Přejít na hlavní obsah
  • Čeština
  • Slovak
  • English
  • Polish
  • Slovenian
  • Croatian
  • Serbian
  • German (Austria)
  • German (Germany)
  • German (Switzerland)
  • Hungarian
  • Systém
    MERGADO Editor
    MERGADO Audit
    MERGADO Pack
    MERGADO Store
    MERGADO Orders
    MERGADO Keywords
    MERGADO Translate
    MERGADO Marketplaces
    Facebook
    Heureka
    Shoptet
    Google
    Další integrace
  • Academy
    Jak začít
    Případové studie
    Blog
    Školení
    Nápověda/​FAQ
    Forum
    MERGADO TV
  • Partners
    Co nabízíme partnerům
    Certifikovaní partneři
    Certifikovaní specialisté
    Získejte certifikaci
    Pro reklamní portály a shopsystémy
    Pro tvůrce eshopů
    Pro vývojáře aplikací
  • Ceník
  • O nás
    Kontakty
    Kariéra
    Reference
    Náš příběh
    Press Kit
Zkuste trial na 30 dní zdarma
Přihlášení Registrace Registrace
Zkuste trial na 30 dní zdarma
Přihlášení Registrace Registrace
  • Čeština
  • Slovak
  • English
  • Polish
  • Slovenian
  • Croatian
  • Serbian
  • German (Austria)
  • German (Germany)
  • German (Switzerland)
  • Hungarian
  1. Úvod
  2. Blog
  3. HEUREKA_CPC

HEUREKA_CPC

HEUREKA_CPC je element XML pro Heureku, který obsahuje maximální nabídku za proklik. Tím lze účinně řídit cenu inzerce. Nabídky za prokliky lze stanovit i v administraci Heureky. Obdobný element pro Zboží.cz se jmenuje MAX_CPC.

Odborné články o HAUREKA_CPC:

Kolik se platí za proklik na Heurece

Pro nárůst návštěvnosti e‑shopu ze srovnávačů zboží je stěžejní nastavení výše ceny za proklik. Každý zbožák si cenu za prokliky účtuje podle vlastních podmínek. Udělejte si přehled, kolik se platí za proklik na největším českém zbožáku – Heureka.cz.
19. 11. 2019
| 2 minuty čtení
Novinky ze srovnávačů
2 minuty

Heureka splnila podmínky ÚOHS — co by měly e‑shopy vědět o PPC režimu reklamy nově

Minule jsem v rozboru plnění podmínek Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže Heurekou slíbil, že se podíváme na některé novinky, které byly na Heurece nasazeny, podrobněji. Dnes se zaměříme na placenou inzerci e‑shopů v PPC režimu (bidding).
19. 07. 2016
| 1 minuta čtení
Novinky ze srovnávačů
1 minuta

Nastavte nabídky za proklik svého e‑shopu na Heurece či Zboží.cz jednodušeji

Aby člověk nastavil svému e‑shopu v Mergadu nabídky za prokliky, potřeboval k tomu někdy i desítky různých pravidel. Nově jsem připravil pravidlo, které tuto práci zjednoduší. Přečtěte si jak.
14. 08. 2015
| 2 minuty čtení
Pracujeme s Mergadem
2 minuty

A nový ceník Heureky jste si přečetli?

Pročetli jste si aktualizovaný ceník prokliků Heureky podrobně? Nedávno jste mohli najít upozornění na jeho aktualizaci ve své e‑mailové schránce. Pro jistotu vyberu pár bodů, které mne zaujaly, a doplním je o to, co byste měli znát, i když nové to není.
21. 10. 2014
| 1 minuta čtení
Novinky ze srovnávačů
1 minuta

Co čekat od nového ceníku Heureky

Ve čtvrtek 15. května 2014 vstoupí v účinnost nový ceník minimálních cen prokliků na Heurece. Co přinese? Zpřehlednění ceníku a zdražení inzerce pro některé kategorie zboží. Přečtěte si víc.
12. 05. 2014
| 2 minuty čtení
Novinky ze srovnávačů
2 minuty

Jak správně nastavit cenu za proklik na Heurece

Heureka.cz před nedávnem zavedla možnost nastavení nabízené ceny za proklik (biddování) v XML souboru pomocí tagu HEUREKA_CPC. Víte, jak se ale systém zachová, když nastavíte různé ceny v XML souboru a v administraci u kategorie a u produktu?
05. 10. 2012
| 3 minuty čtení
Novinky ze srovnávačů
3 minuty

Kolik se platí za proklik na Heureka.cz

Propagujete zboží z vašeho e‑shopu na vyhledávači zboží Heureka.cz? Pak dostáváte od Heuréky na mail pravidelný přehled o proklicích a účtovaných cenách. V tomto článku vám vysvětlím, jak se Heuréka k účtovaným cenám dopočítala.
25. 04. 2012
| 3 minuty čtení
Novinky ze srovnávačů
3 minuty

Nejčtenější články

  • Scraping Camel ziskově automatizuje tvorbu SEO a PPC reklamy a komplexně analyzuje váš web
  • 9 nejčastějších chyb ve Srovname.cz feedu a jak je opravit v MERGADU
  • Jak využít AI při správě dat v MERGADU
  • PPC reklamy pro Google Ads a Sklik už nikdy ne ručně. Ušetřete si čas s aplikací PPC Wolf
  • MERGADO Fest vás vzdělá v e-commerce i propojí s odborníky

Kategorie

  • Pracujeme s Mergadem
  • Novinky ze srovnávačů
  • Rozhovory
  • E-shopová řešení a platformy
  • Aplikace
  • Mergado Pack
  • Case Studies
  • E-commerce tipy
  • Ze života Mergada
  • S Mergadem do zahraničí
  • Novinky v Mergadu
  • Mergado tipy

Oblíbená témata

Tipy pro práci s MergademTipy pro vaši inzerciHeureka.czPravidla v MergaduXML feedFeed Image EditorZboží.czE-commerce akceBidding FoxGoogle NákupyMergado PackBiddingMergado aplikaceWooCommerceElementy

Technický support

  • mergado@mergado.cz
  • +420 608 440 067
    (Po-Pá 9-16)

Fakturační support

  • fakturace@mergado.cz
  • +420 775 400 545
    (Po-Pá 10-15)

Důležité odkazy

  • Podmínky užívání
  • Prohlášení o cookies
  • Přihlášení k newsletteru

Sociální sítě

Capterra

Provozovatelem stránek MERGADO.cz je Mergado technologies, s. r. o., — Pavlovská 12, 623 00, Brno — IČ: 03570061 — DIČ: CZ03570061 — Podmínky užívání.
Mergado technologies, s. r. o. je členem koncernu Profitak group, s.r.o..