Historie a novinky na HyperZboží.cz
Historie HyperZboží.cz
- 2008 společnost Internet Media Group spouští vyhledávač HyperZboží.cz.
- 2010 HyperMedia, a. s. kupuje 50% podíl v HyperZboží.cz.
- Prosinec 2011 HyperMedia kupuje zbývající podíl HyperZboží.cz
- 2010 – 2012 masivní obchodní činnost, počet registrovaných e‑shopů roste z cca 4 000 v roce 2010 na cca 11 000 v roce 2012.
- 2012 v důsledku prudkého růstu počtu e‑shopů a položek zboží přestává dostačovat původní technické řešení. Začíná vývoj nového technického řešení.
Blízká budoucnost HyperZboží.cz
- Září 2012 – přesun produkčního webu na nové technické řešení.
- Do konce roku 2012 – první nové funkce spuštěny pro koncové uživatele.
- Do konce března 2013 – spuštěna většina nových funkcí, na kterých se pracuje nyní, do ostrého provozu.
HyperZboží.cz jako černý kůň mezi vyhledávači zboží?
Možná si říkáte, že termíny jsou hodně rámcové, ale HyperZboží.cz prochází nyní totálním refactoringem, což je mezi vyhledávači zboží aktuálně výjimka. Navíc mu stojí v zádech silná skupina webů, v čele s HyperInzercí, a tak by mohlo být HyperZboží černým koněm vánoční sezóny 2012. Potvrdí tuto „divokou kartu“?

Komentáře
Děkuji Lukáš. Máte pravdu, již jsem to opravil.
Po letech doplním, že HyperZboží potenciál černého koně mezi vyhledávači zboží nenaplnilo. Martin Jech, tehdejší náčelník vývoje HyperZboží.cz vystoupil na Nekonferenci 2013 (pod odkazem najdeš článek s jeho prezentací). Mluvilo se o “novém” HyperZboží jako o případové studii tehdá začínajícího Microsoftího cloudu, ovšem namísto růžové budoucnosti postupně tato služba odešla mimo pozornost marketingových specialistů a v době vzniku těchto řádek jí např. v aktuálním programu školení vyhledávačů zboží věnujeme pozornost minimální.
Dobrý den, nějak mě zarazil článek “Blízká budoucnost HyperZboží.cz. Do konce března 2012 – spuštěna většina nových funkcí, na kterých se pracuje nyní, do ostrého provozu”.Nemá tam být do konce března 2013 jiank mi to nedává smysl.