Nová aplikace Mergado ToDo

Jakub Nožička
13. 4. 2016
1 minuta čtení

Jak jsme avizovali při představení MERGADO Logbooku, máme pro vás další aplikaci, která vám pomůže efektivněji spravovat vaše projekty v MERGADU. Je jí MERGADO ToDo. S tímto správcem úkolů snadno získáte přehled nad stavem projektu. Aplikace dokáže hodně pomoct agenturám. Vedoucí týmu zodpovědný za řízení práce zadá úkoly specialistům a následně vidí, jak probíhá postup.

Jak jsme avizovali při představení MERGADO Logbooku, máme pro vás další aplikaci, která vám pomůže efektivněji spravovat vaše projekty v MERGADU. Je jí MERGADO ToDo. S tímto správcem úkolů snadno získáte přehled nad stavem projektu. Aplikace dokáže hodně pomoct agenturám. Vedoucí týmu zodpovědný za řízení práce zadá úkoly specialistům a následně vidí, jak probíhá postup.

 

Zakladní přehled úkolů.

Práce s úkoly

Přímo v aplikaci vytvoříte úkol a přiřadíte mu deadline do kdy má být splněn (aplikace zaznamená také datum jeho vytvoření). Splněné úkoly si odškrtnete a “zmizí”, což pomůže v rámci přehlednosti zbylých úkolů. Splněné úkoly zobrazíte překliknutím filtru nad tabulkou výběrem možnosti “splněné”.

Pomocí filtru si zobrazíte úkoly

  • nesplněné
  • splněné
  • všechny

Úkol můžete

  • vytvořit
  • označit jako splněný (ale také znovu změnit na nesplněný)
  • editovat — upravit zadání a změnit datum do kdy má být hotov
  • smazat

Mergado ToDo lze využívat oddělene pro každý export e‑shopu.

Proč Mergado ToDo používat

  • pomůže vám udržet přehled ve zpracovaných úkolech i v těch, které je ještě potřeba vyřešit
  • je zdarma

Začněte hned a zorganizujte si úkoly do jednoduchého ToDo listu ať máte přehled.

Jakub Nožička

Kuba vám odpoví, když napíšete dotaz na Mergadovu českou podporu. Je také autorem řady článků a návodů. To proto, že ví, jaké trable řešíte nejčastěji. Když zrovna nepracuje pro Mergado hraje na basu s kapelou Ponk, se kterou získal hudební cenu Anděl.