Copy na stojáka je zpět

Natália Saganová
10. 10. 2018
1 minuta čtení
Copy na stojáka je zpět

Po letní pauze a podzimním rozběhu jsme pro vás připravili další Copy na stojáka. Počtvrté se spolu setkáme v prostorách Nekavárny. Pozvání přednášet přijal Roman Hřebecký z brněnského Pábení.

Po letní pauze a podzimním rozběhu jsme pro vás připravili další Copy na stojáka. Počtvrté se spolu setkáme v prostorách Nekavárny. Pozvání přednášet přijal Roman Hřebecký z brněnského Pábení.

Příznivci psaného slova se setkají v pondělí 22. října v Brně. Těšit se můžete na Romana Hřebeckého z agentury Pábení. Pábení si zakládá na tom, že všichni přemýšlejí jako designéři, i když se někdo věnuje psaní, někdo výzkumu a někdo vymýšlí strategie.

Kdo je Roman Hřebecký

Roman byl copywriter, který chtěl pochopit smysl kampaní a webů, na kterých se měly objevit jeho texty. Dostal se tak do světa UX, výzkumu, marketingu a designu. Dnes ve velkých firmách trénuje designéry, pomáhá stavět týmy napříč odděleními a bourá mezi nimi bariéry.

O čem bude prednáška

Jak nastavit spolupráci s firmou, která chce napsat texty, udělat web, kampaně i zlepšit marketingovou komunikaci? Roman se ve své přednášce bude věnovat tomu, jak Human Centered Design mění jejich klienty, i je samotné v Pábení.

Ukáže případovky, které začaly poptávkou po copywritingu a skončily… u designu aplikace mobilního bankovnictví, u transformace firmy, u úspěšných náborových kampaní, u tréninků designového myšlení v korporacích. Skončily úspěchy i neúspěchy.

Více najdete v našem eventu. Přihlásit se můžete zde.

Natália Saganová

Natálka v Mergadu začínala jako copywriterka, a proto na blogu narazíte i na její články. Teď ji nejčastěji uvidíte před hledáčkem kamery nebo jako hlavní organizátorku každoročního MergadoFestu. Šéfka copy týmu nepohrdne dobrým jídlem a ráda cestuje, nejlépe obojí dohromady. Je milovnice jógy, dobré knihy a tance.