Rychlejší cesta k zákazníkovi díky Heureka boxu Produkt vám dodá

Nejsilnější část sezóny pro e-shopy se před několika týdny rozběhla naplno. Jaké možnosti nabízí Heureka na zvýšení šance zákazníkova úspěšného nákupu? Jednou z nich je i pole Produkt vám dodá, který vám poskytne konkurenční výhodu vůči dalším prodejcům. Projděte si s námi podmínky, na základě kterých do tohoto boxu Heureka vybírá konkrétní e-shopy.

Na začátku je párování

Nároky na bezchybný feed se neustále zvyšují. Zejména před Vánoci je potřeba vyladit každý detail. Pro perfektní výkonnost inzerce na Heurece proto mějte produkty spárované do produktové karty, která seskupuje nabídky prodejců. Párování je založené na správném zařazení produktů do příslušných kategorií a vede k vyšší prodejnosti zboží. Pokud si s párováním nevíte rady, posviťte si na detailní postup v tomto článku.

V boxu Produkt vám dodá nejčastěji najdete obchod s nejnižší cenou či vysokým počtem hodnocení. Zdroj: heureka.cz

Využijte potenciál Heureka Košíku

Jak se e-shop dostane na horní pozici v produktové kartě do boxu Produkt vám dodá?

  • Jde o nejvýhodnější nabídku s Heureka Košíkem. Nejčastěji zde najdete obchod s nejnižší cenou či vysokým počtem hodnocení. Ve své specifikaci Heureka navíc vyžaduje uvádět cenu za dopravu. A při hodnocení naopak vynechává cenu za proklik.

 

Zdroj: heureka.cz

Prostředí Heureka Košíku ulehčuje e-shopům nejen celý proces prodeje, ale zmírňuje i riziko ztráty zákazníka. Abyste Košík mohli naplno využívat, musí být váš e-shop v PPC režimu, musí vykazovat TOP hodnocení a mít certifikát Ověřeno zákazníky. Do Košíku se nedostanete automaticky – Heureka musí zapojení vašeho obchodu do této služby nejdříve schválit.

  • Pokud pro konkrétní produktovou kartu není aktivovaný Heureka Košík, objeví se na top pozici e-shop, ktorý je první v biddingu.
  • V případě, že v produktové kartě není ani biddovaný produkt, do boxu se dostane nabídka s nejnižší cenou produktů nabízených v produktovém detailu.

 

Předvánoční týdny diktují šílené tempo v celém e-commerce světě. Díky Mergadu se zbavíte mnoha pracných manuálních úkonů, jakým je například párování produktů na Heurece. S appkou Pairing Bear spárujete produkty automaticky během pár kliknutí.

 

Mohlo by vás zajímat:

Jak pracovat na předvánočních a povánočních kampaních – Libor Toporcer, Invelity

Do studia MergadoTV jsme nedávno pozvali Libora Toporcera. Pracuje ve zvolenské agentuře Invelity jako kampaňový stratég. Několik let se věnuje nastavování středně velkých a velkých e-shopů nejen na Slovensku.

05.12.2019
Mějte jasno v povinných parametrech na Heurece

Vánoční sezóna nakračuje ke svému vrcholu a pro každého e-shopaře je aktuálně prioritou bezchybný feed. Jedny z nejdůležitějších elementů, kde je třeba si ohlídat jejich správné naplnění, jsou parametry produktů. Na Heurece jsou povinnou součástí většiny produktů a hrají stěžejní roli párování.

04.12.2019
Které informace musíte uvádět v názvu produktu na Heurece? Máme pro vás přehled

Jedním z nejdůležitějších kroků pro e-shopaře na Heurece je mít správně uvedené všechny informace v názvech produktů. Pokud je zadáte chybně, vaše zboží se nebude párovat a v mnohých případech se ani nezobrazí v kategorii.

03.12.2019

Přidat komentář