Heureka Ověřeno zákazníky

Panel Heureka Ověřeno zákazníky je panel, který organizuje vyhledávač zboží Heureka. Inzerující e-shopy do něj vstupují dobrovolně. Následně jsou jejich služby a prodané zboží hodnoceny zákazníky a při dobrých výsledcích získá e-shop certifikát Ověřeno zákazníky. Ten mu umožní využívat pokročilé nástroje Heureky, například navýšit nabídku za proklik, a další.

Jak funguje Ověřeno zákazníky

  • e-shop schválí podmínky služby v administraci Heureky
  • e-shop vytvoří u sebe funkcionalitu, která po každé objednávce neprodleně zahlásí na určitou adresu Heureky informace viz níže
  • Heureka toto hlášení namátkově kontroluje (to aby nedocházelo k podvodům, např. tak že by neodesílal hlášení v případě zákazníků, kde tuší problémy s plněním objednávky)
  • Heureka posílá zákazníkům e-shopu e-mailem dotazník se žádostí o hodnocení e-shopu, pokud e-shop uvede ITEM_ID nebo název zboží, dodá také žádost o recenzi zboží.
  • Po získání dostatečného hodnocení e-shop získá certifikát Ověřeno zákazníky a s ním pokročilé funkce. Například navýšit nabídky za prokliky v PPC režimu reklamy a řadu dalších.

Další informace najdete v nápovědě Heureky.

Odborné články o Ověřeno zákazníky:

Správná doba na odeslání dotazníku pro Ověřeno zákazníky?
Certifikát Ověřeno zákazníky je založen na uživatelských recenzích, které získává Heureka z dotazníků, rozesílaných po nakoupení zboží. Standardně odejde e-mail s prosbou o hodnocení zákazníkovi po deseti dnech od nákupu. Co dělat v případě, kdy je potřeba delší doba?
 
03.05.2017
Heureka logo

Často se mne na školení ptají kolegové z e-shopů, jak navýšit počet odeslaných hodnocení do služby Heureka Ověřeno zákazníky. Dnes pro vás takový tip mám. Jde o kontrolu SPF záznamů.

25.08.2016

Ano, dlužím vám poslední díl ze slíbené mini série článků ke schválení změny vlastníka Heureky Úřadem pro ochranu hospodářské soutěže. O obecném rámci a změnách v PPC reklamě jsme si už napsali. Zbývají novinky ve službě Ověřeno zákazníky. A ty bych nyní rád popsal.

28.07.2016
Shop Roku 2015, ilustrace

Heureka odstartovala akci ShopRoku. Ihned jste se začali ptát na podrobnosti a tipy. Sepsal jsem proto důležité informace do následujících řádek a doplním i vlastní komentář.

03.12.2015
Heureka data reports, ilustrace

Vzpomínáte, jak na nekonferenci představoval Michal Synek z Heureky datové přehledy pro e-shopy? Jsou zde, a já bych vám o tom rád řekl podrobnosti.

30.09.2015