GLAMI

GLAMI v sobě kombinuje prvky vyhledávače zboží a sociální sítě. Zaměřuje se na módu a doplňky a umožňuje uživatelům z řad koncových zákazníků e-shopů prohlížet zboží, vytvářet kolekce, ty sdílet a komentovat. Zdrojem dat jsou tradiční importy XML.

Kde můžete s GLAMI inzerovat?

GLAMI kromě České republiky působí v dalších 17ti evropských státech a v Brazílii. Nově jsou to země Pobaltí Litva, Lotyšsko a Estonsko.

 

🇨🇿 GLAMI.CZ 🇷🇺 GLAMI.RU 🇬🇷 GLAMI.GR 🇧🇷 GLAMI.COM.BR
🇸🇰 GLAMI.SK 🇭🇺 GLAMI.HU 🇹🇷 GLAMI.COM.TR 🇱🇹 GLAMI.LT
🇩🇪 GLAMI.DE 🇪🇸 GLAMI.ES 🇸🇮 GLAMI.SI 🇱🇻 GLAMI.LV
🇫🇷 GLAMI.FR 🇷🇴 GLAMI.RO 🇭🇷 GLAMI.HR 🇪🇪 GLAMI.EE
🇮🇹 STILEO.IT 🇧🇬 GLAMI.BG 🇪🇺 GLAMI.ECO  

 

Jak inzerovat na GLAMI?

Jakýkoliv obchodník, jehož e-shop nabízí vhodné zboží. Může využít placenou i neplacenou verzi inzerce. Na GLAMI platíte ve chvíli, kdy se někdo proklikne z tohoto zbožáku na váš e-shop. Cena za proklik se liší podle toho, v jaké kategorii prodáváte a podle zařízení, ze kterého se zákazníci na váš e-shop prokliknou. Pro neplacenou verzi musíte mít na vašem e-shopu nainstalovaný Glami pixel.

Všechny informace ohledně specifikace feedu pro GLAMI najdete na: https://www.glami.cz/info/feed/

Zdrojem dat jsou tradiční importy XML.

Soubory by měly být uloženy na URL adrese.

Všechny produkty zasílané na GLAMI, musí mít systém velikostí a hodnotu velikosti správně vyplněnou. Výjimkou jsou brýle, šály a kabelky. Více na: https://www.glami.cz/info/feed/

Ano. Glami v XML feedu vyžaduje uvádět informace o složení výrobku včetně jeho procentuálního zastoupení v produktu. Tento požadavek se týká pouze textilního zboží. Pokud složení neuvedete, nebude možné produkt promovat PPC systémem. Tyto informace obsahuje údaj Materiál či Složení a jeho hodnota, kterou musíte zadat ve tvaru název materiálu a procenta, např. Bavlna 100%. Více na: https://www.glami.cz/info/feed/

 

Jak vám s inzercí na GLAMI pomůže Mergado?

Mergado je feed marketingový nástroj, jehož pomocí dokážete hromadně a automatizovaně nastavovat inzerci pro řadu velkých zbožových srovnávačů, včetně GLAMI.

  • Mergado podporuje všech 14 GLAMI formátů.
  • Pro všechny domény nabízíme Audit feedu a našeptáváme automaticky strom kategorií.
  • Náš nástroj také podporuje služby GLAMI pixel a GLAMI TOP. Používáte či pro inzerci na GLAMI chcete používat některé e-shopové platformy? Propojte je pohodlně s Mergadem pomocí Mergado Packu.
  • Obrázky, které jsou na GLAMI stěžejní hromadně upravíte v appce Feed Image Editor.

 

Zkuste Mergado na 30 dní zdarma

 

Mergado Pack a GLAMI 

Mergado Pack je bezplatný nástroj, který usnadňuje správu online marketingu a pomůže vám s implemantací dalších služeb GLAMI do vašeho e-shopu. Modul pro PrestaShop, OpenCart nebo WordPress s WooCommerce jednodušše vyexportuje vaše produktové feedy, implementuje GLAMI piXel, zákaznické recenze TOP a spoustu dalšího.

 

 

Logo Mergado Glami XML

Pomocí modulu Mergado Pack vygenerujete produktový feed z vašeho e-shopu ve specifikaci Mergado XML. Tento feed následně převedete pomocí nástroje Mergado na formát GLAMI XML, který použijete pro nahrání vašeho produktového katalogu na srovnávač GLAMI. Přegenerování XML feedů nastavíte v různých časech, tak aby zůstaly vždy aktuální a reflektovaly změny ve vaší produktové nabídce. Mergado Pack si poradí i s velkým počtem produktů v řádech tisíců pomocí funkce postupného generování. Nemusíte se tak bát nahrát celou vaši produktovou řadu na GLAMI.

 

 

Logo Glami piXel

Mergado Pack podporuje implementaci GLAMI piXelu jednodušše přímo do vašeho e-shopu. Prostřednictvím služby piXel zjistí GLAMI, jaké akce zákazník na vašem webu provádí a poté přizpůsobí výpis produktů na jejich stránkách dle preferencí zákazníků – například podle oblíbených barev, značek, cen a podobně. Srovnávač přednostně zobrazuje nabídku obchodů, se kterými mají zákazníci již zkušenosti a tím vám pomáhá se zvýšení prodejů.

GLAMI piXel aktivujete jednoduše vyplněním vašeho GLAMI API klíče a povolením funkce piXelu v administraci Mergado Pack modulu.

 

 

Logo Glami TOP

Službu GLAMI TOP zákaznické recenze určitě využijete pokud je pro vás důležité být vidět na módním srovnávači. Pomocí dotazníku sbírá GLAMI hodnocení nákupu a e-shopu od vašich zákazníků. Po splnění podmínek budou vaše produkty označeny odznakem G-TOP nebo G-ověřeno a výrazně viditelnější pro nakupující. Zákazníci si tak mohou lépe vyfiltrovat vaše produkty a e-shopu to přinese více objednávek.

Funkci aktivujete v administraci Mergado Pack vyplněním vašeho GLAMI TOP API klíče, výběrem příslušné jazykové verze a povolením funkce GLAMI TOP. Pro správné zasílání emailů s dotazníky je ještě nutné přidat DNS záznamy dle specifikace GLAMI. Tato funkce následně zákazníkovi na konci nákupního procesu zobrazí výzvu se souhlasem pro zaslání dotazníku. 

 

 

Vyberte platformu vašeho eshopu a vyzkoušejte Mergado Pack:

 

 

 

 

Pusťte si video s radami, co si na GLAMI ohlídat

Inspirujte se tipy Jirky Drážného ze zlínské agentury PRIA SYSTEM:

 

Čtěte o GLAMI na našem blogu:

Nastavte si dopravu pro známé srovnávače a reklamní systémy

Kvalitně nastavená nabídka dopravců a cena dopravy jsou klíčové konkurenční zbraně e-shopů inzerujících na vyhledávačích zboží. Máme pro vás přehledného průvodce, který vám ukáže, jak v Mergadu nastavíte pravidla pro cenu dopravy na nejznámějších zbožácích.

03.06.2020
Zvyšte úspěšnost e-shopu na Slovensku pomocí služby GLAMI TOP

Srovnávač GLAMI v březnu spustil projekt GLAMI TOP i na slovenském trhu. Slovenští zákazníci získávají možnost hodnotit svoji spokojenost s nákupem či značkou. Přečtěte si, jaké výhody e-shopařům využívání této služby přináší.

12.03.2020
Srovnávač módy startuje projekt GLAMI TOP

Pokud je pro vás GLAMI důležitým kanálem pro prodej vašeho zboží, zbystřete pozornost. Srovnávač zaměřený na módu a doplňky přidává vylepšení – zákaznické recenze. Odlišení od konkurence je odteď snazší díky zpětné vazbě od nakupujících a přináší s sebou řadu výhod. Pojďme se na ně podívat.

08.01.2020
Nastavte si doručení do Vánoc na GLAMI a Zboží.cz

Špička vánočních nákupů je tady. Mnoho zákazníků bude objednávat zboží na poslední chvíli a jejich rozhodování do velké míry ovlivní informace o tom, jestli zboží dorazí včas pod stromeček. Podívejte se, jak nastavíte garanci doručení do Vánoc na GLAMI a Zboží.cz.

10.12.2019
Začátek října patří online slevám GLAMIDAYS

Specializovaný porovnávač GLAMI působící v oblasti módy připravuje i tento rok svoji zavedenou akci GLAMIDAYS. Ta se bude již počtvrté konat na podzim a předpřipraví tak e-shopy na náročné období blížících se Vánoc. Přiblížíme si, na co všechno byste se měli nachystat a jaké další novinky má Glami v plánu.

03.09.2019
Pochopte rozdíly mezi Heurekou a GLAMI

Každý zbožák je jiný a na obsah feedů má vlastní požadavky. Konzultanti naší podpory se často setkávají s nesrovnalostmi uživatelů Mergada ohledně specifikací jednotlivých srovnávačů. S tím jsme se rozhodli skoncovat. V tomto článku si popíšeme hlavní rozdíly mezi Heurekou a GLAMI, abyste pochopili, co je potřeba v Mergadu nastavit odlišně.

17.07.2019
Specifikujte materiálové složení na GLAMI snadno pomocí Mergada

Velkým e-shopařským tématem poslední doby je povinná podpora tagu PERCENTAGE, který GLAMI zavádí od 1. 8. 2019. S aktuálním releasem, který proběhne 11. 7. v 16 hodin, začne Mergado specifikaci materiálového složení pro GLAMI podporovat.

11.07.2019
PROBIDDING 2019 – Rozhovory se Šárkou Cihlovou (Red Media) a Jirkou Drážným (PRIA SYSTEM)

Na konferenci PROBIDDING 2019 jsme posbírali pěkný kus video-materiálu. Abyste nemuseli na zatím nezveřejněné rozhovory čekat, přinášíme vám rovnou dva naráz.

10.06.2019
GLAMI začne požadovat informace o materiálu produktu

Srovnávač módy GLAMI představil další novinku, která má jeho uživatelům pomoci získat více zákazníků, kteří mají o jejich zboží skutečný zájem. Pokud inzerujete na GLAMI, nově budete u oblečení, obuvi a doplňků muset povinně uvádět jednu z informací, která nejvíce ovlivňuje rozhodnutí zákazníků – z jakého materiálu jsou vaše produkty.

14.05.2019
Získejte více z GLAMI díky jeho novinkám na rok 2019

Fashion srovnávač GLAMI v roce 2018 opět posunul dál svoje služby. Rozšířil pole působnosti do dalších států, spustil rozsáhlou televizní kampaň, e-shopům pomohl k nákupům v hodnotě přesahující 2 miliardy. Co je letos před ním? Jaké novinky pro své uživatele chystá?

01.03.2019