GLAMI

GLAMI v sobě kombinuje prvky vyhledávače zboží a sociální sítě. Zaměřuje se na módu a doplňky a umožňuje uživatelům z řad koncových zákazníků e-shopů prohlížet zboží, vytvářet kolekce, ty sdílet a komentovat. Zdrojem dat jsou tradiční importy XML. GLAMI kromě České republiky také působí v Polsku, Německu, Francii či Itálii.

Odborné články o Glami:

Pochopte rozdíly mezi Heurekou a GLAMI

Každý zbožák je jiný a na obsah feedů má vlastní požadavky. Konzultanti naší podpory se často setkávají s nesrovnalostmi uživatelů Mergada ohledně specifikací jednotlivých srovnávačů. S tím jsme se rozhodli skoncovat. V tomto článku si popíšeme hlavní rozdíly mezi Heurekou a GLAMI, abyste pochopili, co je potřeba v Mergadu nastavit odlišně.

17.07.2019
Specifikujte materiálové složení na GLAMI snadno pomocí Mergada

Velkým e-shopařským tématem poslední doby je povinná podpora tagu PERCENTAGE, který GLAMI zavádí od 1. 8. 2019. S aktuálním releasem, který proběhne 11. 7. v 16 hodin, začne Mergado specifikaci materiálového složení pro GLAMI podporovat.

11.07.2019
PROBIDDING 2019 – Rozhovory se Šárkou Cihlovou (Red Media) a Jirkou Drážným (PRIA SYSTEM)

Na konferenci PROBIDDING 2019 jsme posbírali pěkný kus video-materiálu. Abyste nemuseli na zatím nezveřejněné rozhovory čekat, přinášíme vám rovnou dva naráz.

10.06.2019
GLAMI začne požadovat informace o materiálu produktu

Srovnávač módy GLAMI představil další novinku, která má jeho uživatelům pomoci získat více zákazníků, kteří mají o jejich zboží skutečný zájem. Pokud inzerujete na GLAMI, nově budete u oblečení, obuvi a doplňků muset povinně uvádět jednu z informací, která nejvíce ovlivňuje rozhodnutí zákazníků – z jakého materiálu jsou vaše produkty.

14.05.2019
Získejte více z GLAMI díky jeho novinkám na rok 2019

Fashion srovnávač GLAMI v roce 2018 opět posunul dál svoje služby. Rozšířil pole působnosti do dalších států, spustil rozsáhlou televizní kampaň, e-shopům pomohl k nákupům v hodnotě přesahující 2 miliardy. Co je letos před ním? Jaké novinky pro své uživatele chystá?

01.03.2019
Rozšiřte řady svých zákazníků při podzimních slevových akcích

Druhá polovina podzimu přináší prodejcům největší zisky za celý rok. Do tohoto období se v ČR soustředí i několik slevových akcí, které jim k větším ziskům pomáhají. Zúčastněte se jich i s vašimi či klientskými e-shopy, je nejvyšší čas se připravit.

25.10.2018
Nastavte si GLAMI piXel v modulu Mergado Marketing Pack

Mergado Marketing Pack je modul, který umí propojit Mergado s často používanými e-shopovými platformami. Nově mezi funkce modulu přibyla možnost nastavení GLAMI piXelu, a to pro všechny tři podporované platformy – PrestaShop, Magento a WooCommerce.

23.10.2018
GLAMI zavádí na podzim několik novinek

GLAMI přichází na podzim s několika novinkami. Upravují zobrazení velikostí oblečení, i řazení produktů. Plánuje také zopakovat akci GLAMI DAYS. Pojďme se na jednotlivé změny podívat podrobněji.

08.10.2018
Prodávejte módu na GLAMI

GLAMI je jedním z nejpopulárnějších specializovaných srovnávačů zboží v ČR. Zaměřuje se na módu a doplňky a umožňuje zákazníkům e-shopů prohlížet zboží, vytvářet kolekce, sdílet je a komentovat. Pojďme si tento zbožák, který kromě České republiky působí v dalších 8 evropských zemích, představit blíže.

06.09.2018
GLAMI mění tvář a pravidla zobrazování produktů

Na módu specializovaný vyhledávač GLAMI před létem přináší několik novinek. Kromě zvýraznění sportovního zboží na českém webu a omezení počtu zobrazovaných produktů v neplaceném režimu také kompletně mění vizuální styl.

08.06.2018