Heureka Ověřeno zákazníky

Ověřeno zákazníky je panel organizovaný vyhledávačem zboží Heureka. Služby a zboží inzerujících e-shopů jsou hodnoceny zákazníky a při dobrých výsledcích získá e-shop certifikát Ověřeno zákazníky. Ten mu umožní využívat pokročilé nástroje Heureky, například navýšit nabídku za proklik, a další.

Odborné články o certifikátu Ověřeno zákazníky:

Zvyšte prodej s letními Dny dopravy zdarma od Heureky

Heureka letos poprvé pořádá letní edici Dnů dopravy zdarma. Tato oblíbená nákupní akce, která tentokrát potrvá od 20. do 22. 8., už má mezi nakupujícími zvučné jméno. Využijte možnost poskytnout zákazníkům dopravu zdarma, určitě v nich zvýšíte zájem nakoupit právě v e-shopu vašich klientů.

08.08.2018
Ukažte své kvality s Heureka certifikáty

Heureka nabízí možnost získání několika typů osvědčení, které zákazníkům pomohou rozpoznat kvalitní e-shop. Tím, že nakupující označení certifikátů u vašeho zboží uvidí, posilujete důvěru v nákup ve vašem e-shopu. Jejich získání také umožní naplno používat některé Mergadovy aplikace.

17.01.2018
Změny v dotaznících spokojenosti na Heurece i Zboží.cz

Určitě se shodneme, že u nákupů na internetu je pro e-shop důležitá jeho reputace a tedy i dobré jméno. A protože lidé rádi hodnotí, Heureka, Zboží.cz i Mergado mají zavedené způsoby, jak zákazník může svou zkušenost se službou, nákupem a samotným e-shopem předat dál. V případě Heureky i Zboží.cz nastaly malé změny. Víte jaké?

 

27.09.2017
Nové Ověřeno zákazníky, co na něj říkáte?

Začátkem tohoto týdne ohlásila Heureka novinky u certifikátu Ověřeno zákazníky. Změnily se některé otázky a vizuální stránka dotazníku, princip zůstává stejný. Určitě jde ale o zajímavost, na kterou stojí za to se podívat blíže!

29.06.2017
Správná doba na odeslání dotazníku pro Ověřeno zákazníky?
Certifikát Ověřeno zákazníky je založen na uživatelských recenzích, které získává Heureka z dotazníků, rozesílaných po nakoupení zboží. Standardně odejde e-mail s prosbou o hodnocení zákazníkovi po deseti dnech od nákupu. Co dělat v případě, kdy je potřeba delší doba?
 
03.05.2017
Heureka logo

Často se mne na školení ptají kolegové z e-shopů, jak navýšit počet odeslaných hodnocení do služby Heureka Ověřeno zákazníky. Dnes pro vás takový tip mám. Jde o kontrolu SPF záznamů.

25.08.2016

Ano, dlužím vám poslední díl ze slíbené mini série článků ke schválení změny vlastníka Heureky Úřadem pro ochranu hospodářské soutěže. O obecném rámci a změnách v PPC reklamě jsme si už napsali. Zbývají novinky ve službě Ověřeno zákazníky. A ty bych nyní rád popsal.

28.07.2016
Shop Roku 2015, ilustrace

Heureka odstartovala akci ShopRoku. Ihned jste se začali ptát na podrobnosti a tipy. Sepsal jsem proto důležité informace do následujících řádek a doplním i vlastní komentář.

03.12.2015
Heureka data reports, ilustrace

Vzpomínáte, jak na nekonferenci představoval Michal Synek z Heureky datové přehledy pro e-shopy? Jsou zde, a já bych vám o tom rád řekl podrobnosti.

30.09.2015