Získejte s Mergado Packem widget Heureka Ověřeno zákazníky pro OpenCart

Přivítejte novou verzi Mergado Pack v 1.6 modulu pro OpenCart platformy. Obchodníkům, kteří mají e-shop postavený na platformě OpenCart 3+, přináší možnost doplnit widget Heureka Ověřeno zákazníky a vylepšené měření konverzí. Ukážeme si, v čem spočívá přidaná funkce do modulu.

Získejte Heureka widget na pár kliknutí

Zvyšte pravděpodobnost, že u vás zákazník nakoupí s odznakem Ověřeno zákazníky na Heurece. Pokud navíc prodáváte přes platformu Opencart s napojením na Mergado Pack, je toto nastavení odteď jednodušší.

Jak si nastavit widget Ověřeno zákazníky na OpenCart

  1. Prvním krokem pro přidání widgetu je aktivování funkce v administraci Mergado Pack na stránce Reklamní systémy -> Heureka.
  2. Následně vyplníte ID certifikátu pro Ověřeno zákazníky, které najdete ve vašem Heureka účtu pod záložkou Ověřeno zákazníky -> Nastavení a data z dotazníků.
  3. Dále je nutné aktivovat funkci odznaku a vyplnit jeho ID. Ikonky pro vložení na váš e-shop a jejich ID se vám v Heureka administraci zobrazí až po dosáhnutí podmínek pro získání certifikátu Ověřeno zákazníky.
  4. V rámci zachování GDPR přidá aktivní funkce Ověřeno zákazníky do posledního kroku objednávkového procesu checkbox se souhlasem pro zaslání dotazníku Heureka. Souhlas je formou opt-out a je nutné, aby ho zákazník označil, pokud nesouhlasí se zasláním dotazníku.
Plovoucí widget Ověřeno zákazníky na e-shopu.

Upravte si i vizuální podobu odznaku

Mergado Pack zobrazuje pouze plovoucí widget - pokud na svůj e-shop chcete přidat další odznak z nabídky ikonek (např. pečeť), musíte ho přidat ručně. Kódy pro vložení ikonek najdete na stejné stránce jako ID plovoucího odznaku v záložce Ověřeno zákazníky -> Nastavení a data dotazníků.

Mezi možnosti nastavení naleznete i volby zobrazení na pravé nebo levé straně, odsazení od horního okraje stránky nebo zda se má widget zobrazit i na mobilních zařízeních.

 

Nastavení Heureka widgetu v Mergado Packu.

Změřte úspěšnost vašich kampaní na Heurece

Mergado Pack dokáže nově měřit konverze ze srovnávače Heureka - zjistíte jím, kolik procent prokliků konvertuje do objednávky, včetně obratu objednávek a návratnosti peněz zaplacených za prokliky.

Implementaci si nastavíte v administraci Mergado Pack. Funkci aktivujete v záložce Reklamní systémy Heureka, kde vložíte klíč pro měření konverzí. Najdete ho v administraci Heureka účtu pod záložkou Statistiky a reporty -> Měření konverzí -> Veřejný klíč pro kód měření konverzí.

Aktivace měření konverzí v Mergado Pack.

Zaujal vás modul Mergado Pack? Mrkněte se, co všechno nabízí↓

Vytěžte ze svého e-shopu ještě víc a spojte síly s Mergado Packem. Jeho pomocí si lehce naimplementujete i widget GLAMI TOP pro srovnávač GLAMI nebo další známé reklamní systémy.

 

Mohlo by vás zajímat:

Crony otevírají dveře lepší automatizaci

Vlastníte e-shop, anebo jich několik spravujete? Při své práci jste se už určitě setkali s Cronem – službou, která hlídá pravidelné spouštění úloh na hostingu webu. Jeho používání vám zabezpečí automatické generování XML feedu a v nasledujících řádcích vám přiblížíme, proč se bez něj neobejdete při exportu z Mergado Packu.

21.10.2020
Mergado Pack pro OpenCart nově nabízí implementaci měření konverzí pro Sklik a Zboží.cz

Nedávný release Mergado Packu pro OpenCart přinesl mnoho novinek, se kterými zlepšíte chod vašeho e-shopu před hlavní sezónou roku. Přidanou funkcí je implementace měření konverzí pro Sklik a Zboží.cz a připojený retargeting. Pojďme si ukázat, jak je s pomocí Packu jednoduše nastavíte.

24.09.2020

I když váš e-shop na PrestaShopu podporuje možnost platby ve více různých měnách, statistiky o objednávkách v Google Analytics se vám zobrazují pouze na jednu měnu, a proto jsou zkreslené. Jak tedy zařídit, aby poskytovaly co nejsprávnější informace? Používejte currencyCode.

11.08.2020

Přidat komentář