CPC

Zkratka CPC pochází z anglického Cost Per Click, což lze volně přeložit jako náklady za proklik. Jde o způsob účtování ceny inzerce. Celková inzerce je stanovena na základě počtu prokliků na web inzerenta. V praxi je často kombinován s aukčním principem pro stanovení výsledné ceny prokliku. Následují odborné články o CPC, zejména ve spojení s vyhledávači zboží.

Odborné články o CPC:

Heureka CPC / bidding, novinky

Minule jsem v rozboru plnění podmínek Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže Heurekou slíbil, že se podíváme na některé novinky, které byly na Heurece nasazeny, podrobněji. Dnes se zaměříme na placenou inzerci e-shopů v PPC režimu (bidding).

19.07.2016
Mr. Mergado CPC rule

Aby člověk nastavil svému e-shopu v Mergadu nabídky za prokliky, potřeboval k tomu někdy i desítky různých pravidel. Nově jsem připravil pravidlo, které tuto práci zjednoduší. Přečtěte si jak.

14.08.2015
Heureka cz CPC a Mergado, ilustrace

Pročetli jste si aktualizovaný ceník prokliků Heureky podrobně? Nedávno jste mohli najít upozornění na jeho aktualizaci ve své e-mailové schránce. Pro jistotu vyberu pár bodů, které mne zaujaly, a doplním je o to, co byste měli znát, i když nové to není.

21.10.2014

Propagujete zboží z vašeho e-shopu na vyhledávači zboží Heureka.cz? Pak dostáváte od Heuréky na mail pravidelný přehled o proklicích a účtovaných cenách. V tomto článku vám vysvětlím, jak se Heuréka k účtovaným cenám dopočítala.

25.04.2012