Glami

Glami v sobě kombinuje prvky vyhledávače zboží a sociální sítě. Zaměřuje se na módu a doplňky a umožňuje uživatelům z řad koncových zákazníků e-shopů prohlížet zboží, vytvářet kolekce, ty sdílet a komentovat. Zdrojem dat jsou tradiční importy XML. Glami kromě České republiky také působí v Polsku, Německu, Francii či Itálii.

Odborné články o Glami:

Móda a módní doplňky si na Glami své místo už dávno našly – svědčí jim velké obrázkové dlaždice, na kterých si zákazníci vybraný kousek snadno prohlédnou bez zbytečného klikání. Nově nemusí do detailu klikat ani pro údaj o dostupnosti zboží!

05.04.2017
Máte zboží ve slevě? Glami má speciální kategorii

Z patnácti set na tisíc korun. Sleva 33%! O tom už se vyplatí zákazníky informovat – vždyť spousta z nich vyhledává právě nejlevnější zboží nebo to s velkou slevou. Na Glami mohou zákazníci takové zboží najít přímo v sekci Slevy.

09.03.2017
Změny ve feedu pro Glami – nezůstaňte pozadu!

Módní srovnávač Glami bude od března vyžadovat v XML feedu informace o době dodání a ceně dopravy zboží. Doporučujeme si proto zkontrolovat, jestli je ve feedu uvádíte správně a případně pomocí Mergada snadno napravit!

16.02.2017
Naplnění PARAMetrů produktů z jejich názvu

Možná jste se ve svém e-shopu setkali s produkty, které mají informace o barvě a velikosti všude možně, jen ne v elementu PARAM, kam patří. Jak je tam dostat?

03.01.2017

Na Slovensko v říjnu vstoupil nový vyhledávač zboží. Zaměřuje se na módu, obuv i doplňky a stojí za ním skupina Miton, včetně Tomáše Hodbodě, bývalého dlouholetého ředitele Heureky.

20.10.2016
Nejčastější využití Mergada (3. díl), ilustrační obrázek

Seriál tří článků (viz 1. díl a 2. díl) dnes zakončíme dalšími tipy, jak nejčastěji naši zákazníci Mergado používají. Nechte se inspirovat!

09.09.2016
Podporovaných formátů je již 40

Ano, od začátku června, kdy jsem počítal podporované reklamní formáty naposledy, jsem se naučil spravovat data pro nové vyhledávače zboží z Evropy, a tak vám nově pomohou rovnou se 40 různými reklamními sytsémy.

31.07.2015
Logo Glami

Virtuální nákupní galerie Domodi.cz změnila od července 2015 svůj název na Glami.cz. Proč? Zjistil jsem pro vás podrobnosti.

10.07.2015
TOP srovnávače / porovnávače zboží v ČR v roce 2014 dle NetMonitoru, loga

Byla v roce 2014 větší Heureka či Zboží.cz? Co přinesl redesign Zboží.cz z pohledu návštěvnosti? Přečtěte si odpovědi na tyto i další otázky v následujícím stručném souhrnu výsledků roku 2014.

26.02.2015
Mergadovy novinky

Na konci ledna jsem sliboval, že novinky v mé administraci budou pokračovat. Přečtěte si, jaké vychytávky pro Vás mám nyní.

05.02.2015