Udělejte si přehled, jaké povinné parametry přidává Heureka

Česká a slovenská Heureka rozšiřuje seznam povinných parametrů v kategorii móda a nábytek. Zjistěte, co by vám při nastavování inzerce v tomto segmentu nemělo uniknout a připravte se na tuto změnu s Mergadem.

Ulehčete zákazníkům cestu k produktům, které pro ně budou nejvhodnější

Začátek července přinese e-shopařům inzerujícím na Heurece nové povinnosti při úpravě feedu. Vedle klasicky požadovaných parametrů velikosti bude srovnávač nově požadovat uvádění informací o barvě, materiálu a značce.

Heureka tímto krokem reaguje na filtrování kritérií, které zákazníci při nákupu oblečení často používají. Takové zúžení nabídky poskytne nakupujícím možnost výběru ze zboží přímo na míru. Jako další parametry doporučuje Heureka používat styl, střih, vzor a druh. Jejich pomocí vytvoříte detailnější popis produktu, který dokáže zvýšit šanci na jeho lepší zobrazení pro zákazníka a samotný nákup z e-shopu.

Podrobné podmínky k povinným parametrům ze sekce Móda najdete na webu Heureky.

Příklad parametrů v XML souboru. Zdroj: https://sluzby.heureka.cz/napoveda/podminky-pro-sekci-moda-a-obleceni

Při dolazování kampaně na Heurece nezapomínejte na kvalitní obrázek produktu. Srovnávač doporučuje zasílat fotografie s minimální velikostí 400 x 400 px. A nepodceňujte ani ostatní atributy produktových obrázků – vyzkoušejte jejich kvalitu a proveďte jim audit od Feed Image Editoru. Odhalíte s ním případné chyby v obrazové inzercii svého e-shopu.

Nové povinné parametry přibudou i do kategorie nábytek. Element PRODUCTNAME by měl od 1. července obsahovat informace o velikosti (rozměry pro výšku, šířku, hloubku) barvě a materiálu částí produktu. Detaily o sekci nábytek najdete v nápovědě Heureky.

 

Pamatujte, že čím podrobnější popis zboží srovnávačům poskytnete, tím snáz zaujmete cílového zákazníka e-shopu. Se vším ostatním vám pomůže Mergado, které vám pomůže zefektivnit nastavování vaší inzerce.

 

Mohlo by vás zajímat:

Srovnávače zboží: Jak předejdete nejčastějším chybám při nastavování kampaní

Inzerce na srovnávačích se e-shopům vyplatí a je jedno, jestli s podnikáním teprve začínáte, nebo se snažíte získat nové zákazníky. Pokud chcete předejít často opakovaným chybám při nastavování kampaní, máme pro vás rychlé tipy šité na míru pro Heureku, Google Nákupy nebo GLAMI.

12.10.2021

Chcete získat rychlý přehled o novinkách na domácí i zahraniční e-commerce scéně? Nový díl Mergado Insight vás během tří minut provede vším důležitým, co se událo na poli srovnávačů i našich appek. Nalaďte si k poobědové pauze MergadoTV a načerpejte užitečné tipy pro váš e-shop.

22.06.2021
Novinky ze srovnávačů aneb jak se nejlépe připravit na letní e-shopařskou sezónu

Co by vás v nadcházejícím období nemělo minout v případě srovnávačů zboží? Shrnuli jsme pro vás užitečné novinky z Heureky a Favi, které využijete s nadcházejícími sezónními akcemi. Ať už zvažujete expanzi nebo vyladění inzerce pro domácí trh, jste na správném místě.

09.06.2021

Přidat komentář