Kolik se platí za proklik na Heurece

Pro nárůst návštěvnosti e-shopu ze srovnávačů zboží je stěžejní nastavení výše ceny za proklik. Každý zbožák si cenu za prokliky účtuje podle vlastních podmínek. Udělejte si přehled, kolik se platí za proklik na největším českém zbožáku – Heureka.cz.

Rozhoduje kategorie a cenové rozpětí

Zboží se na Heureka.cz řadí do kategorií. Podle toho, ve které kategorii je konkrétní produkt zařazen, se určuje i minimální částka za proklik z Heureky do vašeho e-shopu. Minimální ceny pro jednotlivé kategorie uvádí Heureka na stránce Ceník prokliků.

Cena za proklik se kromě kategorie produktu odvíjí také od jeho ceny:

  • U produktů do 21,00 Kč není cena prokliku účtována.
  • Jeho minimální cena je 0,375 Kč.
  • Jeho maximální cena je 17,500 Kč (za produkty nad 50 tisíc).
  • V období od 1. 11. do 31. 1. každého roku ceník podléhá plošnému navýšení o 25 %.
Náhled ceníku za prokliky na Heureka.cz. Zdroj: Zdroj: sluzby.heureka.cz/napoveda/cenik-prokliku

Aukční model

V případě umístění obchodu v oranžovém boxu „Heureka.cz pro vás vybírá kvalitní obchody“ je cena vypočítána na základě aukčního modelu. Pokud si obchod nastaví maximální cenu za proklik, systém spočítá kvalitu (kritéria jako cena, skladovost nebo např. hodnocení) jeho a ostatních obchodů a na základě toho účtuje cenu, která je nutná k udržení na dané pozici.

Příklad

Pokud má váš e-shop jediného konkurenta, který má od Heureky stejné hodnocení jako vy, rozhoduje o pořadí cena nabídnutá za proklik (element HEUREKA_CPC v produktovém XML feedu). Pokud konkurenční e-shop za proklik nabízí 1 Kč a vy nabízíte např. 10 Kč, stačí vám na 1. pozici platit cokoliv nad 1 Kč. Heureka vám proto za proklik nebude účtovat nabízených 10 Kč, ale jen 1,10 Kč.

Detail obchodu a fulltextové vyhledávání

Cena prokliku z detailu obchodu a výsledků fulltextového vyhledávání je zpoplatněna cenou 2,75 Kč. Za prokliky z partnerských srovnávačů si Heureka účtuje cenu od 1 kč do 2,50 Kč.

Ceník prokliků ze satelitů Heureka.cz. Zdroj: sluzby.heureka.cz/napoveda/cenik-prokliku

Vyzkoušejte zvýšit ceny za proklik u vybraných produktů a zjistěte, jak se tyto změny projevily na pořadí vašeho e-shopu na kartě vybraného zboží. Chcete udržet výdaje za inzerci na Heurece na rozumné výši? Využijte služby biddovacího automatu Bidding Fox – s jeho pomocí efektivně navýšíte obrat e-shopu za příznivou cenu.

 

Mohlo by vás zajímat:

Rychlejší cesta k zákazníkovi díky Heureka boxu Produkt vám dodá

Nejsilnější část sezóny pro e-shopy se před několika týdny rozběhla naplno. Jaké možnosti nabízí Heureka na zvýšení šance zákazníkova úspěšného nákupu? Jednou z nich je i pole Produkt vám dodá, který vám poskytne konkurenční výhodu vůči dalším prodejcům.

14.11.2019
Připravte se na změnu cen za prokliky na Heurece

Období letního uvolnění se blíží ke konci. Pro e-shopaře a správce inzerce začne podzim aktualizací ceníku Heureky. Heureka na českém i slovenském portálu chystá změny cen za proklik. Budou platné od 2. září 2019.

21.08.2019
Pochopte rozdíly mezi Heurekou a GLAMI

Každý zbožák je jiný a na obsah feedů má vlastní požadavky. Konzultanti naší podpory se často setkávají s nesrovnalostmi uživatelů Mergada ohledně specifikací jednotlivých srovnávačů. S tím jsme se rozhodli skoncovat. V tomto článku si popíšeme hlavní rozdíly mezi Heurekou a GLAMI, abyste pochopili, co je potřeba v Mergadu nastavit odlišně.

17.07.2019

Přidat komentář