Heureka Košík nabízí výhody nejlevnějšího marketplace na trhu

Přemýšlíte, jak navýšit objednávky? Tržiště české zbožákové jedničky láká e-shopy na nízkou cenu a další výhody. Pojďme si říct, co musíte splňovat, abyste benefity Heureka Košíku mohli využít.

Zobrazujte se na top pozicích

Když nakupující klikne na oranžové tlačítko Koupit na Heurece, na detailu vybraného produktu se mu na nejvyšších příčkách a (za určitého předpokladu) na TOP pozicích zobrazí e-shopy z Heureka Košíku. Jejich nabídka tak stojí nad zbožím obchodů, které Košík nepoužívají. Právě lepší pozice, která více upoutá pozornost, je základní výhodou prodávání skrz toto marketplace. Jaké jsou však jeho další možnosti? A co musíte splňovat, abyste v Heureka Košíku mohli začít obchodovat?

Tlačítko Koupit na Heurece. Zdroj: heureka.cz

Jaká jsou kritéria používání Heureka Košíku?

Abyste se v administraci Heureky do tržiště mohli zaregistrovat, musíte mít:

  • certifikát Ověřeno zákazníky
  • správně nastavený XML feed (zejména obrázky bez vodoznaků, ceny zaokrouhlené na koruny a smysluplné popisky, protože se mohou zobrazovat)
Registrace Heureka košíku. Zdroj: heureka.cz

Na základě čeho se určuje TOP pozice?

Výběr produktu na TOP pozici ovlivňuje:

  • cena produktu
  • cena dopravy
  • hodnocení e-shopu

API nebo NO API?

Obchod do Košíku zapojíte prostřednictvím jedné z těchto variant:

  • API – změny stavů objednávek v XML probíhají automaticky, tuto možnost často využívají větší e-shopy s velkým počtem produktů v nabídce
  • NO API – změny ve feedu provádíte ručně, vhodné pro menší obchody s méně rozsáhlým sortimentem

A provize?

Blog Heureky říká: „Výše odměny z realizovaného nákupu prostřednictvím Košíku na Heurece odpovídá procentuální provizi vypočítané z hodnoty kupní ceny zboží včetně DPH.“

Příklad výšky provize. Zdroj: https://sluzby.heureka.cz/napoveda/kosik-provize/

Jaké další výhody nabízí Heureka Košík?

  • možnost platby kartou prostřednictvím služby PayU vždy, i když ji konkrétní e-shop nenabízí, za využívání této služby navíc neplatí žádný poplatek
  • v Heureka Košíku se platí pouze za dokončené nákupy
  • platíte jen za realizované objednávky, ne za prokliky

 

Pokud se s e-shopem do tohoto tržiště zapojíte, mohou vaše objednávky vzrůst až o 30 %. Zajímají vás další novinky z Heureky? Navštivte tuto rubriku na našem blogu. Pravidelně v ní uvádíme všechny aktuality, které největší český zbožák zavádí.

 

Mohlo by vás zajímat:

Které srovnávače zboží zvednou prodeje vašeho e-shopu

Zbožové srovnávače a vyhledávače jsou dlouhodobě efektivním nástrojem inzerce. Najdete mezi nimi několik univerzálních pro začátečníky i pokročilé prodejce. Ale i takové, které zatím neznáte, a přitom vám budou umět přivést nové zákazníky. Zorientujete se v nich pomocí Mergado průvodce.

22.10.2021
Srovnávače zboží: Jak předejdete nejčastějším chybám při nastavování kampaní

Inzerce na srovnávačích se e-shopům vyplatí a je jedno, jestli s podnikáním teprve začínáte, nebo se snažíte získat nové zákazníky. Pokud chcete předejít často opakovaným chybám při nastavování kampaní, máme pro vás rychlé tipy šité na míru pro Heureku, Google Nákupy nebo GLAMI.

12.10.2021

Chcete získat rychlý přehled o novinkách na domácí i zahraniční e-commerce scéně? Nový díl Mergado Insight vás během tří minut provede vším důležitým, co se událo na poli srovnávačů i našich appek. Nalaďte si k poobědové pauze MergadoTV a načerpejte užitečné tipy pro váš e-shop.

22.06.2021

Přidat komentář