Glami

Prvky vyhledávače zboží a sociální sítě v sobě kombinuje Glami (dříve Domodi). Zaměřuje se na módu a doplňky a umožňuje uživatelům z řad koncových zákazníků e-shopů prohlížet zboží, vytvářet kolekce, ty sdílet a komentovat. Zdrojem dat jsou tradiční importy XML. Tvůrcem je skupina Miton. Na starosti má v ní Glami Tomáš Hodboď, bývalý dlouholetý náčelník Heureky. Glami / Domodi působí kromě České republiky také v Polsku, Německu, Francii či Itálii.

Odkaz na web: Glami.cz.

Odborné články o Glami.cz:

Móda a módní doplňky si na Glami své místo už dávno našly – svědčí jim velké obrázkové dlaždice, na kterých si zákazníci vybraný kousek snadno prohlédnou bez zbytečného klikání. Nově nemusí do detailu klikat ani pro údaj o dostupnosti zboží!

05.04.2017
Máte zboží ve slevě? Glami má speciální kategorii

Z patnácti set na tisíc korun. Sleva 33%! O tom už se vyplatí zákazníky informovat – vždyť spousta z nich vyhledává právě nejlevnější zboží nebo to s velkou slevou. Na Glami mohou zákazníci takové zboží najít přímo v sekci Slevy.

09.03.2017
Změny ve feedu pro Glami – nezůstaňte pozadu!

Módní srovnávač Glami bude od března vyžadovat v XML feedu informace o době dodání a ceně dopravy zboží. Doporučujeme si proto zkontrolovat, jestli je ve feedu uvádíte správně a případně pomocí Mergada snadno napravit!

16.02.2017
Naplnění PARAMetrů produktů z jejich názvu

Možná jste se ve svém e-shopu setkali s produkty, které mají informace o barvě a velikosti všude možně, jen ne v elementu PARAM, kam patří. Jak je tam dostat?

03.01.2017

Na Slovensko v říjnu vstoupil nový vyhledávač zboží. Zaměřuje se na módu, obuv i doplňky a stojí za ním skupina Miton, včetně Tomáše Hodbodě, bývalého dlouholetého ředitele Heureky.

20.10.2016
Logo Glami

Virtuální nákupní galerie Domodi.cz změnila od července 2015 svůj název na Glami.cz. Proč? Zjistil jsem pro vás podrobnosti.

10.07.2015