Zboží.cz

Vyhledávač Zboží.cz zprostředkovává prodej zboží pomocí vyhledávání informací o nabízených produktech a jejich cenách mezi registrovanými internetovými obchody. E-shopům využívajícím služeb Zboží.cz Mergado poskytuje nástroje pro navyšování tržeb díky vyšší návštěvnosti.

Odborné články o možnostech inzerce na Zboží.cz:

NEkonference: Milan Šmíd ze Zboží.cz

Na NEkonferenci nemohl jako jeden ze speakrů chybět Milan Šmíd ze Zboží.cz. Ve svojí přednášce představil hned několik novinek, které jsme spolu rozvedli v rozhovoru. Jaké plány mají s produktovou databází? Co přibylo do produktového detailu? A co se skrývá pod pojmem certifikovaná agentura? Vše se dozvíte v našem videu.

21.06.2018
Pojmenujte správně produkty na Zboží.cz

Nedávno jsme si ukázali, že tag PRODUCTNAME slouží na Zboží.cz jako jediný element pro párování. Dnes si popíšeme, jak je tag PRODUCTNAME důležitý pro správné pojmenování produktů.

13.06.2018
NEkonference přinesla praktické rady i novinky z ecommerce světa

Začátek června se už tradičně nesl v duchu NEkonference, kterou organizuje agentura Besteto. A my jsme na ní samozřejmě nemohli chybět. Ať už proto, že jsme na ní měli speakra, anebo proto, že je to jednoduše skvělá akce, na které se potká spousta e-commerce nadšenců.

07.06.2018
Párujte efektivně na Zboží.cz

Správné použití a korektnost informací elementů ve feedu je základ úspěšné kampaně nazbožových srovnávačích. Element PRODUCTNAME je na Zboží.cz důležitý tag, který vám pomůže s více záležitostmi. Dnes si ukážeme, jak jeho pomocí správně spárovat produkty.

31.05.2018
Usnadněte zákazníkům rozhodování: Uvádějte na Zboží cenu za dopravu

Cena za dopravu je důležitým faktorem při výběru e-shopu, z něhož zákazník nakoupí. Nejen Heureka, ale i Zboží.cz mění podmínky zobrazování informací o možnostech dopravy. Jak ve feedu pro Zboží vše vyplnit tak, ať se vaše data správně propíší? Tím vás provede tento článek.

10.05.2018
Potřebujete pomoct s výběrem dárků? Zboží.cz vám dodá inspiraci

Oslava zlaté svatby vašich prarodičů je pomalu za dveřmi a vy jste jim stále nevybrali vhodný dárek. Tipy přátel nejsou to pravé a vy stále čekáte na inspiraci. Omluvíte se z oslavy a zůstanete raději doma? A nebo si necháte poradit?

18.04.2018
Nové kategorie na Heurece a Zboží

Dva největší české srovnávače v minulých týdnech opět upravily a přidaly další kategorie. Jejich zákazníkům to zase o něco více usnadní výběr zboží a možnosti jeho porovnání. Pokud na těchto zbožácích inzerujete, znamená to pro vás překontrolovat několik nových i stávajících sekcí a vše upravit tak, aby vašemu zboží nehrozilo zablokování.

13.03.2018
Ozvěny Ecommerce Expo – videorozhovor s Milanem Šmídem

Dalším, koho jsme na pražském Ecommerce Expo vyzpovídali, byl manažer společnosti Zboží.cz, Milan Šmíd. Naše otázky se točily okolo významných událostí, které se v Seznamu udály v průběhu loňského roku. Bavili jsme se tak např. o podstatných změnách v produktovém detailu či důležitosti rozšiřování řad zaměstnanců.

02.03.2018
Změny na Zboží.cz a Hledejceny.cz

Vyhledávače často upravují svůj vzhled i různé své služby, aby co nejvíc zpříjemnily inzerci e-shopům, které je využívají, i lidem, kteří na nich hledají zboží. Dnes si představíme dvě změny, z nichž s jednou přichází Zboží.cz a s druhou Hledejceny.cz.

07.02.2018
Párování a odpárování produktů na Heurece a Zboží.cz

Aby mělo inzerování na cenových srovnávačích smysl, je potřeba mít produkty správně zařazené do příslušných kategorií. Ale co když máte produkt spárovaný a chcete ho odpárovat? Jak to udělat na Heurece a Zboží.cz se podíváme v tomto článku.

18.01.2018