Získejte s Mergado Packem widget Heureka Ověřeno zákazníky pro OpenCart

Přivítejte novou verzi Mergado Pack v 1.6 modulu pro OpenCart platformy. Obchodníkům, kteří mají e-shop postavený na platformě OpenCart 3+, přináší možnost doplnit widget Heureka Ověřeno zákazníky a vylepšené měření konverzí. Ukážeme si, v čem spočívá přidaná funkce do modulu.

Získejte Heureka widget na pár kliknutí

Zvyšte pravděpodobnost, že u vás zákazník nakoupí s odznakem Ověřeno zákazníky na Heurece. Pokud navíc prodáváte přes platformu Opencart s napojením na Mergado Pack, je toto nastavení odteď jednodušší.

Jak si nastavit widget Ověřeno zákazníky na OpenCart

  1. Prvním krokem pro přidání widgetu je aktivování funkce v administraci Mergado Pack na stránce Reklamní systémy -> Heureka.
  2. Následně vyplníte ID certifikátu pro Ověřeno zákazníky, které najdete ve vašem Heureka účtu pod záložkou Ověřeno zákazníky -> Nastavení a data z dotazníků.
  3. Dále je nutné aktivovat funkci odznaku a vyplnit jeho ID. Ikonky pro vložení na váš e-shop a jejich ID se vám v Heureka administraci zobrazí až po dosáhnutí podmínek pro získání certifikátu Ověřeno zákazníky.
  4. V rámci zachování GDPR přidá aktivní funkce Ověřeno zákazníky do posledního kroku objednávkového procesu checkbox se souhlasem pro zaslání dotazníku Heureka. Souhlas je formou opt-out a je nutné, aby ho zákazník označil, pokud nesouhlasí se zasláním dotazníku.
Plovoucí widget Ověřeno zákazníky na e-shopu.

Upravte si i vizuální podobu odznaku

Mergado Pack zobrazuje pouze plovoucí widget - pokud na svůj e-shop chcete přidat další odznak z nabídky ikonek (např. pečeť), musíte ho přidat ručně. Kódy pro vložení ikonek najdete na stejné stránce jako ID plovoucího odznaku v záložce Ověřeno zákazníky -> Nastavení a data dotazníků.

Mezi možnosti nastavení naleznete i volby zobrazení na pravé nebo levé straně, odsazení od horního okraje stránky nebo zda se má widget zobrazit i na mobilních zařízeních.

 

Nastavení Heureka widgetu v Mergado Packu.

Změřte úspěšnost vašich kampaní na Heurece

Mergado Pack dokáže nově měřit konverze ze srovnávače Heureka - zjistíte jím, kolik procent prokliků konvertuje do objednávky, včetně obratu objednávek a návratnosti peněz zaplacených za prokliky.

Implementaci si nastavíte v administraci Mergado Pack. Funkci aktivujete v záložce Reklamní systémy Heureka, kde vložíte klíč pro měření konverzí. Najdete ho v administraci Heureka účtu pod záložkou Statistiky a reporty -> Měření konverzí -> Veřejný klíč pro kód měření konverzí.

Aktivace měření konverzí v Mergado Pack.

Zaujal vás modul Mergado Pack? Mrkněte se, co všechno nabízí↓

Vytěžte ze svého e-shopu ještě víc a spojte síly s Mergado Packem. Jeho pomocí si lehce naimplementujete i widget GLAMI TOP pro srovnávač GLAMI nebo další známé reklamní systémy.

 

Mohlo by vás zajímat:

Mergado Pack: Jak přidat kódy produktů do vašeho WooCommerce e-shopu?

Plugin Mergado Pack se opět hlásí o pozornost s novinkami, které uživatelům přinesl poslední release. Kromě zajímavých vylepšení se v tomto článku zaměříme na novou možnost přidávat EAN kódy v produktovém feedu.

27.05.2021
Implementujte Biano služby Pixel a Button pomocí Mergado Packu a Google Tag Manageru

Chcete na srovnávači Biano přizpůsobit zobrazování produktů na základě preferencí zákazníka? Zvládnete to pomocí remarketingové služby Biano Pixel a similarity funkce Biano Button. Na požadované výsledky dosáhnete pouze správnou implementací.

13.04.2021
Sbírejte zákaznické recenze Google na vašem PrestaShop nebo WooCommerce e-shopu

Zákaznické recenze Google jsou cenným zdrojem informací a další možností, jak zviditelnit e-shop a produkty. Implementujte je pro váš obchod na platformách PrestaShop nebo WooCommerce. Zvýšíte tím jeho důvěryhodnost.

30.03.2021

Přidat komentář