PROBIDDING 2019 – Rozhovor s Milanem Šmídem, Zásilkovna

Článek zveřejněn 30. 05. 2019
| 1 minuta čtení

Další známá tvář, se kterou jsme se potkali na konferenci PROBIDDING 2019, byl Milan Šmíd. Milan v nedávných měsících ukončil svoje dlouholeté působení na Seznam.cz a své síly nabídl jiné významné firmě. Stal se marketingovým ředitelem skupiny Packeta, která vlastní českou jedničku přes logistiku – Zásilkovnu.

Zásilkovna aspiruje stát se globální logistickou platformou pro celý svět a Milan Šmíd jí má pomoct zavést jednotnou marketingovou strategii. Pusťte si rozhovor o jeho prvních dojmech a novinkách Zásilkovny jako je nová C2C aplikace a automatizovaná výdejna Z‑BOT.

Audiozáznam videa si pusťte na našem podcastu MergadoToGo:

Mohlo by vás zajímat:

Napsal / Lukáš Horák / 30. 05. 2019

Lukáš se v MERGADU stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z MERGADA. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.

Témata: Rozhovory

Přidat nový komentář

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Přidáním komentáře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.