Udělejte si přehled, jaké povinné parametry přidává Heureka

Česká a slovenská Heureka rozšiřuje seznam povinných parametrů v kategorii móda a nábytek. Zjistěte, co by vám při nastavování inzerce v tomto segmentu nemělo uniknout a připravte se na tuto změnu s Mergadem.

Ulehčete zákazníkům cestu k produktům, které pro ně budou nejvhodnější

Začátek července přinese e-shopařům inzerujícím na Heurece nové povinnosti při úpravě feedu. Vedle klasicky požadovaných parametrů velikosti bude srovnávač nově požadovat uvádění informací o barvě, materiálu a značce.

Heureka tímto krokem reaguje na filtrování kritérií, které zákazníci při nákupu oblečení často používají. Takové zúžení nabídky poskytne nakupujícím možnost výběru ze zboží přímo na míru. Jako další parametry doporučuje Heureka používat styl, střih, vzor a druh. Jejich pomocí vytvoříte detailnější popis produktu, který dokáže zvýšit šanci na jeho lepší zobrazení pro zákazníka a samotný nákup z e-shopu.

Podrobné podmínky k povinným parametrům ze sekce Móda najdete na webu Heureky.

Příklad parametrů v XML souboru. Zdroj: https://sluzby.heureka.cz/napoveda/podminky-pro-sekci-moda-a-obleceni

Při dolazování kampaně na Heurece nezapomínejte na kvalitní obrázek produktu. Srovnávač doporučuje zasílat fotografie s minimální velikostí 400 x 400 px. A nepodceňujte ani ostatní atributy produktových obrázků – vyzkoušejte jejich kvalitu a proveďte jim audit od Feed Image Editoru. Odhalíte s ním případné chyby v obrazové inzercii svého e-shopu.

Nové povinné parametry přibudou i do kategorie nábytek. Element PRODUCTNAME by měl od 1. července obsahovat informace o velikosti (rozměry pro výšku, šířku, hloubku) barvě a materiálu částí produktu. Detaily o sekci nábytek najdete v nápovědě Heureky.

 

Pamatujte, že čím podrobnější popis zboží srovnávačům poskytnete, tím snáz zaujmete cílového zákazníka e-shopu. Se vším ostatním vám pomůže Mergado, které vám pomůže zefektivnit nastavování vaší inzerce.

 

Mohlo by vás zajímat:

Inzerujte na Árukereső.hu, největším maďarském srovnávači

Dobyli jste úspěšně s českým e-shopem na sousední trhy a rozmýšlíte, kam dál? O maďarské e-commerce se už několik let říká, že je jedním z nejideálnějších cílů pro expandující e-shopy. A kde jinde v Maďarsku začít inzerovat, než na největším místním srovnávači Árukereső.

12.01.2021
Jak si vybrat párovací aplikaci? Zjistěte, která je pro váš e-shop nejlepší

Bezchybná spárovanost produktů je klíčem ke kvalitní inzerci na srovnávačích zboží. Na zvládnutí tohoto úkonu naleznete v Mergado Store rovnou dvě užitečné aplikace, Pairing Bear a Heureka Watchdog. Přinášíme vám srovnání, které vám pomůže zorientovat se při jejich výběru.

06.01.2021
Přílákejte další zákazníky. Pomohou vám předvánoční vychytávky ze srovnávačů

Srovnávače zboží a e-shopová řešení pro uživatele před Vánoci připravily několik užitečných vylepšení. Jaké nové funkce přibyly do Shoptetu, GLAMI nebo Heureky? Zorientujte se v novinkách a získejte jejich pomocí zákazníky, kteří nechávají nákup dárků na poslední chvíli.

03.12.2020

Přidat komentář