci ShopRoku. Ihned jste se začali ptát na podrobnosti a tipy. Sepsal jsem proto důležité informace do následujících řádek a doplním i vlastní komentář.

03.12.2015
Heureka data reports, ilustrace

Vzpomínáte, jak na nekonferenci představoval Michal Synek z Heureky datové přehledy pro e-shopy? Jsou zde, a já bych vám o tom rád řekl podrobnosti.

30.09.2015