Heureka Košík nabízí výhody nejlevnějšího marketplace na trhu

Přemýšlíte, jak navýšit objednávky? Tržiště české zbožákové jedničky láká e-shopy na nízkou cenu a další výhody. Pojďme si říct, co musíte splňovat, abyste benefity Heureka Košíku mohli využít.

Zobrazujte se na top pozicích

Když nakupující klikne na oranžové tlačítko Koupit na Heurece, na detailu vybraného produktu se mu na nejvyšších příčkách a (za určitého předpokladu) na TOP pozicích zobrazí e-shopy z Heureka Košíku. Jejich nabídka tak stojí nad zbožím obchodů, které Košík nepoužívají. Právě lepší pozice, která více upoutá pozornost, je základní výhodou prodávání skrz toto marketplace. Jaké jsou však jeho další možnosti? A co musíte splňovat, abyste v Heureka Košíku mohli začít obchodovat?

Tlačítko Koupit na Heurece. Zdroj: heureka.cz

Jaká jsou kritéria používání Heureka Košíku?

Abyste se v administraci Heureky do tržiště mohli zaregistrovat, musíte mít:

  • certifikát Ověřeno zákazníky
  • správně nastavený XML feed (zejména obrázky bez vodoznaků, ceny zaokrouhlené na koruny a smysluplné popisky, protože se mohou zobrazovat)
Registrace Heureka košíku. Zdroj: heureka.cz

Na základě čeho se určuje TOP pozice?

Výběr produktu na TOP pozici ovlivňuje:

  • cena produktu
  • cena dopravy
  • hodnocení e-shopu

API nebo NO API?

Obchod do Košíku zapojíte prostřednictvím jedné z těchto variant:

  • API – změny stavů objednávek v XML probíhají automaticky, tuto možnost často využívají větší e-shopy s velkým počtem produktů v nabídce
  • NO API – změny ve feedu provádíte ručně, vhodné pro menší obchody s méně rozsáhlým sortimentem

A provize?

Blog Heureky říká: „Výše odměny z realizovaného nákupu prostřednictvím Košíku na Heurece odpovídá procentuální provizi vypočítané z hodnoty kupní ceny zboží včetně DPH.“

Příklad výšky provize. Zdroj: https://sluzby.heureka.cz/napoveda/kosik-provize/

Jaké další výhody nabízí Heureka Košík?

  • možnost platby kartou prostřednictvím služby PayU vždy, i když ji konkrétní e-shop nenabízí, za využívání této služby navíc neplatí žádný poplatek
  • v Heureka Košíku se platí pouze za dokončené nákupy
  • platíte jen za realizované objednávky, ne za prokliky

 

Pokud se s e-shopem do tohoto tržiště zapojíte, mohou vaše objednávky vzrůst až o 30 %. Zajímají vás další novinky z Heureky? Navštivte tuto rubriku na našem blogu. Pravidelně v ní uvádíme všechny aktuality, které největší český zbožák zavádí.

 

Mohlo by vás zajímat:

Nastavte si dopravu pro známé srovnávače a reklamní systémy

Kvalitně nastavená nabídka dopravců a cena dopravy jsou klíčové konkurenční zbraně e-shopů inzerujících na vyhledávačích zboží. Máme pro vás přehledného průvodce, který vám ukáže, jak v Mergadu nastavíte pravidla pro cenu dopravy na nejznámějších zbožácích.

03.06.2020
Udělejte si přehled, jaké povinné parametry přidává Heureka

Česká a slovenská Heureka rozšiřuje seznam povinných parametrů v kategorii móda a nábytek. Zjistěte, co by vám při nastavování inzerce v tomto segmentu nemělo uniknout a připravte se na tuto změnu s Mergadem.

02.06.2020
Mergado + Bidding MeetUp se vydává do Bratislavy

V sérii Mergado + Bidding MeetUp navštěvujeme česká a slovenská města a představujeme novinky z aktuálních releasů Mergada a aplikace Bidding Fox. 26. února se vydáme do Bratislavy, kde se s účastníky o důležité novinky podělí také Heureka a agentura Invelity.

04.02.2020

Přidat komentář