Zboží.cz

Vyhledávač Zboží.cz zprostředkovává prodej zboží pomocí vyhledávání informací o nabízených produktech a jejich cenách mezi registrovanými internetovými obchody. E-shopům využívajícím služeb Zboží.cz Mergado poskytuje nástroje pro navyšování tržeb díky vyšší návštěvnosti.

Odborné články o možnostech inzerce na Zboží.cz:

Potřebujete pomoct s výběrem dárků? Zboží.cz vám dodá inspiraci

Oslava zlaté svatby vašich prarodičů je pomalu za dveřmi a vy jste jim stále nevybrali vhodný dárek. Tipy přátel nejsou to pravé a vy stále čekáte na inspiraci. Omluvíte se z oslavy a zůstanete raději doma? A nebo si necháte poradit?

18.04.2018
Nové kategorie na Heurece a Zboží

Dva největší české srovnávače v minulých týdnech opět upravily a přidaly další kategorie. Jejich zákazníkům to zase o něco více usnadní výběr zboží a možnosti jeho porovnání. Pokud na těchto zbožácích inzerujete, znamená to pro vás překontrolovat několik nových i stávajících sekcí a vše upravit tak, aby vašemu zboží nehrozilo zablokování.

13.03.2018
Ozvěny Ecommerce Expo – videorozhovor s Milanem Šmídem

Dalším, koho jsme na pražském Ecommerce Expo vyzpovídali, byl manažer společnosti Zboží.cz, Milan Šmíd. Naše otázky se točily okolo významných událostí, které se v Seznamu udály v průběhu loňského roku. Bavili jsme se tak např. o podstatných změnách v produktovém detailu či důležitosti rozšiřování řad zaměstnanců.

02.03.2018
Změny na Zboží.cz a Hledejceny.cz

Vyhledávače často upravují svůj vzhled i různé své služby, aby co nejvíc zpříjemnily inzerci e-shopům, které je využívají, i lidem, kteří na nich hledají zboží. Dnes si představíme dvě změny, z nichž s jednou přichází Zboží.cz a s druhou Hledejceny.cz.

07.02.2018
Párování a odpárování produktů na Heurece a Zboží.cz

Aby mělo inzerování na cenových srovnávačích smysl, je potřeba mít produkty správně zařazené do příslušných kategorií. Ale co když máte produkt spárovaný a chcete ho odpárovat? Jak to udělat na Heurece a Zboží.cz se podíváme v tomto článku.

18.01.2018
Změny v dotaznících spokojenosti na Heurece i Zboží.cz

Určitě se shodneme, že u nákupů na internetu je pro e-shop důležitá jeho reputace a tedy i dobré jméno. A protože lidé rádi hodnotí, Heureka, Zboží.cz i Mergado mají zavedené způsoby, jak zákazník může svou zkušenost se službou, nákupem a samotným e-shopem předat dál. V případě Heureky i Zboží.cz nastaly malé změny. Víte jaké?

 

27.09.2017

Taky vám jde občas hlava kolem z toho množství elementů, které se ve vašem feedu nachází? Některé jsou jasné – cena, název, druh dopravy – jiné už méně. Element ITEM_ID ale může být ve vašem feedu skutečně užitečný!

23.08.2017
Nové bannery na Zboží.cz - šance pro vaši inzerci!

Inzerovat na Zboží.cz nemusí být jenom otázka XML feedů. Srovnávač nedávno představil nové reklamní formáty – bannery, skrze které můžete svou nabídku promovat na desktopu i v mobilních zařízeních. 

09.08.2017
Nekonference 2017

Punkové prostory brněnského klubu Mersey, sedm přednášejících a téměř stovka účastníků dali dohromady letošní Nekonferenci. Kromě tradičních zbožákových témat byl tentokrát prostor i na krátkou „exkurzi“ do rebrandingu Notina nebo uvádění novinek od Tescomy. Přečtěte si víc!

09.06.2017
Kde se zobrazují elementy na Zboží.cz?

Elementy považujeme za základní stavební kameny XML feedů, jsou v nich ukryté informace o našem zboží. Kam přesně se ale na zbožových vyhledávačích propisují? 

30.05.2017