Zboží.cz

Vyhledávač Zboží.cz zprostředkovává prodej zboží pomocí vyhledávání informací o nabízených produktech a jejich cenách mezi registrovanými internetovými obchody. E-shopům využívajícím služeb Zboží.cz Mergado poskytuje nástroje pro navyšování tržeb díky vyšší návštěvnosti.

Odborné články o možnostech inzerce na Zboží.cz:

Změny na Zboží.cz a Hledejceny.cz

Vyhledávače často upravují svůj vzhled i různé své služby, aby co nejvíc zpříjemnily inzerci e-shopům, které je využívají, i lidem, kteří na nich hledají zboží. Dnes si představíme dvě změny, z nichž s jednou přichází Zboží.cz a s druhou Hledejceny.cz.

07.02.2018
Párování a odpárování produktů na Heurece a Zboží.cz

Aby mělo inzerování na cenových srovnávačích smysl, je potřeba mít produkty správně zařazené do příslušných kategorií. Ale co když máte produkt spárovaný a chcete ho odpárovat? Jak to udělat na Heurece a Zboží.cz se podíváme v tomto článku.

18.01.2018
Změny v dotaznících spokojenosti na Heurece i Zboží.cz

Určitě se shodneme, že u nákupů na internetu je pro e-shop důležitá jeho reputace a tedy i dobré jméno. A protože lidé rádi hodnotí, Heureka, Zboží.cz i Mergado mají zavedené způsoby, jak zákazník může svou zkušenost se službou, nákupem a samotným e-shopem předat dál. V případě Heureky i Zboží.cz nastaly malé změny. Víte jaké?

 

27.09.2017

Taky vám jde občas hlava kolem z toho množství elementů, které se ve vašem feedu nachází? Některé jsou jasné – cena, název, druh dopravy – jiné už méně. Element ITEM_ID ale může být ve vašem feedu skutečně užitečný!

23.08.2017
Nové bannery na Zboží.cz - šance pro vaši inzerci!

Inzerovat na Zboží.cz nemusí být jenom otázka XML feedů. Srovnávač nedávno představil nové reklamní formáty – bannery, skrze které můžete svou nabídku promovat na desktopu i v mobilních zařízeních. 

09.08.2017
Nekonference 2017

Punkové prostory brněnského klubu Mersey, sedm přednášejících a téměř stovka účastníků dali dohromady letošní Nekonferenci. Kromě tradičních zbožákových témat byl tentokrát prostor i na krátkou „exkurzi“ do rebrandingu Notina nebo uvádění novinek od Tescomy. Přečtěte si víc!

09.06.2017
Kde se zobrazují elementy na Zboží.cz?

Elementy považujeme za základní stavební kameny XML feedů, jsou v nich ukryté informace o našem zboží. Kam přesně se ale na zbožových vyhledávačích propisují? 

30.05.2017
Limit pro zakládání nových produktů na Zboží.cz

Inzerce na zbožových srovnávačích vyžaduje napárování položek k již existujícím produktovým kartám. V případě, že taková karta neexistuje, je nutné ji manuálně založit. Zboží.cz teď zavádí týdenní limit pro počet požadavků ze strany e-shopů.

19.05.2017
Jednodušší přihlašování do Zboží.cz
Přístup do jednoho z největších českých srovnávačů zboží by měl být od dnešního dne jednodušší – Zboží.cz sjednocuje účty a s jedním přihlášením se tak nově dostanete na Zboží.cz, Firmy.cz nebo Sklik.cz.
 
03.05.2017
Novinky v zobrazování na Zboží.cz

Možná jste si v posledních dnech všimli změn v zobrazování detailu produktů na Zboží.cz. Chceme vám říct, že vás oči neklamou – skutečně tam jsou novinky a v článku si představíme, o co přesně jde.

20.04.2017