Heureka Košík nabízí výhody nejlevnějšího marketplace na trhu

Přemýšlíte, jak navýšit objednávky? Tržiště české zbožákové jedničky láká e‑shopy na nízkou cenu a další výhody. Pojďme si říct, co musíte splňovat, abyste benefity Heureka Košíku mohli využít.

Přemýšlíte, jak navýšit objednávky? Tržiště české zbožákové jedničky láká e‑shopy na nízkou cenu a další výhody. Pojďme si říct, co musíte splňovat, abyste benefity Heureka Košíku mohli využít.

Zobrazujte se na top pozicích

Když nakupující klikne na oranžové tlačítko Koupit na Heurece, na detailu vybraného produktu se mu na nejvyšších příčkách a (za určitého předpokladu) na TOP pozicích zobrazí e‑shopy z Heureka Košíku. Jejich nabídka tak stojí nad zbožím obchodů, které Košík nepoužívají. Právě lepší pozice, která více upoutá pozornost, je základní výhodou prodávání skrz toto marketplace. Jaké jsou však jeho další možnosti? A co musíte splňovat, abyste v Heureka Košíku mohli začít obchodovat?

Jaká jsou kritéria používání Heureka Košíku?

Abyste se v administraci Heureky do tržiště mohli zaregistrovat, musíte mít:

  • certifikát Ověřeno zákazníky
  • správně nastavený XML feed (zejména obrázky bez vodoznaků, ceny zaokrouhlené na koruny a smysluplné popisky, protože se mohou zobrazovat)

Na základě čeho se určuje TOP pozice?

Výběr produktu na TOP pozici ovlivňuje:

  • cena produktu
  • cena dopravy
  • hodnocení e‑shopu

API nebo NO API?

Obchod do Košíku zapojíte prostřednictvím jedné z těchto variant:

  • API – změny stavů objednávek v XML probíhají automaticky, tuto možnost často využívají větší e‑shopy s velkým počtem produktů v nabídce
  • NO API – změny ve feedu provádíte ručně, vhodné pro menší obchody s méně rozsáhlým sortimentem

A provize?

Blog Heureky říká: „Výše odměny z realizovaného nákupu prostřednictvím Košíku na Heurece odpovídá procentuální provizi vypočítané z hodnoty kupní ceny zboží včetně DPH.“

Jaké další výhody nabízí Heureka Košík?

  • možnost platby kartou prostřednictvím služby PayU vždy, i když ji konkrétní e‑shop nenabízí, za využívání této služby navíc neplatí žádný poplatek
  • v Heureka Košíku se platí pouze za dokončené nákupy
  • platíte jen za realizované objednávky, ne za prokliky

Pokud se s e‑shopem do tohoto tržiště zapojíte, mohou vaše objednávky vzrůst až o 30 %. Zajímají vás další novinky z Heureky? Navštivte tuto rubriku na našem blogu. Pravidelně v ní uvádíme všechny aktuality, které největší český zbožák zavádí.

Mohlo by vás zajímat:

Lukáš Horák

Lukáš se v Mergadu stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z Mergada. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.