Heureka Košík nabízí výhody nejlevnějšího marketplace na trhu

Přemýšlíte, jak navýšit objednávky? Tržiště české zbožákové jedničky láká e-shopy na nízkou cenu a další výhody. Pojďme si říct, co musíte splňovat, abyste benefity Heureka Košíku mohli využít.

Zobrazujte se na top pozicích

Když nakupující klikne na oranžové tlačítko Koupit na Heurece, na detailu vybraného produktu se mu na nejvyšších příčkách a (za určitého předpokladu) na TOP pozicích zobrazí e-shopy z Heureka Košíku. Jejich nabídka tak stojí nad zbožím obchodů, které Košík nepoužívají. Právě lepší pozice, která více upoutá pozornost, je základní výhodou prodávání skrz toto marketplace. Jaké jsou však jeho další možnosti? A co musíte splňovat, abyste v Heureka Košíku mohli začít obchodovat?

Tlačítko Koupit na Heurece. Zdroj: heureka.cz

Jaká jsou kritéria používání Heureka Košíku?

Abyste se v administraci Heureky do tržiště mohli zaregistrovat, musíte mít:

  • certifikát Ověřeno zákazníky
  • správně nastavený XML feed (zejména obrázky bez vodoznaků, ceny zaokrouhlené na koruny a smysluplné popisky, protože se mohou zobrazovat)
Registrace Heureka košíku. Zdroj: heureka.cz

Na základě čeho se určuje TOP pozice?

Výběr produktu na TOP pozici ovlivňuje:

  • cena produktu
  • cena dopravy
  • hodnocení e-shopu

API nebo NO API?

Obchod do Košíku zapojíte prostřednictvím jedné z těchto variant:

  • API – změny stavů objednávek v XML probíhají automaticky, tuto možnost často využívají větší e-shopy s velkým počtem produktů v nabídce
  • NO API – změny ve feedu provádíte ručně, vhodné pro menší obchody s méně rozsáhlým sortimentem

A provize?

Blog Heureky říká: „Výše odměny z realizovaného nákupu prostřednictvím Košíku na Heurece odpovídá procentuální provizi vypočítané z hodnoty kupní ceny zboží včetně DPH.“

Příklad výšky provize. Zdroj: https://sluzby.heureka.cz/napoveda/kosik-provize/

Jaké další výhody nabízí Heureka Košík?

  • možnost platby kartou prostřednictvím služby PayU vždy, i když ji konkrétní e-shop nenabízí, za využívání této služby navíc neplatí žádný poplatek
  • v Heureka Košíku se platí pouze za dokončené nákupy
  • platíte jen za realizované objednávky, ne za prokliky

 

Pokud se s e-shopem do tohoto tržiště zapojíte, mohou vaše objednávky vzrůst až o 30 %. Zajímají vás další novinky z Heureky? Navštivte tuto rubriku na našem blogu. Pravidelně v ní uvádíme všechny aktuality, které největší český zbožák zavádí.

 

Mohlo by vás zajímat:

Získejte co nejvíc z české e-commerce. Nabízí progresivní prostředí a mnoho příležitostí

Online trh v České republice v posledních zaznamenal výrazný růst. Pandemie Covidu-19 ho vloni částečně zpomalila, ale i tak zdejší e-commerce láká stále víc prodejců z řad Čechů i ze zahraniční.

24.02.2021
Mějte přehled o aktualitách v e-commerce. Přináší je nová rubrika Mergado Insight

Jak se zorientovat v přívalu novinek z online světa? Na pomoc vám přichází naše Natálka, která si která si v nejnovější sérii Mergado TV posvítí na důležité události české i slovenské e-commerce scény. Sledujte rychlý přelet tím nejnovějším, co přinesla Heureka či Zboží.cz v Mergado Insight.

04.02.2021
Inzerujte na Árukereső.hu, největším maďarském srovnávači

Dobyli jste úspěšně s českým e-shopem na sousední trhy a rozmýšlíte, kam dál? O maďarské e-commerce se už několik let říká, že je jedním z nejideálnějších cílů pro expandující e-shopy. A kde jinde v Maďarsku začít inzerovat, než na největším místním srovnávači Árukereső.

12.01.2021

Přidat komentář