Jak inzerovat se stejnými náklady a větším dosahem? Odpovědí je CSS program od appky Kvinono

Získejte nového partnera pro váš e-shop. Poznejte aplikaci Kvinono. Novinka v Mergado Store vám umožní získat maximum z inzerce při výrazně nižších nákladech a dosáhnout až na 20% slevu v Google Shopping kampaních. Jak celý CSS program funguje? V novém dílu podcastu Mergado To Go vám jeho služby představí specialistka Aneta Matyášová.

Podcast si pusťte na kanálu MergadoToGo:

V podcastu vám Aneta poví:

0:24 Jakou pozici zastává Aneta v Kvinonu?
0:34 Co je to CSS program?
1:46 Proč je výhodné využít CSS program?
2:16 Jak vzniká taková výhoda?
2:58 Jak se budoval program Kvinono?
3:42 Musí klient s appkou využívat i služby Besteta?
3:51 Jaké jsou výhody CSS Kvinono?
4:53 Pro jaké zboží je program vhodný?
5:50 Jak si aktivovat Kvinono?
6:17 Je pro využívání CSS programu nutné používat Mergado?

Kvinono

Kvinono je aplikace agentury Besteto, která vám umožní připojit se do jejich CSS programu. Členství v ní vám zaručí nižší cenu inzerce v Google Nákupech až o 20 %. Za podobný výsledek tak budete platit méně. Nebo dosáhnete lepších výsledků pomocí obdobné ceny. Získejte maximum z inzerce vašich produktů na Google za méně peněz a vyzkoušejte CSS Kvinono na 1 měsíc zdarma.

Mohlo by vás zajímat:

Jak probíhala organizace osmého ročníku ShopCampu z pohledu Johany Kapošváryové?

Letošní ShopCamp se v plné síle vrátil do prostor ČVUT v Praze a opět přivítal česko-slovenskou e-commerce komunitu. Jak vzniká offline akce s ohledem na pandemická opatření? A jaké poznatky si odnesl ShopCamp tým z netradičního ročníku 2020?

30.09.2021
Poznejte blíže Biano novinky v rozhovoru s Paulínou Palíkovou

Jako mediální partneři jsme letošní ShopCamp využili naplno. Pro Mergado TV jsme natočili sérii zajímavých rozhovorů a dnes vám přinášíme další z nich. Se specialistkou Paulínou Palíkovou jsme si popovídali o nových funkcích v srovnávači Biano.

23.09.2021
Na co by si měly dát e-shopy pozor z pohledu copywritera?

Co je důležité pro e-shopy z hlediska obsahu? Jak mají vyřešit texty pro popisky a kategorie produktů? A na jaké další typy textů by se měly ještě zaměřit? Na ShopCampu 21 jsme tato a další témata probrali s Janem Novákem, copywriterem z Obsahové agentury.

14.09.2021

Přidat komentář