Udělejte si přehled, jaké povinné parametry přidává Heureka

Článek zveřejněn 02.06.2020

Česká a slovenská Heureka rozšiřuje seznam povinných parametrů v kategorii móda a nábytek. Zjistěte, co by vám při nastavování inzerce v tomto segmentu nemělo uniknout a připravte se na tuto změnu s Mergadem.

Ulehčete zákazníkům cestu k produktům, které pro ně budou nejvhodnější

Začátek července přinese e-shopařům inzerujícím na Heurece nové povinnosti při úpravě feedu. Vedle klasicky požadovaných parametrů velikosti bude srovnávač nově požadovat uvádění informací o barvě, materiálu a značce.

Heureka tímto krokem reaguje na filtrování kritérií, které zákazníci při nákupu oblečení často používají. Takové zúžení nabídky poskytne nakupujícím možnost výběru ze zboží přímo na míru. Jako další parametry doporučuje Heureka používat styl, střih, vzor a druh. Jejich pomocí vytvoříte detailnější popis produktu, který dokáže zvýšit šanci na jeho lepší zobrazení pro zákazníka a samotný nákup z e-shopu.

Podrobné podmínky k povinným parametrům ze sekce Móda najdete na webu Heureky.

Příklad parametrů v XML souboru. Zdroj: https://sluzby.heureka.cz/napoveda/podminky-pro-sekci-moda-a-obleceni

Při dolazování kampaně na Heurece nezapomínejte na kvalitní obrázek produktu. Srovnávač doporučuje zasílat fotografie s minimální velikostí 400 x 400 px. A nepodceňujte ani ostatní atributy produktových obrázků – vyzkoušejte jejich kvalitu a proveďte jim audit od Feed Image Editoru. Odhalíte s ním případné chyby v obrazové inzercii svého e-shopu.

Nové povinné parametry přibudou i do kategorie nábytek. Element PRODUCTNAME by měl od 1. července obsahovat informace o velikosti (rozměry pro výšku, šířku, hloubku) barvě a materiálu částí produktu. Detaily o sekci nábytek najdete v nápovědě Heureky.

 

Pamatujte, že čím podrobnější popis zboží srovnávačům poskytnete, tím snáz zaujmete cílového zákazníka e-shopu. Se vším ostatním vám pomůže Mergado, které vám pomůže zefektivnit nastavování vaší inzerce.

 

Mohlo by vás zajímat:

Potřebujete na Heureku přidat slevové kódy? V Mergadu to snadno zvládnete

Nabízí váš e-shop slevy prostřednictvím voucherů? Heureka v lednu 2022 přidala možnost zasílat informace o slevových voucherech, které mohou zákazníci při nákupu uplatnit. Mergado ji už plně podporuje a přinášíme vám krátký návod, jak jeho pomocí vše pohodlně nastavíte.

15.02.2022
Které srovnávače zboží zvednou prodeje vašeho e-shopu

Zbožové srovnávače a vyhledávače jsou dlouhodobě efektivním nástrojem inzerce. Najdete mezi nimi několik univerzálních pro začátečníky i pokročilé prodejce. Ale i takové, které zatím neznáte, a přitom vám budou umět přivést nové zákazníky. Zorientujete se v nich pomocí Mergado průvodce.

22.10.2021
Srovnávače zboží: Jak předejdete nejčastějším chybám při nastavování kampaní

Inzerce na srovnávačích se e-shopům vyplatí a je jedno, jestli s podnikáním teprve začínáte, nebo se snažíte získat nové zákazníky. Pokud chcete předejít často opakovaným chybám při nastavování kampaní, máme pro vás rychlé tipy šité na míru pro Heureku, Google Nákupy nebo GLAMI.

12.10.2021

Přidat komentář