Mergado Fest 2025 náhledovka

Že je sedmička šťastné číslo? Pro nás rozhodně! Právě sedmý ročník Mergado Festu všechny předchozí trumfnul — vymazleným programem i naprosto ochromující účastí. Letos jste nám totiž pomohli zaplnit Impact Hub tak, že nezbyl ani jeden lístek a za to vám děkujeme! Rekordních 300 účastníků se podepsalo na atmosféře celé akce, která byla jednoduše úžasná, inspirativní a nabila nás energií na týdny dopředu.

Branding. To je, oč tu běží

Celkem 25 spíkrů makalo celý den na tom, aby vám předali to nejlepší ze světa e‑commerce. Na hlavní Mergado Stage jsme hned ze startu pozvali Tomáše Davida z Datanimals, který si posvítil na branding a jeho efektivní využití v praxi. Paralelně s ním se vyhodnocení brandové kampaně věnoval Adam Šilhan z igloonet, který provedl účastníky workshopu oldschoolově, za pomoci flipchartu. To už tu dlouho nebylo a nás to moc bavilo. Po vydatném prvním bloku přednášek byl čas na kafe, občerstvení, trochu vydechnout a rychle na další workshop!

Až do vypětí sil

Kde získat cenné tipy pro kreativní strategie? Jedině u Tracy Azubuike z 6clickz! Její přednáška byla plná praktických tipů a rad, ze kterých šla hlava kolem i těm nejzkušenějším. Se stejným nasazením se ke svým čtyřiceti minutám postavil každý spíkr, kterého jsme na Mergado Fest letos pozvali — a toho si opravdu vážíme. Skvělé ohlasy získala taky tandemová přednáška Michala Janíka s Danielem Jiráskem, při které duo předložilo několik dat pro efektivní vylepšení PPC kampaní. Mezi top třemi zásadami se v prezentaci objevila automatizace manuálních úkonů, využívání Mergada a odlišení se v inzerci vůči konkurenci.

Pokud jste některou z prezentací nestihli nebo si ji chcete dát jednoduše ještě jednou, navštivte náš YouTube playlist, kde najdete všech 25 přednášek a workshopů pěkně pohromadě.

Mergado Fest

Z teorie rovnou do praxe

O některá témata jste dokonce stáli natolik, že místnosti téměř praskaly ve švech (zdravíme Tomáše Hruzíka z MAIRA). Hojné účasti se dočkal i závěrečný rozhovor s Petrou Krištof o networkingu, kde padaly dotazy, jak to říct… no, ze života. Třeba o nuceném (a často tak trapném) seznamování. Know-how, které jsme z rozhovoru získali, se nám podařilo později uplatnit na afterparty, o kterou nás neochudil ani tradiční liják. V rytmu energetické hudby a s drinkem od Bar Station jsme tak uzavřeli velmi úspěšný ročník největší moravské e‑commerce konference.

Moc děkujeme partnerům akce a všem, kdo nám pomohli akci vyprodat. Ještě jsme se z toho nevzpamatovali, ale už teď se těšíme na další Mergado Fest. Tak zase za rok!

Chcete si připomenout, jak to letos vypadalo? Mrkněte na náš krátký sestřih, který vás přenese zpátky na místo dění.

FAQ

Kdy bude další Mergado Fest? Sejdeme se zase začátkem června! Přesné datum zveřejníme v průběhu roku.

Jakým způsobem se volí přednášky? Dopředu dostanete přístup k registraci jednotlivých přednášek. Paralelně jedou čtyři bloky, napříč kterými si můžete vybrat to, co vás zajímá. Kapacita přednášek je omezená, proto je dobré s registrací neotálet!

Jak se vybírají témata na Mergado Fest? Děláme od ledna call for paper, a pečlivě vybíráme nejaktuálnější témata. Vyplatí se proto sledovat stránky Mergado Festu, abyste věděli o aktuálním dění a nic vám neuniklo.

Co všechno je v ceně vstupenky? Kromě nabitého programu je k dispozici celý den občerstvení v podobě jídla i pití a vstup na afterparty.

Alžběta Kocmanová

Copywriterka a obsahová specialistka Alžběta spojuje své dovednosti v psaní s vášní pro žurnalistiku a sociologii, které studuje. Ve své práci se zaměřuje na vytváření kvalitního obsahu a komunikaci, která rezonuje s cílovým publikem. Když není v práci nebo ve škole, věnuje se tanci, józe nebo tráví čas se svou kočkou, která ji vždycky drží v pozoru.