Historie a novinky na HyperZboží.cz

Článek zveřejněn 29. 08. 2012
| 1 minuta čtení

Historie HyperZboží.cz

  • 2008 společnost Internet Media Group spouští vyhledávač HyperZboží.cz.
  • 2010 HyperMedia, a. s. kupuje 50% podíl v HyperZboží.cz.
  • Prosinec 2011 HyperMedia kupuje zbývající podíl HyperZboží.cz
  • 2010 – 2012 masivní obchodní činnost, počet registrovaných e‑shopů roste z cca 4 000 v roce 2010 na cca 11 000 v roce 2012.
  • 2012 v důsledku prudkého růstu počtu e‑shopů a položek zboží přestává dostačovat původní technické řešení. Začíná vývoj nového technického řešení.

Blízká budoucnost HyperZboží.cz

  • Září 2012 – přesun produkčního webu na nové technické řešení.
  • Do konce roku 2012 – první nové funkce spuštěny pro koncové uživatele.
  • Do konce března 2013 – spuštěna většina nových funkcí, na kterých se pracuje nyní, do ostrého provozu.

HyperZboží.cz jako černý kůň mezi vyhledávači zboží?

Možná si říkáte, že termíny jsou hodně rámcové, ale HyperZboží.cz prochází nyní totálním refactoringem, což je mezi vyhledávači zboží aktuálně výjimka. Navíc mu stojí v zádech silná skupina webů, v čele s HyperInzercí, a tak by mohlo být HyperZboží černým koněm vánoční sezóny 2012. Potvrdí tuto „divokou kartu“?

Napsal / pan Mergado / 29. 08. 2012
Pan Mergado je největší dříč v našem týmu. Maká ve dne i v noci, aby byla data e‑shopů v tom nejlepším pořádku a přinášela užitek. Zde na blogu píše návody, zprávy i své vlastní názory. No ano, je to virtuální postava, ale my ho máme rádi. Fakt.

Komentáře

Dobrý den, nějak mě zarazil článek “Blízká budoucnost HyperZboží.cz. Do konce března 2012 – spuštěna většina nových funkcí, na kterých se pracuje nyní, do ostrého provozu”.Nemá tam být do konce března 2013 jiank mi to nedává smysl.

Lukáš / 12. 09. 2012 - 16:48

Děkuji Lukáš. Máte pravdu, již jsem to opravil.

Vladimír Přichystal (admin) / 12. 09. 2012 - 17:03

Po letech doplním, že HyperZboží potenciál černého koně mezi vyhledávači zboží nenaplnilo. Martin Jech, tehdejší náčelník vývoje HyperZboží.cz vystoupil na Nekonferenci 2013 (pod odkazem najdeš článek s jeho prezentací). Mluvilo se o “novém” HyperZboží jako o případové studii tehdá začínajícího Microsoftího cloudu, ovšem namísto růžové budoucnosti postupně tato služba odešla mimo pozornost marketingových specialistů a v době vzniku těchto řádek jí např. v aktuálním programu školení vyhledávačů zboží věnujeme pozornost minimální.

Petr Parimucha (admin) / 14. 12. 2017 - 21:32

Přidat nový komentář

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Přidáním komentáře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.