Zboží.cz

Vyhledávač Zboží.cz zprostředkovává prodej zboží pomocí vyhledávání informací o nabízených produktech a jejich cenách mezi registrovanými internetovými obchody. E-shopům využívajícím služeb Zboží.cz Mergado poskytuje nástroje pro navyšování tržeb díky vyšší návštěvnosti.

Odborné články o možnostech inzerce na Zboží.cz:

Párování a odpárování produktů na Heurece a Zboží.cz

Aby mělo inzerování na cenových srovnávačích smysl, je potřeba mít produkty správně zařazené do příslušných kategorií. Ale co když máte produkt spárovaný a chcete ho odpárovat? Jak to udělat na Heurece a Zboží.cz se podíváme v tomto článku.

18.01.2018
Změny v dotaznících spokojenosti na Heurece i Zboží.cz

Určitě se shodneme, že u nákupů na internetu je pro e-shop důležitá jeho reputace a tedy i dobré jméno. A protože lidé rádi hodnotí, Heureka, Zboží.cz i Mergado mají zavedené způsoby, jak zákazník může svou zkušenost se službou, nákupem a samotným e-shopem předat dál. V případě Heureky i Zboží.cz nastaly malé změny. Víte jaké?

 

27.09.2017

Taky vám jde občas hlava kolem z toho množství elementů, které se ve vašem feedu nachází? Některé jsou jasné – cena, název, druh dopravy – jiné už méně. Element ITEM_ID ale může být ve vašem feedu skutečně užitečný!

23.08.2017
Nové bannery na Zboží.cz - šance pro vaši inzerci!

Inzerovat na Zboží.cz nemusí být jenom otázka XML feedů. Srovnávač nedávno představil nové reklamní formáty – bannery, skrze které můžete svou nabídku promovat na desktopu i v mobilních zařízeních. 

09.08.2017
Nekonference 2017

Punkové prostory brněnského klubu Mersey, sedm přednášejících a téměř stovka účastníků dali dohromady letošní Nekonferenci. Kromě tradičních zbožákových témat byl tentokrát prostor i na krátkou „exkurzi“ do rebrandingu Notina nebo uvádění novinek od Tescomy. Přečtěte si víc!

09.06.2017
Kde se zobrazují elementy na Zboží.cz?

Elementy považujeme za základní stavební kameny XML feedů, jsou v nich ukryté informace o našem zboží. Kam přesně se ale na zbožových vyhledávačích propisují? 

30.05.2017
Limit pro zakládání nových produktů na Zboží.cz

Inzerce na zbožových srovnávačích vyžaduje napárování položek k již existujícím produktovým kartám. V případě, že taková karta neexistuje, je nutné ji manuálně založit. Zboží.cz teď zavádí týdenní limit pro počet požadavků ze strany e-shopů.

19.05.2017
Jednodušší přihlašování do Zboží.cz
Přístup do jednoho z největších českých srovnávačů zboží by měl být od dnešního dne jednodušší – Zboží.cz sjednocuje účty a s jedním přihlášením se tak nově dostanete na Zboží.cz, Firmy.cz nebo Sklik.cz.
 
03.05.2017
Novinky v zobrazování na Zboží.cz

Možná jste si v posledních dnech všimli změn v zobrazování detailu produktů na Zboží.cz. Chceme vám říct, že vás oči neklamou – skutečně tam jsou novinky a v článku si představíme, o co přesně jde.

20.04.2017
zbožové srovnávače 2016 a 2017

Jak bývá dobrým zvykem na začátku nového roku, podívali jsme se na loňské statistiky návštěvnosti zbožáků. Jenže čísla nejsou všechno! Použili jsme je tedy spíš jako odrazový můstek pro další přemýšlení. A první výsledek z něj je tady.

17.02.2017