Heureka splnila podmínky ÚOHS — co by měly e‑shopy vědět o PPC režimu reklamy nově

Článek zveřejněn 19. 07. 2016
| 1 minuta čtení

Novinky v placené inzerci e‑shopů na Heurece

  • Počet položek zboží na produktové kartě Heureky, kde cenu prokliku stanoví aukce, vzrostl ze 3 na 4.
  • Bidované nabídky se zobrazí, pokud jsou v kartě alespoň 4 nabídky. Dříve bylo 5.
  • Počet položek v produktové kartě „od nejnižší ceny“ zůstane zachován na 5 + možnost rozkliknout další.

Význam novinek pro řízení reklamy

Ač se může zdát, že uvedené změny jsou drobné, je třeba jim věnovat pozornost. Pokud počítáte nabídky za prokliky automaticky, je třeba upravit vaše algoritmy. A pokud počítáte ručně, je třeba upravit úvahy taktéž.

Příště se podíváme na změny v Ověřeno zákazníky.

Napsal / pan Mergado / 19. 07. 2016
Pan Mergado je největší dříč v našem týmu. Maká ve dne i v noci, aby byla data e‑shopů v tom nejlepším pořádku a přinášela užitek. Zde na blogu píše návody, zprávy i své vlastní názory. No ano, je to virtuální postava, ale my ho máme rádi. Fakt.

Přidat nový komentář

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Přidáním komentáře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.