Se srovnávačem Geizhals dokážete inzerovat na několika evropských trzích

Článek zveřejněn 03.03.2022

Srovnávač Geizhals je jeden z největších zbožáků v Rakousku a Německu. Kromě toho funguje v dalších dvou zemích Evropy a provozuje i mezinárodní doménu. Aktuálně na jeho rakouské a německé doméně najdete přes 2 miliony produktů a přes 13 milionů návštěv měsíčně. To už jsou slušné důvody, pro zde začít inzerovat, co říkáte? Podívejme se, jak na to.

Jeden zbožák, pět možností, kam expandovat

Domény Geizhalsu .at a .de jsou nejvíce známé, ale kromě nich mají obchodníci možnost inzerovat i na:

  • skinflint.co.uk - Anglická mutace, která zobrazuje nabídky pro zákazníky ze Spojeného království.
  • cenowarka.pl - Mutace webu pro polský trh.
  • geizhals.eu - Mezinárodní doména, která uvádí všechny nabídky bez ohledu na to, do kterých zemí je lze doručit. Podle jazyku prohlížeče zobrazuje zboží v němčině, angličtině nebo polštině.

Geizhals řadí nabídky e-shopů podle ceny

Oproti mnoha dalším srovnávačům Geizhals neřadí nabídky svých klientů na základě placených umístění či hodnocení. Ve výchozím nastavení je seřazuje podle ceny. Pokud je cena stejná, o jejich pořadí rozhoduje délka dodací lhůty a skladovost. Teprve potom zde rozhoduje hodnocení obchodu.

Všechny jeho mutace zákazníkům nabízí možnost třídit nabídky podle ceny včetně dopravy do konkrétní země.

Cena včetně dopravy do AT nejlevnějším způsobem. Zdroj: geizhals.at

Na všech jeho webech také mohou nakupující filtrovat nabídky podle skladových zásob a podle možnosti vyzvednutí.

Pouze skladové nabídky, které lze osobně vyzvednout ve Vídni v rámci směrovacího čísla 1020. Zdroj: geizhals.at

Kdo může inzerovat na stránkách Geizhals.de a .at?

Hlavní pravidla pro online obchody, které se zde chtějí zaregistrovat, jsou:

  • sídlo v EU
  • zasílání zboží do Rakouska a Německa
  • pokud e-shop sídlí mimo Rakousko a Německo:
    • musí si vyřídit vlastní UID pro rakouský či německý trh
    • pro objednávky do Rakouska a Německa musí používat zdejší sazbu DPH
    • musí mít zpáteční adresu v Rakousku či v Německu, nebo musí sami nést náklady na případnou zpětnou přepravu

Jaká je specifikace feedu pro Geizhals a jaké formáty přijímá?

  • Všechny informace ohledně specifikace feedu pro Geizhals najdete na jeho webu.
  • Zdrojem dat, která budete do Geizhalsu posílat, jsou tradiční importy XML, CSV, XLS (xlsx).

Jak vám při inzerci na Geizhals pomůže Mergado?

Mergado je feed marketingový nástroj, jehož pomocí dokážete hromadně a automatizovaně nastavovat inzerci pro řadu velkých zbožových srovnávačů, včetně Geizhals.

  • Mergado nabízí kompletní podporu Geizhals formátu. 
  • Pro všechny domény nabízíme Audit feedu a našeptáváme automaticky strom kategorií
  • Používáte či pro inzerci na Geizhals chcete používat některé e-shopové platformy? Propojte je pohodlně s Mergadem pomocí Mergado Packu
  • Obrázky, které jsou na zbožácích stěžejní, hromadně upravíte v appce Feed Image Editor.
Mergado na 30 dní zdarma
  • upravíte si feed sami a ušetříte náklady za práci programátora
  • plný přístup ke všem funkcím už ve zkušební verzi

Geizhals a jeho mutace jsou další výhodné kanály, které využívá mnoho expandujících prodejců. Připojte se k nim a překonejte je dobře připraveným feedem. Práci s nastavováním inzerce vám významně usnadní používání Mergada.

Mohlo by vás zajímat:

Poznejte fakta o polské e-commerce v podcastu Mergado To Go

Plánujete s e-shopem podnikat v zahraničí? Zaměřte se na Polsko. Náš severní soused je v současnosti jedním z nejsilnějších hráčů ve středoevropské e-commerce. Jaká jsou jeho specifika a výhody oproti jiným zemím?

03.05.2022
Jak si získat maďarské zákazníky? Poslechněte si tipy pro e-shopaře v podcastu Mergado ToGo

Maďarsko má stejnou kupní sílu jako Česká republika, ale e-shopy zde nenaráží na tak vysokou konkurenci. Jeho e-commerce meziročně výrazně roste, a s ní i důvěra nakupujících v online obchody. Jak využít tento potenciál k expanzi? V novém podcastu Mergado ToGo nám profil maďarského trhu představí Mergado specialista Adam Fišer.

27.01.2022
Jak spravovat ceny na srovnávačích zboží? Máme tipy nejen pro polskou e-commerce

Úspěšný internetový prodej ovlivňuje celá řada faktorů. Vzhled stránky, doprava a zákaznické recenze jsou důležité, ale dlouhodobě jim kraluje výhodná cena produktu. Zefektivněte správu vašeho e-shopu a zacilte na u zákazníků oblíbené srovnávače zboží.

20.01.2022

Přidat komentář